node/35054

Lumma CLR G770 βασισμένη στην G-Class

Μια βελτιωμένη έκδοση της Mercedes-AMG G63 με έξι (!) απολήξεις της εξάτμισης.

Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος Lumma παρουσίασε την CLR G770, μια βελτιωμένη έκδοση της Mercedes-AMG G63 με επεμβάσεις στο αμάξωμα αλλά και στον κινητήρα.

Το πλήρες αεροδυναμικό πακέτο της Lumma θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως κραυγαλέο, όμως πλέον είμαστε συνηθισμένοι σε τέτοιου είδους προσθήκες στο αμάξωμα της G-Class μετά από τις ανάλογες προτάσεις των BrabusTopCar, Urban Automotive κ.α.

Lumma

Το αισθητικό πακέτο της Lumma περιλαμβάνει νέους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, προεκτάσεις των φτερών (+40mm), νέα γρίλια, μαυρισμένα πλαίσια των φωτιστικών σωμάτων, μια επιπλέον εισαγωγή αέρα στο καπό, μεγαλύτερα μαρσπιέ, ανθρακονημάτινους καθρέπτες, φώτα οροφής, πίσω αεροτομή και νέο κάλυμμα ρεζέρβας.

Η δόση της υπερβολής είναι πάντα καλοδεχούμενη σε οχήματα αυτής της κατηγορίας οπότε η Lumma επέλεξε να εξοπλίσει το μοντέλο με 6 (!) απολήξεις της εξάτμισης, δηλαδή 3 σε κάθε πλευρά.

Την εικόνα συμπληρώνουν οι ζάντες CLR 24 RS διαμέτρου 24" από κράμα αλουμινίου, ντυμένες με ελαστικά 295/30 R24 εμπρός και 355/25 R24 πίσω.

Lumma

Κάτω από το καπό, ο γνωστός twin-turbo V8 4,0 λίτρων αποδίδει πλέον 650 PS (+65 PS) και 950 Nm (+100 Nm) ροπής, χάρη στο Lumma Powerbox.

Στο εσωτερικό για το οποίο δεν έχουμε εικόνες, η Lumma ισχυρίζεται πως βρήκε τον ιδανικό συνδυασμό σπορ πρακτικότητας και πολυτελούς ατμόσφαιρας. Υλικά υψηλής ποιότητας κυριαρχούν στην καμπίνα, με αλουμινένια πεντάλ, δερμάτινο περίγραμμα στα πατάκια και νέες επενδύσεις ανάλογα με τις προτιμήσεις του ιδιοκτήτη.

Για όσους ενδιαφέρονται, το κόστος της μετατροπής μιας Mercedes-AMG G63 σε Lumma CLR G770, ξεκινά από τα €11.000.

TAGS
node/39557

Manhart GP3 F350 βασισμένο στο MINI JCW GP

Η Manhart βελτιώνει την κορυφαία έκδοση του MINI για ακόμα περισσότερη δύναμη.

Πέμπτη, 23 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Manhart GP3 F350 βασισμένο στο MINI JCW GP

Ο βελτιωτικός οίκος Manhart παρουσίασε τη δική του εκδοχή για το κορυφαίο MINI John Cooper Works GP που φέρει μια σειρά από αισθητικές και μηχανολογικές επεμβάσεις, με το όνομα Manhart GP3 F350.

Αισθητικά, το hot hatch διαφέρει από την μαύρη ματ απόχρωση που συνδυάζεται με χρυσές λεπτομέρειες σε αεραγωγούς, καπό, οροφή, φτερά, προφίλ, καθρέφτες, διαχύτη και αεροτομή. Νέες είναι και οι ζάντες 19" Manhart Concave One που φορούν ελαστικά 235/30 ZR19.

Παρόμοιες είναι και οι επεμβάσεις στο εσωτερικό με την χρυσή απόχρωση να κάνει και εδώ την εμφάνισή της σε συνδυασμό με επενδύσεις από Alcantara. Επιπλέον, η Manhart σε συνεργασία με την ολλανδική Beek Auto Racing (minispeed.eu) θα προσφέρει μια σειρά από αξεσουάρ για το μοντέλο όπως το ψηφιακό όργανο P3Cars.

Manhart

O υπετροφοδοτούμενος κινητήρας 2,0 λίτρων του MINI JCW GP αποδίδει πλέον 350 PS (+44 PS) και 530 Nm (+80 Nm). Οι επεμβάσεις της Manhart  αφορούν τη νέα ρύθμιση του εγκεφάλου, νέο intercooler από την Airtec, αντικατάσταση του φίλτρου μικροσωματιδίων και εξάτμιση cat-back της Remus με ενεργό κλαπέτο για ακόμα πιο δυνατό ήχο. Παράλληλα, για το μέλλον ετοιμάζονται ακόμα εκτενέστερες αναβαθμίσεις, όπως εισαγωγή από carbon της ARMAspeed, downpipe χωρίς καταλύτη και νέο λογισμικό με στόχο την ακόμα μεγαλύτερη αύξηση της ισχύος.

Ως ειδική έκδοση με πιστάδικο προσανατολισμό, το MINI JCW GP ήταν ήδη επιθετικά στημένο από το εργοστάσιο. Έτσι, η Manhart περιορίστηκε σε χαμηλωμένα αμορτισέρ της AST Suspension που μειώνουν την απόσταση από το έδαφος κατά 20 mm εμπρός και 15 mm πίσω. Επιπλέον η εταιρεία ετοιμάζει ένα πλήρες σετ ανάρτησης τύπου coil-over.

Το βελτιωμένο Manhart GP3 F350 θα διατεθεί σε περιορισμένο αριθμό κατά παραγγελία, ενώ η εταιρεία δεν ανακοίνωσε την τιμή του πακέτου.

[Πηγή: Manhart]

node/39480

Ένα Honda Jazz διαφορετικό από τα άλλα [video]

Μετατροπή του Honda Jazz σε όχημα εκτός δρόμου!

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ένα Honda Jazz διαφορετικό από τα άλλα [video]

Το Honda Jazz (γνωστό με το όνομα Fit στις ΗΠΑ) είναι ένα μοντέλο που φημίζεται για την πρακτικότητά του, όμως κανείς μέχρι στιγμής δεν είχε φανταστεί πως θα μπορούσε να αποτελέσει τη βάση για ένα πραγματικό εκτός δρόμου εργαλείο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέο Honda Jazz

Δημιουργός του οχήματος που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι ο Jefferson Baluyot Palma. Όλα ξεκίνησαν το 2017, όταν αγόρασε ένα μεταχειρισμένο Honda Fit του 2015 σε εργοστασιακή κατάσταση, με λίγο πάνω από 32.000 km στο οδόμετρο. Στην αρχή το χαμήλωσε, πρόσθεσε νέους τροχούς, φουκωμένα φτερά και ποδιές για ένα πιο επιθετικό look.

Αργότερα άλλαξε στρατηγική, και άρχισε να προετοιμάζει το αυτοκίνητο για να τον συντροφεύει στα ταξίδια που έκανε, με γνώμονα την πρακτικότητα και τις δυνατότητες εκτός δρόμου. Αύξησε την απόσταση από το έδαφος με επεμβάσεις στην ανάρτηση, πρόσθεσε ελαστικά παντός εδάφους 30", σχάρα οροφής, επιπλέον ντεπόζιτο, αναπνευστήρα από Toyota Land Cruiser, προεκτάσεις των φτερών από Jeep Cherokee, εξωτερική ρεζέρβα, βαρούλκο, κεραία ενισχυμένου σήματος, μεταλλικό προφυλακτήρα εμπρός, προστατευτικά μαρσπιέ και LED φώτα, μεταμορφώνοντας κυριολεκτικά το ιαπωνικό σουπερμίνι.

Honda Jazz

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Αντίθετα με άλλα project που δημιουργούνται κυρίως για λόγους επίδειξης, ο Jefferson χρησιμοποιεί συχνά το βελτιωμένο Honda ταξιδεύοντας σε γνωστά μονοπάτια, χωματόδρομους και βραχώδεις περιοχές, ενώ έχει φτάσει ακόμα και στα βάθη ενός ορυχείου! Μπορεί το Jazz να μην σχεδιάστηκε για αυτό το σκοπό, όμως οι συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις, οι κοντοί πρόβολοι και το χαμηλό του βάρος είναι στοιχεία που βοηθούν σε διαδρομές εκτός της ασφάλτου.

Όπως αναφέρει ο ίδιος, δεν είναι απαραίτητο να έχεις τετρακίνηση για να απολαύσεις μια περιπέτεια στην άγρια φύση, κάτι που απέδειξε και στην πράξη με το προσθιοκίνητο Honda. Λέτε το νέο Jazz Crosstar να του ανοίξει την όρεξη για καινούριο project;

[Πηγή: TheDrive]