node/35183

Η Lumma βελτιώνει το Range Rover Evoque

Σπορ αισθητικό πακέτο και θηριώδεις τροχοί για το μικρότερο SUV της Range Rover.

Μπορεί η νέα γενιά του Range Rover Evoque να παρουσιάστηκε πρόσφατα, όμως ο βελτιωτικός οίκος Lumma Design δεν άργησε να παρουσιάσει το δικό του αισθητικό πακέτο το οποίο απευθύνεται σε όσους θα ήθελαν κάτι πιο εξεζητημένο από πλευράς εμφάνισης για το πολυτελές SUV τους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Δοκιμάζουμε το νέο Range Rover Evoque

Στο εμπρός μέρος συναντάμε μια προέκταση του εμπρός προφυλακτήρα και της εισαγωγής αέρα, διαφορετική γρίλια, μια μάλλον κακόγουστη επιγραφή Lumma CLR RE στο καπό και επιπλέον φώτα LED στη μαύρη οροφή. Στο προφίλ ξεχωρίζουν τα μεγαλύτερα μαρσπιέ και τα φαρδύτερα φτερά που καλύπτουν τους θηριώδους τροχούς διαστάσεων από 21" μέχρι και 23", γεμίζοντας ασφυκτικά τους θόλους του Evoque.

Lumma

Τέλος στο πίσω μέρος η προέκταση του προφυλακτήρα περιλαμβάνει μεγαλύτερο διαχύτη, τετραπλή απόληξη της εξάτμισης και διπλή αεροτομή. Η εικόνα συμπληρώνεται από μια έντονη γαλάζια απόχρωση που συνάδει με το πνεύμα των βελτιώσεων της εταιρείας.

Όσοι ενδιαφέρονται για το πακέτο, η Lumma ανακοίνωσε πως θα είναι διαθέσιμο από τον Σεπτέμβριο του 2019, καθώς όπως είναι εμφανές οι εικόνες αποτελούν προϊόν ψηφιακής επεξεργασίας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Audi Q8 CLR 8S από τη Lumma Design

node/39557

Manhart GP3 F350 βασισμένο στο MINI JCW GP

Η Manhart βελτιώνει την κορυφαία έκδοση του MINI για ακόμα περισσότερη δύναμη.

Πέμπτη, 23 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Manhart GP3 F350 βασισμένο στο MINI JCW GP

Ο βελτιωτικός οίκος Manhart παρουσίασε τη δική του εκδοχή για το κορυφαίο MINI John Cooper Works GP που φέρει μια σειρά από αισθητικές και μηχανολογικές επεμβάσεις, με το όνομα Manhart GP3 F350.

Αισθητικά, το hot hatch διαφέρει από την μαύρη ματ απόχρωση που συνδυάζεται με χρυσές λεπτομέρειες σε αεραγωγούς, καπό, οροφή, φτερά, προφίλ, καθρέφτες, διαχύτη και αεροτομή. Νέες είναι και οι ζάντες 19" Manhart Concave One που φορούν ελαστικά 235/30 ZR19.

Παρόμοιες είναι και οι επεμβάσεις στο εσωτερικό με την χρυσή απόχρωση να κάνει και εδώ την εμφάνισή της σε συνδυασμό με επενδύσεις από Alcantara. Επιπλέον, η Manhart σε συνεργασία με την ολλανδική Beek Auto Racing (minispeed.eu) θα προσφέρει μια σειρά από αξεσουάρ για το μοντέλο όπως το ψηφιακό όργανο P3Cars.

Manhart

O υπετροφοδοτούμενος κινητήρας 2,0 λίτρων του MINI JCW GP αποδίδει πλέον 350 PS (+44 PS) και 530 Nm (+80 Nm). Οι επεμβάσεις της Manhart  αφορούν τη νέα ρύθμιση του εγκεφάλου, νέο intercooler από την Airtec, αντικατάσταση του φίλτρου μικροσωματιδίων και εξάτμιση cat-back της Remus με ενεργό κλαπέτο για ακόμα πιο δυνατό ήχο. Παράλληλα, για το μέλλον ετοιμάζονται ακόμα εκτενέστερες αναβαθμίσεις, όπως εισαγωγή από carbon της ARMAspeed, downpipe χωρίς καταλύτη και νέο λογισμικό με στόχο την ακόμα μεγαλύτερη αύξηση της ισχύος.

Ως ειδική έκδοση με πιστάδικο προσανατολισμό, το MINI JCW GP ήταν ήδη επιθετικά στημένο από το εργοστάσιο. Έτσι, η Manhart περιορίστηκε σε χαμηλωμένα αμορτισέρ της AST Suspension που μειώνουν την απόσταση από το έδαφος κατά 20 mm εμπρός και 15 mm πίσω. Επιπλέον η εταιρεία ετοιμάζει ένα πλήρες σετ ανάρτησης τύπου coil-over.

Το βελτιωμένο Manhart GP3 F350 θα διατεθεί σε περιορισμένο αριθμό κατά παραγγελία, ενώ η εταιρεία δεν ανακοίνωσε την τιμή του πακέτου.

[Πηγή: Manhart]

node/39480

Ένα Honda Jazz διαφορετικό από τα άλλα [video]

Μετατροπή του Honda Jazz σε όχημα εκτός δρόμου!

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ένα Honda Jazz διαφορετικό από τα άλλα [video]

Το Honda Jazz (γνωστό με το όνομα Fit στις ΗΠΑ) είναι ένα μοντέλο που φημίζεται για την πρακτικότητά του, όμως κανείς μέχρι στιγμής δεν είχε φανταστεί πως θα μπορούσε να αποτελέσει τη βάση για ένα πραγματικό εκτός δρόμου εργαλείο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέο Honda Jazz

Δημιουργός του οχήματος που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι ο Jefferson Baluyot Palma. Όλα ξεκίνησαν το 2017, όταν αγόρασε ένα μεταχειρισμένο Honda Fit του 2015 σε εργοστασιακή κατάσταση, με λίγο πάνω από 32.000 km στο οδόμετρο. Στην αρχή το χαμήλωσε, πρόσθεσε νέους τροχούς, φουκωμένα φτερά και ποδιές για ένα πιο επιθετικό look.

Αργότερα άλλαξε στρατηγική, και άρχισε να προετοιμάζει το αυτοκίνητο για να τον συντροφεύει στα ταξίδια που έκανε, με γνώμονα την πρακτικότητα και τις δυνατότητες εκτός δρόμου. Αύξησε την απόσταση από το έδαφος με επεμβάσεις στην ανάρτηση, πρόσθεσε ελαστικά παντός εδάφους 30", σχάρα οροφής, επιπλέον ντεπόζιτο, αναπνευστήρα από Toyota Land Cruiser, προεκτάσεις των φτερών από Jeep Cherokee, εξωτερική ρεζέρβα, βαρούλκο, κεραία ενισχυμένου σήματος, μεταλλικό προφυλακτήρα εμπρός, προστατευτικά μαρσπιέ και LED φώτα, μεταμορφώνοντας κυριολεκτικά το ιαπωνικό σουπερμίνι.

Honda Jazz

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Αντίθετα με άλλα project που δημιουργούνται κυρίως για λόγους επίδειξης, ο Jefferson χρησιμοποιεί συχνά το βελτιωμένο Honda ταξιδεύοντας σε γνωστά μονοπάτια, χωματόδρομους και βραχώδεις περιοχές, ενώ έχει φτάσει ακόμα και στα βάθη ενός ορυχείου! Μπορεί το Jazz να μην σχεδιάστηκε για αυτό το σκοπό, όμως οι συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις, οι κοντοί πρόβολοι και το χαμηλό του βάρος είναι στοιχεία που βοηθούν σε διαδρομές εκτός της ασφάλτου.

Όπως αναφέρει ο ίδιος, δεν είναι απαραίτητο να έχεις τετρακίνηση για να απολαύσεις μια περιπέτεια στην άγρια φύση, κάτι που απέδειξε και στην πράξη με το προσθιοκίνητο Honda. Λέτε το νέο Jazz Crosstar να του ανοίξει την όρεξη για καινούριο project;

[Πηγή: TheDrive]