node/36839

H Renault θέλει να φτιάξει και μεγαλύτερα από το Zoe ηλεκτροκίνητα

Για να μπορέσει να ανταγωνιστεί την VW και την Tesla.

Η Renault σκοπεύει να εντείνει τις προσπάθειές της για να κατασκευάσει μεγαλύτερα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα από το Zoe, καθώς βλέπει να απειλείται από το ID.3 της VW και το Model 3 της Tesla.

Σύμφωνα με τον Emmanuel Bouvier , υπεύθυνο για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της εταιρείας, η όποια προσπάθεια μπορεί να γίνει σε συνεργασία με τη Nissan σε μια κοινή πλατφόρμα των δύο εταιρειών.

«Εργαζόμαστε για την ανάπτυξη της γκάμας των ηλεκτροκίνητων μοντέλων μας ώστε να μπορούμε να μπούμε σε όλες τις κατηγορίες» δήλωσε ο Bouvier, προσθέτοντας ότι το νέο ηλεκτροκίνητο θα μπορούσε επίσης να είναι μια έκδοση ενός ήδη υπάρχοντος μοντέλου.
«Είναι πολύ νωρίς για να πούμε ότι θα ανταγωνιστούμε την Tesla, αλλά προφανώς σχεδιάζουμε να καλύψουμε ένα μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς», είπε.

Η Renault και η Nissan, ενώ ήταν από τις πρώτες εταιρείες που έβγαλαν ηλεκτροκίνητα μαζικής παραγωγής (Zoe και Leaf), δεν μπόρεσαν να κάνουν κάτι κοινό. Η χρήση ενιαίας πλατφόρμας ήταν ένα από τα σχέδια του Carlos Ghosn το οποίο όμως δεν υλοποιήθηκε αφού ο ισχυρός άνδρας της Συμμαχίας συνελήφθη με την κατηγορία των οικονομικών ατασθαλιών.

Καθώς η ηλεκτροκίνηση κερδίζει συνεχώς έδαφος, η Renault βλέπει άλλες εταιρείες να διεκδικούν μερίδιο σε κατηγορίες που αυτή δεν διαθέτει μοντέλα. Για παράδειγμα δεν έχει κάτι να το τοποθετήσει απέναντι στο ID.3 αλλά και στο ηλεκτρικό Peugeot 208.  
Οι ειδικοί προβλέπουν ότι τα ηλεκτροκίνητα που θα σηκώσουν το μεγαλύτερο βάρος της αγοράς στο άμεσο μέλλον είναι αυτά των οποίων  η τιμή θα  κινείται μεταξύ 24.000  - 30.000 ευρώ.

node/39691

Η Mahindra αναζητά επενδυτές για να μπει στην ηλεκτροκίνηση 

Η ινδική εταιρεία ονειρεύεται να βάλει στην παραγωγή ένα ηλεκτρικό hypercar. 

Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Η Mahindra αναζητά επενδυτές για να μπει στην ηλεκτροκίνηση 

Η ινδική Mahindra & Mahindra ανακοίνωσε δια στόματος του διευθύνοντος συμβούλου της ότι σκοπεύει και αυτή να μπει στον χώρο της ηλεκτροκίνησης ενεργά και να δημιουργήσει αντίστοιχα μοντέλα παραγωγής. 
Για το λόγο αυτό, η εταιρεία αναζητά πρόθυμους επενδυτές, ενώ  - όπως λέει - στόχος της είναι να γίνει μια από τις μεγαλύτερες δυνάμεις στην παραγωγή ηλεκτροκίνητων οχημάτων μέσω της Mahindra Electric και της Automobili Pininfarina.
Πρώτο βήμα είναι να βρεθούν τα κεφάλαια ώστε να μπει στην παραγωγή ένα hypercar που θα βασίζεται στο πρωτότυπο Pininfarina Battista.

πινι

Επίσης ο Pawan Goenka ανακοίνωσε ότι η εταιρεία επιδιώκει να αφήσει το 74,65% της συμμετοχής της στη SsangYong και έχει δηλώσει ότι δεν θα επενδύει πλέον στην κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία. 
Επίσης δεν πρόκειται να επεκταθεί στην αγορά των ΗΠΑ, καθώς ήδη έχει χάσει στα δικαστήρια το δικαίωμα να διαθέτει το Roxor, καθώς αυτό θεωρήθηκε αντιγραφή του Jeep Wrangler. Η δίκη έγινε μετά από προσφυγή της FCA. 

node/39686
Tesla customisation dpt.

Tesla: Επίσημη υπηρεσία εξατομίκευσης

Για να δώσει στους πελάτες μεγαλύτερο περιθώριο στην εξατομίκευση του ηλεκτρικού αυτοκινήτου τους, η Tesla λανσάρει τη δική της υπηρεσία εξατομίκευσης.

Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Tesla: Επίσημη υπηρεσία εξατομίκευσης

Αντίθετα με ό,τι επιτάσσει η σύγχρονη βιομηχανική αποδοτικότητα, η Tesla δεν ήταν η φίρμα που θα μπορούσες να προσαρμόσεις το αυτοκίνητό σου μέσα από έναν ατελείωτο κατάλογο χρωμάτων και άλλων στιλιστικών στοιχείων που θα το έκαναν ξεχωριστό, μοναδικό σε σχέση με τα άλλα..

Ωστόσο, έχοντας επίγνωση της ζήτησης πολλών πελατών που ανάγκα περιορίζονταν από τα πέντε χρώματα της στάνταρ, αυτόματης επιλογής, η καλιφορνέζικη εταιρεία αποφάσισε να δημιουργήσει τη δική της υπηρεσία εξατομίκευσης, χρησιμοποιώντας τη μέθοδο του wrapping. Μια τεχνική που περιλαμβάνει την εφαρμογή μιας μεμβράνης σε ολόκληρο το αμάξωμα και που είναι λιγότερο δαπανηρή από την κλασική βαφή. Aν λοιπόν θα ήθελες ένα κίτρινο Model 3 με λαχανί φλούο ρίγες και μπορντοροδοκόκκινους καθρέφτες τώρα γίνεται εργοστασιακά.

Αυτή η τεχνική εξατομίκευσης επεκτείνεται σε δυνατότητες που υπερβαίνουν αυτές του εργοστασίου. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν από 16 εκατομμύρια χρώματα και πολλαπλά επίπεδα εξοπλισμού, με στοιχεία γυαλιστερά, ματ, σατινέ ή ακόμη και νικελένια. Το μόνο όριο εδώ είναι η φαντασία ή η προτίμησή σου.

Tesla customisation dpt.

Η νέα υπηρεσία της Tesla εγκαινιάστηκε αρχικά στην Κίνα (όπου η ζήτηση εξατομίκευσης είναι πολύ υψηλή), στο Πεκίνο, στη Σαγκάη, στην Guangzhou, στη Shenzen και στη Suzhou. Αναμένεται να ακολουθήσουν οι περισσότερες αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται η Tesla, αλλά προσώρας η φίρμα δεν έχει δημοσιοποιήσει το χρονοδιάγραμμα.

Το άνοιγμα αυτής της υπηρεσίας φέρνει την Tesla ένα βήμα πιο κοντά στον κόσμο της εξατομίκευσης. Ένα τομέας που θα κρίνεται απαραίτητος για το Tesla Cybertruck, καθώς θα αφήνει πίσω του τη γραμμή παραγωγής με ένα και μοναδικό χρώμα. 

Πάντως εάν η Tesla θέλει να το τερματίσει, εκείνο που απομένει είναι μια επίσημη συνεργασία με την Unplugged Performance για να διαλέγεις και bodykit… επισήμως!