node/29670

Νέο Mercedes-AMG G63 με 585 ίππους [50 φωτ.]

Κάνει το 0-100 km/h σε 4,5”, αλλά μπορεί να σκαρφαλώνει βράχια και να διασχίζει ποτάμια.

Δεν πάει ένας μήνας από την επίσημη παρουσίαση του νέου G-Wagen, και ιδού η έκδοση υψηλών επιδόσεων του νέου 4x4 δια χειρός AMG.

Αναμενόμενα, το νέο G63 κινεί ο γνωστός 4λιτρος V8 με τα δύο τούρμπο, που αποδίδει 585 PS και δίνει επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 4,5”. Αυτή η επίδοση είναι κατά ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο καλύτερη από εκείνη του προηγούμενου G63, ενώ το νέο μοντέλο έχει μόλις 14 ίππους παραπάνω. Αυτό οφείλεται στην τεράστια ροπή των 86,6 kgm του νέου κινητήρα, αλλά και στο γεγονός ότι το καινούργιο μοντέλο είναι κατά 170 kg ελαφρύτερο.

Ο θηριώδης V8 biturbo συνδυάζεται με το 9άρι αυτόματο κιβώτιο της AMG, που επιτρέπει και χειροκίνητο έλεγχο μέσω paddles στο τιμόνι. Η κίνηση μεταδίδεται φυσικά και στους 4 τροχούς με ένα βελτιωμένο από την AMG σύστημα 4MATIC που στέλνει το 60% της ροπής στον πίσω άξονα για καλύτερη ελκτική πρόσφυση και πιο ζυγισμένη οδική συμπεριφορά.

Το ξεχωριστό πλαίσιο έχει 55% μεγαλύτερη στρεπτική αντοχή και υπάρχει ενισχυτική μπάρα που συνδέει τους εμπρός θόλους. Η ανάρτηση είναι και αυτή βελτιωμένη από την AMG και έχει ενεργά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ ώστε να μπορεί να ταιριάξει με τις εδαφικές και οδικές συνθήκες καθώς και με το στιλ οδήγησης. Οι ρυθμίσεις γίνονται βάσει των προγραμμάτων του συστήματος AMG Dynamic Selection, που είναι τέσσερα συν ένα για εξατομίκευση των ρυθμίσεων από τον οδηγό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέα Mercedes-Benz G-Class [video]

Οπτικά, το Mercedes-AMG G63 ξεχωρίζει από τη μάσκα “Panamericana” με τις κάθετες μπάρες, καθώς επίσης από τους μεγαλύτερους αεραγωγούς και τις μπάρες προστασίας στον προφυλακτήρα. Τα φτερά είναι φαρδύτερα για να χωρούν οι μεγαλύτεροι τροχοί διαμέτρου έως και 22 ιντσών. Ένα ενεργό σύστημα εξαγωγής καταλήγει σε άγριες στην όψη εξατμίσεις, κάτω από τα πλαϊνά μαρσπιέ, και προσφέρονται δύο ρυθμίσεις για τη στάθμη του θορύβου. Τα ειδικά μαρσπιέ, οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων και οι διάτρητοι δίσκοι αποτελούν επίσης μέρος του πακέτου βελτίωσης της AMG.

Στο λανσάρισμα του G63, αργότερα μέσα στη χρονιά, η Mercedes-AMG θα προσφέρει μια έκδοση Edition 1” που θα είναι η κορυφαία και θα ξεχωρίζει από το μαύρο χρώμα με γκρι ματ πλευρικές λωρίδες και κόκκινες στους καθρέφτες. Θα υπάρχει κι ένα πακέτο AMG Night, που θα τονίζει τη… σκοτεινή πλευρά του G-Wagen, με σκούρα φανάρια, τζάμια και μαύρους τροχούς 22”.

H επίσημη παρουσίαση του νέου G63 θα γίνει στο Σαλόνι της Γενεύης, τον επόμενο μήνα, και οι τιμές θα ανακοινωθούν με το εμπορικό λανσάρισμα προς το τέλος της χρονιάς.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ξεκινά η διάθεση στην Ελλάδα της νέας Mercedes-Benz G-Class

[Πηγή: Mercedes-AMG]

TAGS
node/39649

Ford Puma ST: Πρεμιέρα στις 24 Σεπτεμβρίου [video]

Η ταχύτερη έκδοση του Ford Puma βρίσκεται προ των πυλών.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ford Puma ST: Πρεμιέρα στις 24 Σεπτεμβρίου [video]

H Ford ανακοίνωσε πως η πρεμιέρα του νέου Puma ST θα γίνει στις 24 Σεπτεμβρίου 2020 με ένα έξυπνο teaser που δημοσιεύθηκε στο Twitter.

Το βίντεο δείχνει τα στελέχη της Ford να δημιουργούν το soundtrack καθώς βλέπουμε πλάνα από το Puma ST να κινείται με γρήγορους ρυθμούς. Από ότι καταλαβαίνουμε η Ford Performance δε βλέπει την ώρα να παρουσιάσει το τρίτο της μοντέλο που θα σταθεί δίπλα στα Fiesta ST και Focus ST.

 

 

Η κορυφαία έκδοση επιδόσεων του B-SUV της Ford αναμένεται να φορά τον υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κινητήρα EcoBoost 1,5 λίτρων που στο συγγενικό Fiesta ST αποδίδει 200 PS και 290 Nm. Αντίστοιχες επεμβάσεις αναμένεται να έχουμε στο στήσιμο του αυτοκινήτου, με πιο σφιχτή ρύθμιση των αμορτισέρ και ισχυρότερα φρένα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Test drive: Ford Fiesta ST [video]

Αισθητικά, το Puma ST θα μοιάζει με την έκδοση ST Line, όμως θα έχει ελαφρώς διαφοροποιημένους προφυλακτήρες με σκουρόχρωμες εσοχές, νέα λαχανί απόχρωση, τροχούς μεγαλύτερης διαμέτρου, διαφορετική αεροτομή και διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Στο εσωτερικό θα δούμε σπορ καθίσματα της Recaro με το έμβλημα ST το οποίο κάνει την εμφάνισή του και στη βάση του τιμονιού.

Περισσότερα για το νέο Puma ST θα γνωρίζουμε πιο κοντά στην επίσημη πρεμιέρα του καθώς είναι πιθανό να ενταθεί η εκστρατεία teaser.

node/39645

Bugatti: Ξεκίνησαν οι παραδόσεις των Divo αξίας €5 εκατομμυρίων

Η Bugatti Divo είναι έτοιμη για να βγει στους δρόμους μετά από 2 χρόνια δοκιμών εξέλιξης.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Bugatti: Ξεκίνησαν οι παραδόσεις των Divo αξίας €5 εκατομμυρίων

Η Bugatti ανακοίνωσε τις πρώτες παραδόσεις των Divo στους πελάτες της από το Atelier της στο Molsheim. 

Η Divo αποτελεί μια πιο σκληροπυρηνική και εστιασμένη έκδοση της Chiron με εντελώς ανασχεδιασμένο αμάξωμα, χαμηλότερο βάρος, καλύτερο κράτημα και αυξημένη παραγωγή κάθετης δύναμης. Το όνομά της αποτελεί φόρο τιμής στον Albert Divo, ένα γάλλο πιλότο και οδηγό αγώνων που εργάστηκε στην Bugatti για πολλά χρόνια.

Το υπεραυτοκίνητο περιορισμένης παραγωγής 40 μονάδων με τιμή €5 εκατομμυρίων (προ φόρων), πρωτοπαρουσιάστηκε τον Αύγουστο του 2018 και έκτοτε έχει περάσει εξαντλητικές δοκιμές εξέλιξης σε ακραίες συνθήκες. 

Ο πρόεδρος της Buggati, Stephan Winkelmann δήλωσε: «Με την Divo ξεκινά μια νέα εποχή για την Bugatti - την εποχή του σύγχρονου coachbuilding.»

Bugatti Divo

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Bugatti: Αυτή η συλλογή 6 αυτοκίνητων κοστίζει €35 εκατομμύρια

Το ανθρακονημάτινο αμάξωμα της Divo είναι έχει αρκετά πιο δραματική εμφάνιση σε σύγκριση με τη συγγενική Chiron - οι εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα είναι μεγαλύτερες, τα φώτα LED πιο λεπτά, το προφίλ έχει ενσωματωμένα αεροδυναμικά πτερύγια, στην οροφή υπάρχει εισαγωγή αέρα τύπου Naca, η αεροτομή πλάτους 1,83 m είναι σταθερή, τα πίσω φώτα είναι κρυμμένα μέσα στη γρίλια και ο διαχύτης φτάνει ψηλότερα. Για την παραγωγή του μοντέλου χρησιμοποιήθηκε και η τεχνολογία του 3D Printing, προκειμένου να κατασκευαστεί το σύνθετο πίσω μέρος και η περίτεχνη τετραπλή απόληξη της εξάτμισης.

Όσο για τον κινητήρα, ο κεντρικά τοποθετημένος W16 8,0 λίτρων αποδίδει 1.500 PS (όπως και στην Chiron) στέλνοντας τη δύναμη και στους τέσσερις τροχούς. Η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτεί 2,4" ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 380 km/h. 

Στις παρακάτω φωτογραφίες μπορείτε να δείτε τους διαφορετικούς συνδυασμούς χρωμάτων που επέλεξαν οι πρώτοι από τους 40 ιδιοκτήτες της Buggati Divo, καθώς κάθε μοντέλο πέρασε από ειδικό πρόγραμμα εξατομίκευσης.