Tesla Model 3: 410.000 km με ίδια μπαταρία και μοτέρ

Tesla Model 3: 410.000 km με ίδια μπαταρία και μοτέρ

Τα περισσότερα ΙΧ δεν θα φτάσουν ποτέ τα 400.000+ km. Tesla Model 3 τα ξεπέρασε και ιδού τι συμπέρασμα βγήκε.

Model 3

Ένα Tesla Model 3 από τη Δυτική Αυστραλία έχει τραβήξει την προσοχή μας, αφού έχει διανύσει 410.000 km με την αρχική του μπαταρία και κινητήρα.

Διατηρώντας παράλληλα περίπου το 90% της αρχικής της χωρητικότητας. Πρόκειται για ένα Standard Plus του 2021, εξοπλισμένο με μπαταρία LFP 60 kWh. Το οποίο έγραψε τόσα χιλιόμετρα σε μόλις τέσσερα χρόνια, διότι αξιοποιείται στην πλατφόρμα Uber.

Σύμφωνα με την εταιρεία EV Workz, που ειδικεύεται στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο Port Kennedy, το σύστημα διαχείρισης μπαταρίας BMS του αυτοκινήτου δείχνει ότι η υγεία της μπαταρίας κυμαίνεται μεταξύ 88% και 90%.

«Και τι θα κάνεις όταν η μπαταρία χρειαστεί πέταμα»; Αυτό δεν ακούς να αναπαράγεται συνέχεια;

Model 3

Καθώς έπρεπε να διανύει μεγάλες αποστάσεις κάθε μέρα, το ιστορικό φόρτισης του Model 3 δείχνει ότι 15.556 kWh ανακτήθηκαν μέσω ταχυφόρτισης DC, το 29% του συνόλου. Ενώ 38.012 kWh μέσω AC φόρτισης, περίπου το 71% του συνόλου.  

Οι Αυστραλοί κατέληξαν και σε συμπέρασμα σχετικά με την εξοικονόμηση καυσίμου, η οποία βέβαια δεν έχει απόλυτη εφαρμογή στην πατρίδα μας. Αφού ισχύουν διαφορετικές τιμές.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Γιατί τα μεταχειρισμένα Model 3 είναι τόσο ακριβά στην Ελλάδα;

Υπολόγισαν λοιπόν ότι η χρήση του Model 3 επέφερε εξοικονόμηση περίπου 37.000 δολαρίων Αυστραλίας, χωρίς να προσμετράται η διαφορά στο κόστος συντήρησης σε σχέση με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η ηλεκτρική μπερλίνα επισκέφθηκε το συνεργείο εξαιτίας προβλήματος με το σύστημα μετάδοσης κίνησης, αναφέρει η EV Central Australia.

Model 3

Ο ιδιοκτήτης φοβόταν τα χειρότερα, αλλά η πραγματική αιτία ήταν τα φθαρμένα ελατήρια στις βάσεις του κινητήρα. Μετά από επτά ώρες εργασίας και 130 δολάρια Αυστραλίας σε ανταλλακτικά, «το αυτοκίνητο λειτουργεί εξίσου καλά με την πρώτη μέρα που έφυγε από την αντιπροσωπεία».

Δεν είναι η πρώτη φορά που ένα Model 3 με πολλά χιλιόμετρα αποκαλύπτει ελάχιστες φθορές. Και πολύ χαμηλό κόστος χρήσης και συντήρησης. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Model 3, νοικοκύρης κάλυψε τα παράθυρα κι έπεσε για ύπνο [video]

Ένα πρώην ταξί με 350.000 km φορούσε ακόμα τα εργοστασιακά του τακάκια, με τη χωρητικότητα της μπαταρίας να έχει μειωθεί στο 88%.

Ενώ ένας Βρετανός ντίλερ πραγματοποίησε μια ενδιαφέρουσα συγκριτική δοκιμή. Οδήγησε δύο Model 3 πανομοιότυπων προδιαγραφών, το ένα με 362.000 km και το άλλο με 29.000 km. Ανακαλύπτοντας ότι οι διαφορές ήταν αμελητέες στην πράξη.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube