VW up! GTI: Κιτ βελτίωσης μέχρι και τους 145 PS

H γερμανική B&B Automobiltechnik προσφέρει τρία στάδια βελτίωσης σε προσιτές τιμές.

Το μικρότερο GTI της VW είναι ένα πολύ ικανό και διασκεδαστικό αυτοκινητάκι, αλλά με 115 PS δεν βάζει φωτιά στο δρόμο. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το up! GTI κάνει το 0-100 km/h σε 9,0” – μια επίδοση αρκετά καλή, αλλά μακριά από εκείνες των μεγαλύτερων Polo και Golf GTI.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Volkswagen up! GTI

Υπάρχει λοιπόν περιθώριο για βελτίωση, και αυτό ακριβώς είδε η γερμανική B&B Automobiltechnik, που ειδικεύεται σε βελτιώσεις για μοντέλα της Volkswagen, της Audi, αλλά και των BMW και Mercedes.
 
O Γερμανός βελτιωτής έχει εξελίξει ένα πρόγραμμα βελτίωσης τριών σταδίων για το up! GTI. Στο Στάδιο 1, το απλό «τσιπάρισμα» του κινητήρα ανεβάζει την ισχύ κατά 10 PS, στους 125 PS, και τη ροπή κατά 2 kgm στα 22,4 kgm/2.100 rpm. Χωρίς την τοποθέτηση και την αρχική και τελική δυναμομέτρηση (€98), το κόστος της βελτίωσης είναι €698.

Στο Σταδιο 2, η πίεση υπερπλήρωσης αυξάνεται κατά 0,2 bar, πράγμα που φέρνει μια αύξηση της ιπποδύναμης κατά 21 PS στους 136 PS και της ροπής κατά 4,1 kgm στα 24,5 kgm/2.250 rpm. To κόστος εδώ ανεβαίνει στα €998, χωρίς την τοποθέτηση.

Τέλος, στο Στάδιο 3 η πίεση του τούρμπο αυξάνεται κατά 0,25 bar, βελτιστοποιείται η εισαγωγή αέρα και το σύστημα ψεκασμού και γίνονται οι απαραίτητες επεμβάσεις στη χαρτογράφηση του εγκεφάλου ώστε η ιπποδύναμη να αυξηθεί στους 145 PS και η ροπή στα 26,5 kgm/2.350 rpm. Καθόλου άσχημα για ένα αυτοκινητάκι των 1.000 kg, που επιταχύνει πλέον από στάση μέχρι τα 100 km/h σε 7,9” και μπορεί να πιάσει τα 210 km/h. Το κόστος της βελτίωσης φτάνει τα €1498 (συν €198 για την τοποθέτηση και τις δυναμομετρήσεις).

Για να πατάει καλύτερα στο δρόμο το βελτιωμένο up! GTI, η B&B Automobiltechnik προσφέρει και σπορ ανάρτηση που χαμηλώνει το αυτοκίνητο κατά 30 mm για μικρότερη κλίση και καλύτερο κράτημα (σε βάρος βέβαια της άνεσης, που δεν είναι εξαρχής καλή…)

[Πηγή: B&B Automobiltechnik]