Hyundai i30 N με 320 PS από τη RaceChip

Τα 275 άλογα δεν αρκούν στο Hyundai i30 N για να αντιπαρατεθεί στα πιο εκρηκτικά χάτσμπακ της κατηγορίας, οπότε μια προφανής λύση είναι μια σοβαρή βελτίωση.

Εξελιγμένο από το σπορ βραχίονα της Hyundai Motor Group, το τμήμα N Performance, το i30 N μπορεί φυσικά να βελτιωθεί παραπάνω. Έτσι, το νοτιοκορεατικό σπορ χάτσμπακ θα μπορεί πλέον να παίξει στα ίσα αυτοκίνητα όπως Volkswagen Golf GTI Clubsport S.

Η RaceChip από το Göppingen, στη Γερμανία, ανέλαβε αυτή την αποστολή ρυθμίζοντας το δίλιτρο μοτέρ τούρμπο του i30 N από τα 275 άλογα στα 313. Και αν θες κάτι παραπάνω με ένα downpipe στην εξάτμιση τα άλογα ανεβαίνουν στα 320. Αντίστοιχο είναι και το κέρδος στη ροπή, όπου από τα στοκ 36 kgm (38,6 με overboost) ανεβαίνουν στην πρώτη περίπτωση στα 50,7 και στη δεύτερη στα 53,4 kgm. 

To i30 N της RaceChip πατά σε ζάντες Racing Leggera HLT της OZ που είναι ντυμένες με λάστιχα Michelin Pilot Sport 4S, ενώ φορά κιτ anti-roll της Eibach και σκληρότερα ελατήρια γύρω γύρω. Χαμηλωμένο κατά 1,5 πόντο, το αυτοκίνητο ολοκληρώνεται με body wrap από την Scwabenfolia.

Το Kona και το i30 Fastback είναι τα επόμενα μοντέλα που εξελίσσει η N Performance -υπάρχει ακόμη το Veloster N, κάτι που σημαίνει ότι η RaceChip θα περιλάβει επίσης αυτά τα αυτοκίνητα στα χέρια της. Εδώ να σημειώσουμε ότι σε αντίθεση με πολλά crossovers επιδόσεων, το Kona N θα είναι προσθιοκίνητο.

Με τον πρώην επικεφαλής της BMW M στο τιμόνι της, τον Albert Biermann, το Performance Ν δουλεύει επίσης πάνω σε ένα κεντρομήχανο χάτσμπακ με -φυσικά- πίσω κίνηση, εμπνευσμένο από το πρωτότυπο RM16 N. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η Hyundai εξελίσσει τον 4κύλινδρο Theta III γι’ αυτή την εφαρμογή και την επόμενη γενιά του Genesis G80. Ο κινητήρας των 2,5 λίτρων θα είναι διαθέσιμος τόσο ως ατμοσφαιρικός όσο και ως τούρμπο.