node/38773

Η Mansory βελτιώνει με ήπιο τρόπο την Ferrari 812 Superfast

Αυτό είναι ίσως το πιο ελκυστικό πακέτο από τον συγκεκριμένο βελτιωτικό οίκο.

Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος Mansory είναι γνωστός για τα μάλλον κραυγαλέα αισθητικά πακέτα που προσφέρει για διάφορα υπεραυτοκίνητα και πολυτελή SUV, όμως αυτή τη φορά επέλεξε μια διαφορετική προσέγγιση για την Ferrari 812 Superfast.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε τη Ferrari 812 Superfast [video]

Το "Mansory Softkit 812 Superfast", όπως περιγράφει και το όνομά του, είναι ένα ήπιο αισθητικό πακέτο για το grand tourer της Ferrari που έχει στόχο να προσελκύσει τους ιδιοκτήτες υπεραυτοκινήτων που προτιμούν τις πιο διακριτικές αισθητικές επεμβάσεις. Εξάλλου για τους υπόλοιπους, υπάρχει και η "Mansory Stallone 812 Superfast" που έκανε πρεμιέρα πριν από λίγους μήνες και μένει πιστή στο ακραίο look των μοντέλων της εταιρείας.

Όπως βλέπουμε από τις φωτογραφίες, η 812 Superfast απέκτησε νέους τροχούς 21" σε μαύρη απόχρωση, αεροδυναμικές προεκτάσεις στον εμπρός προφυλακτήρα από ανθρακονήματα με πλευρικά πτερύγια, ανθρακονημάτινες προσθήκες για τις εισαγωγές αέρα δίπλα από τα φωτιστικά σώματα, νέα μαρσπιέ, διακριτική αεροτομή από ανθρακονήματα, νέο διαχύτη με ενσωματωμένα LED, πλαίσια για τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης, φιμέ κρύσταλλα για τα πίσω φώτα και νέα καλύμματα για τις πλευρικές εσοχές στο πίσω μέρος.

Mansory Softkit

Η Mansory αντικατέστησε επίσης όλα τα εμβλήματα της Ferrari με τα δικά της, αν και εικάζουμε πως οι περισσότεροι ιδιοκτήτες θα προτιμήσουν το άλογο με το κίτρινο φόντο αντί για οτιδήποτε άλλο που παραπέμπει σε aftermarket.

Η Mansory δεν αναφέρει κάτι για επεμβάσεις στα μηχανικά μέρη. Να θυμίσουμε πως ο ατμοσφαιρικός V12 6,5 λίτρων σε εργοστασιακή μορφή αποδίδει 800 PS και 718 Nm που μεταδίδονται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 2,9" και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 340 km/h.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ferrari 812 Superfast N-Largo από τη Novitec [video]

node/39999

Τι τρέχει με την εξάτμιση αυτής της BMW M3; [video]

Η συλλογή M Performance Parts της BMW επιτρέπει περεταίρω εξατομίκευση της εμφάνισης των M3 και M4.

Σάββατο, 26 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Τι τρέχει με την εξάτμιση αυτής της BMW M3; [video]

Πριν από λίγες μέρες η BMW παρουσίασε τις νέες M3 Sedan (G80) και M4 Coupé (G82) οι οποίες έχουν διχάσει τους φίλους της βαυαρικής φίρμας με την εξωτερική τους σχεδίαση. Για εκείνους που θέλουν κάτι ακόμα πιο εξεζητημένο για τη δική τους M3 ή M4, η BMW παρουσίασε και μια πλούσια γκάμα από αξεσουάρ M Performance - ανάμεσα στα οποία και η εικονιζόμενη κεντρικά τοποθετημένη τετραπλή εξάτμιση με ακόμα πιο εκκεντρική εμφάνιση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέες BMW M3 Sedan και M4 Coupé [video]

BMW M3

Η εν λόγω εξάτμιση έκανε την εμφάνισή της πριν από λίγες εβδομάδες σε καμουφλαρισμένα πρωτότυπα δοκιμών και αρκετοί θεώρησαν πως αφορούσε μια πιο ισχυρή έκδοση της M3. Τελικά, είναι ένα αξεσουάρ που διατίθενται για όλες τις M3 και M4 σε συνδυασμό με τον ανθρακονημάτινο διαχύτη. Οι απολήξεις που είναι βαμμένες σε μαύρη απόχρωση είναι κατασκευασμένες από τιτάνιο με κεραμική επένδυση και έχουν ενεργά κλαπέτα που εξελίχθηκαν αποκλειστικά για τα μοντέλα M. Ως αποτέλεσμα, η εξάτμιση ζυγίζει περίπου 5 kg λιγότερο σε σύγκριση με τις στοκ τετραπλές εξατμίσεις ενώ προσφέρει ακόμα πιο δυνατή ηχητική εμπειρία εμπνευσμένη από τους αγώνες. Επιπλέον, ο ιδιοκτήτης μπορεί να επιλέξει την απόχρωση για το προστατευτικό φύλλο γύρω από το καζανάκι της εξάτμισης (M Performance Motorsport foiling).

Επιπλέον, η συλλογή M Performance parts περιλαμβάνει σπλίτερ, αεροδυναμικά πτερύγια, μαρσπιέ, σταθερή αεροτομή και διαχύτη από ανθρακονήματα καθώς και μια γκάμα από σχέδια τροχών που φορούν μεικτά ελαστικά (χειμερινά ή καλοκαιρινά). Ένα παράδειγμα είναι οι σφυρήλατες ζάντες 1000M σε απόχρωση Gold Bronze matt ή Jet-Black matt, με διάμετρο 20" εμπρός και 21" πίσω.

BMW M3

Στο εσωτερικό διατίθενται ανθρακονημάτινα μέρη και επενδύσεις από Alcantara που αναβαθμίζουν την εικόνα της καμπίνας. Ανάμεσά τους το σπορ τιμόνι M Performance Pro με Alcantara, δέρμα και ανθρακονήματα, τα ανθρακονημάτινα paddles αλλαγής σχέσεων, τα πατήματα των μαρσπιέ, τα LED που προβάλλουν το λογότυπο M στο έδαφος όταν ανοίγει η πόρτα, τα πατάκια με το έμβλημα M Performance, τα φιλέτα από ανθρακονήματα στο ταμπλό και την κεντρική κονσόλα, οι επενδύσεις για τα γόνατα του οδηγού και του συνοδηγού, η θήκη για το κλειδί κ.α.

Τα αξεσουάρ M Performance δεν αφορούν βέβαια μόνο την εμφάνιση, καθώς η γκάμα περιλαμβάνει σπορ χαμηλωμένη ανάρτηση με ρυθμιζόμενα coilover (από -5 mm έως -20 mm) που εξελίχθηκε σε διάφορες πίστες ανά τον κόσμο, και πιο ανθεκτικά στη θερμοκρασία τακάκια φρένων που μειώνουν την απόσταση φρεναρίσματος.

[Πηγή: BMW]

node/39881

Αυτή η BMW M3 E92 έχει κινητήρα Ferrari! [video]

Ένα τρελό project που συνδυάζει γερμανική και ιταλική τεχνολογία.

Τετάρτη, 09 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτή η BMW M3 E92 έχει κινητήρα Ferrari! [video]

Είναι γνωστό πως η BMW M3 Cabriolet (E92) φορούσε έναν εξαιρετικό κινητήρα V8, όμως ένας ιδιοκτήτης της από τη Νότιο Αφρική είχε την πιο τρελή ιδέα για αντικατάστασή του με ιταλικό μοτέρ αντίστοιχων κυλίνδρων εξελιγμένο από τη Ferrari!

Όλα ξεκίνησαν όταν ο κινητήρας της BMW έπαθε σοβαρή βλάβη. Αντί να ψάξει για κάποιο αντίστοιχο μοτέρ, ο ιδιοκτήτης της M3 αγόρασε έναν ατμοσφαιρικό V8 της Maserati (ο οποίος εξελίχθηκε και κατασκευάστηκε από την Ferrari) και ξεκίνησε ένα δύσκολο και χρονοβόρο project παντρέματος γερμανικής και ιταλικής τεχνολογίας. Η μεγάλη πρόκληση ήταν να συνδυαστεί ο κινητήρας με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων της BMW, αλλά και να βρεθεί ο απαραίτητος χώρος για τα μηχανικά μέρη. Τρία χρόνια μετά, η πρώτη M3 με κινητήρα κατασκευασμένο από την Ferrari είναι γεγονός! 

engine

Προς το παρόν, το αυτοκίνητο τρέχει με πρόγραμμα στους 300 PS καθώς η μετατροπή δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη 100%, όμως ο V8 χωρητικότητας 4,2 είναι γνωστό πως μπορεί να φτάσει μέχρι και 460 PS (όπως στην Maserati GranTurismo MC Stradale). Ο ιδιοκτήτης μάλιστα έχει σκοπό να προσθέσει twin-turbo λίγο αργότερα, ανεβάζοντας ακόμα περισσότερο την ισχύ!

Εκτός από τη μεγάλη είδηση που βρίσκεται κάτω από το καπό, η M3 απέκτησε ενεργή αερανάρτηση που έχει τη δυνατότητα να αυξομειώνει την απόσταση από το έδαφος, νέα εξάτμιση με τετραπλές απολήξεις, ένα ιαπωνικό bodykit με φουσκωμένα φτερά και προφυλακτήρες, σπλίτερ, αεροτομή, σταθερή μεταλλική οροφή, νέους τροχούς, κομμένο τιμόνι και εξωτερική απόχρωση από την χρωματική παλέτα της Porsche (!)

[Πηγή: Cars.co.za]

TAGS