Τίτλοι τέλους για το 3θυρο SEAT Leon SC;

Τίτλοι τέλους για το 3θυρο SEAT Leon SC;

Το όμορφο SEAT Leon SC πιθανότατα μας αφήνει χρόνους, καθώς όπως τα Opel Astra GTC και VW Scirocco δεν ήταν ούτε ένα καλό οικογενειακό ούτε ένα πραγματικό κουπέ.

Το SEAT Leon SC είναι αδιαμφισβήτητα το πιο ωραίο Leon και ακόμα πιο όμορφο και αποτελεσματικό ως Cupra.

Τα νέα σχετικά με την απαλοιφή του μοντέλου από τους καταλόγους προήλθαν από τη Βρετανία. Εντούτοις, στη συνέχεια ακολούθησε η γερμανική αγορά και μόνο λίγες χώρες στην Ευρώπη το διατηρούν στους καταλόγους, χωρίς να γνωρίζουμε αν απλώς δεν ενημέρωσαν τους έχουν ενημερώσει ή διαχειρίζονται εναπομείναν στοκ ή σε κάποιες αγορές θα συνεχίσει να διατίθεται.

Το Leon SC εξακολουθεί να υφίσταται στον ελληνικό τιμοκατάλογο, με τιμή 19.100 για το χειροκίνητο 1.800άρι FR με τα 180 άλογα (€20.600 το DSG) και με €27.745 για το δίλιτρο Cupra με τα 300 άλογα (€32.800 το DSG). Οι παραπάνω τιμές το καθιστούν (καθιστούσαν;) €300 και €3.455 (!) φθηνότερο από το αντίστοιχο 5θυρο Leon.

Seat Leon SC

Βέβαια, η πιθανότατη κατάργηση του Leon SC δεν προκαλεί έκπληξη. Παρόλο που έχουμε να κάνουμε με το ίδιο μέγεθος αμαξώματος, η πρόσβαση στο πίσω κάθισμα είναι εκ των πραγμάτων δύσκολη, κάτι που σημαίνει ότι δεν είναι ιδιαίτερα βολικό για τους επιβάτες. Αλλά κυρίως για όσους έχουν μωρά και νήπια που χρειάζεται εσύ να τα βάζεις στο ειδικό κάθισμα και εσύ να τα δένεις.

Το ίδιο πράγμα εξάλλου έγινε στην ισπανική εταιρεία το 2017 και με το Ibiza και πολύ προσφάτως για το Mii. Μιλώντας για Leon, η τέταρτη γενιά του θα κάνει το ντεμπούτο της στο τέλος του 2019 και γνωρίζουμε ότι δεν θα διατίθεται σε 3θυρο, όπως εξάλλου και τo επόμενο Audi A3 και το επόμενο VW Golf, μιας και μιλάμε για το Volkswagen Group. Μην ξεχνάμε δε, ότι το 3θυρο αμάξωμα έχει πάψει να λειτουργεί με συμφέροντα εμπορικό τρόπο και σε μεγαλύτερες και πιο ειδικές κατηγορίες. Πάρτε για παράδειγμα το Range Rover Evoque.

Τα μηνύματα από τη SEAT είναι πάντως αντικρουόμενα. Από τη μια υπάρχουν δηλώσεις διά στόματος Herbert Diess που θέλουν την ισπανική εταιρεία να εξελίσσεται σε ένα υποκατάστατο της Alfa Romeo (φανταζόμαστε όχι στις πωλήσεις) και από την άλλη κάνει κινήσεις που την απομακρύνουν από ένα σπορ κοινό προς χάριν ενός πιο τεχνολογικού προσανατολισμού. Μπορεί βέβαια αυτό το τελευταίο να μην αρέσει στην παλαιά φρουρά των φαν του αυτοκινήτου και της σπορ οδήγησης, αλλά η τάση και οι εξελίξεις οδηγούν σε μια αγορά νέων καταναλωτών, με διαφορετικές προτεραιότητες από αυτές ημών των «δεινοσαύρων».

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube