Volkswagen ID.2 GTI, έρχεται και σε καυτή έκδοση Clubsport
Volkswagen ID.2 GTI, έρχεται και σε καυτή έκδοση Clubsport
Το Volkswagen ID.2 GTI αναμένεται και σε έκδοση Clubsport, με 60 επιπλέον ίππους και πιο ψαγμένο στήσιμο.
Δημήτρης Σαμπαζιώτης |
To Volkswagen ID.2 ενσωματώνει πολλές από τις ελπίδες των Γερμανών για να καθιερωθούν στον ηλεκτρικό στίβο. Μόλις την περασμένη εβδομάδα, ανακοίνωσαν την έκδοση R, με in-wheel ηλεκτροκινητήρες και απόδοση που ενδέχεται να ξεπερνά τους 400 ίππους.
Τώρα, μαθαίνουμε ότι ετοιμάζεται και μια πιο σκληροπυρηνική έκδοση του μικρού ηλεκτρικού GTI, η οποία θα ονομάζεται Clubsport. Θυμίζουμε ότι το Volkswagen ID.2 GTI αποτελεί ένα προσθιοκίνητο ηλεκτρικό μοντέλο που αναμένεται να κυκλοφορήσει προς το τέλος του 2026.
Θα αποδίδει 226 ίππους από τον ηλεκτροκινητήρα νέας γενιάς APP550 της VW. Ωστόσο, πληροφορίες από το κέντρο έρευνας και εξέλιξης στο Braunschweig της Γερμανίας αναφέρουν ότι θα υπάρχει και μια πιο ισχυρή και στοχευμένη έκδοση. Με στόχο τη μέγιστη απόδοση των 286 ίππων.
Ακριβώς όπως το σημερινό Golf GTI καρπώνεται μια έκδοση Clubsport, τα ίδια ειωθότα θα μεταφερθούν και στην ηλεκτρική εποχή
Παράλληλα με την πρόσθετη ισχύ, το Clubsport θα φοράει ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. «Δεν θα λειτουργεί με παρέμβαση στα φρένα, θα είναι ένα πλήρως μηχανικό σύστημα», δηλώνουν μέσα από την εταιρεία.
Περαιτέρω αναβαθμίσεις που εξετάζονται περιλαμβάνουν μεταβλητή απόδοση ροπής, με τον ίδιο τρόπο που πολλά προσθιοκίνητα GTI περιορίζουν τη ροπή στις πρώτες σχέσεις για χάρη της πρόσφυσης. Αναμένεται να συνδυαστεί με λειτουργία εικονικής αλλαγής ταχυτήτων, αφήνοντας μια πιο «θερμική» αίσθηση στην οδήγηση.
Και οι δύο εκδόσεις του ID.2 GTI θα βασίζονται στην πλατφόρμα MEB Entry -γνωστή ενδοεταιρικά ως «MEB-21»- και αναμένεται να χρησιμοποιούν τον κινητήρα APP550 που χρησιμοποιείται και σε άλλα πρόσφατα αποκαλυφθέντα ή αναβαθμισμένα EV της Volkswagen.
Αν και η ημερομηνία κυκλοφορίας δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί, το ID.2 GTI Clubsport αναμένεται να ακολουθήσει το πρότυπο που έχουν θέσει τα προηγούμενα μοντέλα Golf GTI Clubsport.
-Τι δουλειά θες να κάνεις όταν μεγαλώσεις, τον ρωτούσαν όταν ήταν πιτσιρίκος. -Να γράφω σε περιοδικό για αυτοκίνητα, απαντούσε ευθαρσώς. Μπορεί να τα ξεκοκάλιζε από τη Γ' Δημοτικού, αλλά δεν ήξερε ακόμα τις έννοιες δημοσιογράφος, συντάκτης Ειδικού Τύπου, δοκιμαστής, αρθρογράφος. Το παιδικό όνειρο πραγματοποιήθηκε εκείνο τον μακρινό Γενάρη του 2000, τότε που τον εμπιστεύθηκαν στο εβδομαδιαίο ελληνικό Autocar. Βέβαια, τότε τον είχαν ξεγελάσει τρόπον τινά: είχε διαβάσει μια αγγελία για συντάκτες στο Drive, το αγαπημένο του περιοδικό. Αλλά όταν πέρασε τη συνέντευξη, του ανακοίνωσαν ότι τον προόριζαν για το (νεοσυσταθέν τότε, συγχωρεμένο τώρα) Autocar. Τώρα, σχεδόν 24 χρόνια αργότερα, η "αδικία" αποκαθίσταται.
Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media