Τέλος ζωής για το Renault Zoe

Τέλος ζωής για το Renault Zoe

Το Renault Zoe, το πρώτο σε πωλήσεις EV στη Γαλλία θα δώσει τη θέση του σε νεώτερα και πιο σύγχρονα μοντέλα. 

Renault Zoe

Το Renault Zoe που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2012 δεν θα αντικατασταθεί όπως είπε ο Fabrice Cambolive, βάζοντας τέλος στη ζωή ενός από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στη χώρα του.

Αντίθετα, το Renault Clio και το Renault Captur θα συνεχίσουν, ώστε να μπορούν να συμπληρώνουν τη νέα σειρά ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Renault, με επικεφαλής τα Renault 4 και 5 , που μέχρι το 2025 θα έχουν κυκλοφορήσει στην αγορά.

Ο Cambolive αναφέρθηκε στη «διπλή προσέγγιση» της μάρκας που θέλει να συνυπάρχουν στη γκάμα της υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά στο άμεσο μέλλον.

Όπως εξήγησε, η Renault θέλει να καλύψει όλες τις αγορές, τόσο αυτές που είναι πλήρως ηλεκτρικές όσο και τις υπόλοιπες στις οποίες η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση θα αργήσει. Έτσι, όπως είπε, θα υπάρχουν μέχρι το 2035, εάν χρειαστεί και το Clio και το Captur. Η υβριδική τεχνολογία είναι η λύση που προκρίνουμε για να αντικαταστήσουμε στο άμεσο μέλλον τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Η απόφαση να μπει τέλος στην παραγωγή του Zoe -το οποίο πουλήθηκε επίσης ως PHEV- ολοκληρώνει μια διάρκεια ζωής πάνω από μια δεκαετία, κατά την οποία ήταν το EV με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη για δύο συνεχόμενα χρόνια (2015-16) και πέτυχε περισσότερες από 100.000 πωλήσεις μόνο στη Γαλλία. Η καταληκτική ημερομηνία κατά την οποία θα κλείσει η γραμμή παραγωγής του Zeo δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί.

Μιλώντας γενικότερα για τη γκάμα της Renault, o Cambolive τόνισε πως η τελική σύνθεση για την ευρωπαϊκή αγορά θα είναι τέσσερα ηλεκτρικά και τέσσερα υβριδικά μοντέλα. Σε αυτά θα πρέπει να υπάρχει το πολύ ένας κινητήρας και δύο ή τρία επίπεδα εξοπλισμού, είπε.  

Η εταιρεία εστιάζει πρώτα στο Mégane και στο Scenic επειδή έχει δώσει προτεραιότητα στα μεσαίου μεγέθους μοντέλα της έναντι των συμπαγών.

«Σε αυτήν τη φάση έχουμε πει ότι στόχος μας είναι ένας μεγαλύτερος κύκλος εργασιών ανά μονάδα. Για αυτό, αποφασίσαμε να επικεντρωθούμε στην κατηγορία C. Σύντομα θα έχουμε το Mégane και μετά το Scenic. Μετά από αυτό, θα επικεντρωθούμε στα κόμπακτ μοντέλα», κατέληξε ο Cambolive.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube