node/37107

Ένα Honda N600 με κινητήρα από μοτοσικλέτα

Θα εκτεθεί στη φετινή SEMA στο Las Vegas ως ο νικητής του βραβείου "Honda Super Tuner Legends"

Το Honda N600 που βλέπετε στις φωτογραφίες δεν είναι ένα ταπεινό μίνι της δεκαετίας του '70 αλλά ένας πραγματικός πύραυλος τσέπης και ο λόγος βρίσκεται κάτω από το καπό!

Honda

Τη θέση του εργοστασιακού μοτέρ έχει πάρει ένας V4 κινητήρας 800 cc που προέρχεται από τη μοτοσικλέτα Honda VFR. Ο κινητήρας αποδίδει 105 PS (σχεδόν τριπλάσια δύναμη από τον εργοστασιακό) και στροφάρει μέχρι τις 12.000 rpm, ενώ ένα σειριακό κιβώτιο στέλνει τη δύναμη στους πίσω τροχούς. Αυτά τα νούμερα αποκτούν διαφορετικό νόημα αν συνυπολογίζουμε πως το λιλιπούτειο Honda ζυγίζει περίπου 590 kg!

Ο ιδιοκτήτης επέλεξε να εξοπλίσει το μοντέλο με ανάρτηση και φρένα από το Mazda MX-5 πρώτης γενιάς (NA) και όπως αναφέρει του χαρίζουν εξαιρετική συμπεριφορά στο δρόμο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Mini-Hoonitruck με μοτέρ Suzuki GSX-R 1000! [video]

Honda

Εξωτερικά, το N600 απέκτησε προεκτάσεις των φτερών από fiberglass, νέους προφυλακτήρες από Chevrolet Camaro του 1967, φώτα LED και τροχούς Minilite 13". Στο εσωτερικό βρίσκουμε bucket καθίσματα από ένα Polaris RZR, τον πίνακα οργάνων της Honda VFR και paddles αλλαγής σχέσεων πίσω από το τιμόνι.

Μετά από ψηφοφορία, η Honda σε συνεργασία με την Hot Wheels βράβευσαν το συγκεκριμένο Honda N600 με τον τίτλο "Honda Super Tuner Legends". Ως αποτέλεσμα, το μοντέλο θα εκτεθεί στη φετινή SEMA στο Las Vegas.

Φωτογραφίες: superstreetonline

node/39176

Βελτιωμένο Audi RS Q8 με 1.010 PS!

Η Wheelsandmore ανεβάζει την ισχύ του Audi RS Q8 σε επίπεδα Bugatti Veyron.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Βελτιωμένο Audi RS Q8 με 1.010 PS!

Η Wheelsandmore είναι γνωστή για τις βελτιώσεις που κάνει σε μοντέλα της Audi και άλλων κατασκευαστών, οπότε θα ήταν περίεργο αν δεν έβαζε το χεράκι της και στο κορυφαίο SUV επιδόσεων της γερμανικής φίρμας - το Audi RS Q8 - ανεβάζοντας την ισχύ του έως και τους 1.010 PS!

Πιο συγκεκριμένα, χάρη στο κορυφαίο βελτιωτικό πακέτο που περιλαμβάνει όλες τις επεμβάσεις σε λογισμικό, εξάτμιση, εισαγωγή, φίλτρο και turbo, ο twin-turbo V8 4.0 TFSI αποδίδει 1.010 PS (+410 PS) και 1.250 Nm (+450 Nm) τοποθετώντας το SUV στα χωράφια των υπεραυτοκινήτων. Φυσικά, όλες αυτές οι βελτιώσεις έχουν και το αντίστοιχο οικονομικό τίμημα, καθώς το κόστος του πακέτου ανέρχεται στα €41.933 επιπλέον του αυτοκινήτου. Να θυμίσουμε πως η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη και του συστήματος τετρακίνησης quattro.

Η εταιρεία δεν ανακοινώνει επίσημα τα νούμερα των επιδόσεων, όμως είναι σίγουρο πως το πανίσχυρο RS Q8 θα επιταχύνει από τα 0-100 km/h ταχύτερα από τα 3,8" του εργοστασιακού, ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 305 km/h χάρη στην αφαίρεση του κόφτη.

Για όσους δεν θέλουν κάτι τόσο ακραίο αλλά προτιμούν να μη μείνουν "εργοστασιακοί", υπάρχουν και τα πιο προσιτά Stage 1 (710 PS/920 Nm) με €2.100, Stage 2 (725 PS/930 Nm) με €7.688, Stage 3 (800 PS/1.060) με €12.521 και Stage 4 (965 PS/1.250 Nm) με €33.529. Όλα τα πακέτα συνοδεύονται με εγγύηση 2 ετών.

Εκτός από τις επεμβάσεις στα μηχανικά μέρη, η Wheelsandmore προσφέρει την επιλογή του συστήματος LowMaXX για την αερανάρτηση έναντι €1.680, που επιτρέπει το χαμήλωμα του SUV από την οθόνη του smartphone! Επιπλέον, έχουμε και ένα σετ από θηριώδεις τροχούς 24" με ελαστικά Vredestein 295/30 εμπρός και 355/25 πίσω.

[Πηγή: Wheelsandmore μέσω Carscoops]

node/39165

Ford, Peugeot ή Honda, ποιο αντέχει περισσότερη ώρα χωρίς λάδι; [video]

Μια σκληρή δοκιμασία μέχρι "θανάτου" για τρία ταλαιπωρημένα οχήματα.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Ford, Peugeot ή Honda, ποιο αντέχει περισσότερη ώρα χωρίς λάδι; [video]

Μετά από το βίντεο με τις εκτός δρόμου περιπέτειες προσιτών μεταχειρισμένων που έγινε viral, Matt Watson του βρετανικού Carwow σκέφτηκε ακόμα μια δοκιμασία για τα ταλαιπωρημένα Peugeot 206 (1998-2006), Ford Focus MK2 (2004-2008) και Honda Civic MB Fastback (1997–2001) προτού τα αποχαιρετίσει για τελευταία φορά. Αφαίρεσε όλο το λάδι από τον κινητήρα και στη συνέχεια τα έθεσε σε λειτουργία για να διαπιστώσει ποιο θα αντέξει περισσότερη ώρα προτού "παραδώσει τα όπλα".

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Εκτός δρόμου περιπέτειες με προσιτά μεταχειρισμένα [video]

Για να φτάσει την καταπόνηση του κινητήρα στα άκρα, ο παρουσιαστής έβαλε μια πέτρα στο γκάζι και των τριών αυτοκινήτων, με αποτέλεσμα όταν τα έβαλε μπροστά να δουλεύουν στα κόκκινα.

Όπως θα δείτε, το Ford Focus είναι το πρώτο που παθαίνει καταστροφική βλάβη μετά από 20" λειτουργίας. Μετά από λίγο ακολουθεί το Peugeot 206 που μας αποχαιρετά στα 47". Η έκπληξη έχει να κάνει με την διάρκεια του αθάνατου Honda Civic την οποία δεν θα σας αποκαλύψουμε ώστε να έχει νόημα να δείτε και το βίντεο.

Για να προλάβουμε τα σχόλια των θεατών για την αναίτια καταστροφή τριών λειτουργικών αυτοκινήτων, πρέπει να σημειώσουμε πως τα μοντέλα αγοράστηκαν έναντι £600 (€688) και για τα τρία μαζί, ενώ μετά από τη συμμετοχή τους στο προηγούμενο βίντεο, προορίζονταν για την πρέσα. 

[Πηγή: Carwow]