node/38773

Η Mansory βελτιώνει με ήπιο τρόπο την Ferrari 812 Superfast

Αυτό είναι ίσως το πιο ελκυστικό πακέτο από τον συγκεκριμένο βελτιωτικό οίκο.

Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος Mansory είναι γνωστός για τα μάλλον κραυγαλέα αισθητικά πακέτα που προσφέρει για διάφορα υπεραυτοκίνητα και πολυτελή SUV, όμως αυτή τη φορά επέλεξε μια διαφορετική προσέγγιση για την Ferrari 812 Superfast.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε τη Ferrari 812 Superfast [video]

Το "Mansory Softkit 812 Superfast", όπως περιγράφει και το όνομά του, είναι ένα ήπιο αισθητικό πακέτο για το grand tourer της Ferrari που έχει στόχο να προσελκύσει τους ιδιοκτήτες υπεραυτοκινήτων που προτιμούν τις πιο διακριτικές αισθητικές επεμβάσεις. Εξάλλου για τους υπόλοιπους, υπάρχει και η "Mansory Stallone 812 Superfast" που έκανε πρεμιέρα πριν από λίγους μήνες και μένει πιστή στο ακραίο look των μοντέλων της εταιρείας.

Όπως βλέπουμε από τις φωτογραφίες, η 812 Superfast απέκτησε νέους τροχούς 21" σε μαύρη απόχρωση, αεροδυναμικές προεκτάσεις στον εμπρός προφυλακτήρα από ανθρακονήματα με πλευρικά πτερύγια, ανθρακονημάτινες προσθήκες για τις εισαγωγές αέρα δίπλα από τα φωτιστικά σώματα, νέα μαρσπιέ, διακριτική αεροτομή από ανθρακονήματα, νέο διαχύτη με ενσωματωμένα LED, πλαίσια για τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης, φιμέ κρύσταλλα για τα πίσω φώτα και νέα καλύμματα για τις πλευρικές εσοχές στο πίσω μέρος.

Mansory Softkit

Η Mansory αντικατέστησε επίσης όλα τα εμβλήματα της Ferrari με τα δικά της, αν και εικάζουμε πως οι περισσότεροι ιδιοκτήτες θα προτιμήσουν το άλογο με το κίτρινο φόντο αντί για οτιδήποτε άλλο που παραπέμπει σε aftermarket.

Η Mansory δεν αναφέρει κάτι για επεμβάσεις στα μηχανικά μέρη. Να θυμίσουμε πως ο ατμοσφαιρικός V12 6,5 λίτρων σε εργοστασιακή μορφή αποδίδει 800 PS και 718 Nm που μεταδίδονται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 2,9" και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 340 km/h.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ferrari 812 Superfast N-Largo από τη Novitec [video]

node/39089

Nissan Navara-R: Με κινητήρα από GT-R και απόδοση 1.000 PS!

Η ομάδα της SB Motorsport θα φτιάξει το ταχύτερο Nissan Navara όλων των εποχών, τοποθετώντας κινητήρα από GT-R.

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Nissan Navara-R: Με κινητήρα από GT-R και απόδοση 1.000 PS!

Η SB Motorsport από το Essex της M.Βρετανίας, ανακοίνωσε ένα πραγματικά ευφάνταστο project - την τοποθέτηση ενός βελτιωμένου κινητήρα από Nissan GT-R σε ένα διπλοκάμπινο Navara!

Όσο περίεργο και να ακούγεται, η ομάδα έχει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να πετύχει τον στόχο της και απόδειξη είναι το Nissan GT-R drift car που κατασκεύασε το 2017. Επίσης, οι μηχανικοί της έχουν τον ελεύθερο χρόνο που απαιτείται για ένα τέτοιο project, καθώς λόγω του lockdown όλες οι αγωνιστικές διοργανώσεις έχουν αναβληθεί.

Κάτω από το καπό του ιαπωνικού pick-up θα τοποθετηθεί ένας βελτιωμένος twin-turbo κινητήρας VR38 με απόδοση που θα ξεπερνά τους 1.000 PS. Για να έχει νόημα αυτή η τεράστια αύξηση της ισχύος, η ανάρτηση του Navara θα αντικατασταθεί από αυτήν του GT-R, με την υποστήριξη της ST Suspensions -παρακλάδι της KW.

Όπως βλέπουμε από τα renderings, το Navara-R θα ξεχωρίζει από τη μειωμένη απόσταση από το έδαφος, τους τροχούς αγωνιστικού τύπου, τις αεροδυναμικές προεκτάσεις στους προφυλακτήρες και τα μαρσπιέ, την αεροτομή στη άκρη της καρότσας και την πλευρική απόληξη της εξάτμισης. Επιπλέον, η μάσκα φαίνεται να προέρχεται από το συγγενικό Nissan Terra που είναι η κλειστή έκδοση του Navara.

Παρά τις εκτενέστατες επεμβάσεις, το Navara-R θα παραμείνει νόμιμο για χρήση στο δρόμο, ενώ θα διατηρήσει το εσωτερικό της έκδοσης παραγωγής. Η όλη διαδικασία της μετατροπής του Navara σε Navara-R θα καλυφθεί σε μια σειρά από βίντεο στο κανάλι του οδηγού αγώνων Baggsy ξεκινώντας από τις 10 Ιουνίου και καθόλη τη διάρκεια του καλοκαιριού.

[Πηγή: SB Motorsport]

node/39012

BMW Alpina XB7: Το θηριώδες SAV με 621 PS [video]

H Alpina βελτιώνει την BMW X7

Τρίτη, 19 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

BMW Alpina XB7: Το θηριώδες SAV με 621 PS [video]

Η Alpina παρουσίασε τη δική της εκδοχή της κορυφαίας BMW X7 Μ50i με το όνομα XB7, η οποία φέρει μια σειρά από αισθητικές και μηχανικές βελτιώσεις.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο bi-turbo V8 4,4 λίτρων ο οποίος αποδίδει πλέον 621 PS (+91 PS) και 800 Nm (+50 Nm) χάρη σε επεμβάσεις στα turbo και το σύστημα ψύξης. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων της ZF με το λογισμικό Alpina Switch-Tronic, με τη βοήθεια διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα.

Έτσι, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 4,2" (-0,5"), τα 0-200 km/h έρχονται σε 14,9" και η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 290 km/h. Η εταιρεία ανακοινώνει μέση κατανάλωση 12 lt/100km και εκπομπές CO2 274 g/km.

Alpina BMW XB7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Test drive: BMW X7 M50d

Όπως και στα υπόλοιπα μοντέλα της, η Alpina έχει επέμβει και στην ενεργή αερανάρτηση της BMW X7 με δυνατότητα μείωσης της απόστασης από το έδαφος κατά 40 mm και διαφορετικό στήσιμο που συνδυάζει αρμονικά την άνεση και τη δυναμική οδική συμπεριφορά (όσο φυσικά επιτρέπει ο όγκος του μοντέλου).

Αισθητικά, το μάτι πέφτει κατευθείαν πάνω στις πολυάκτινες ζάντες αλουμινίου 23" της Alpina που φορούν ελαστικά Pirelli P Zero ALP (διαθέσιμες και σε διάσταση 21"). Η Alpina εξοπλίζει επιπλέον το μοντέλο με αεροδυναμικές προεκτάσεις στους προφυλακτήρες και τα μαρσπιέ και νέα ενεργή εξάτμιση με τετραπλές απολήξεις.

Alpina BMW XB7

Στην εξαθέσια ή επταθέσια καμπίνα (ανάλογα με τις προτιμήσεις του πελάτη), βρίσκουμε επενδύσεις από δέρμα Merino ή Lavalina, νέο τιμόνι, κρυστάλλινο επιλογέα iDrive με το έμβλημα της Alpina, φωτιζόμενο λεβιέ ταχυτήτων και φωτιζόμενα πατήματα των μπαρσπιέ.

Επιπλέον, οι επενδύσεις στο ταμπλό και τις πόρτες είναι από ξύλο Μυρτιάς, piano black βερνίκι ή walnut anthracite από ξύλο καρυδιάς.

Η Alpina δεν ανακοίνωσε τις τιμές του κορυφαίου της μοντέλου όμως είναι σίγουρο πως θα έρχεται αρκετά ακριβότερα από την BMW X7 Μ50i στην οποία βασίζεται.

[Πηγή: Alpina]