node/35898

Τέλος στη συνεργασία McLaren με Alonso

Mε απόφαση του Ισπανού ολοκληρώνεται ένας πενταετής κύκλος κοινής πορείας.

Σε λήξη της συνεργασίας τους προχώρησαν ο Fernando Alonso και η McLaren μετά από μια πενταετή κοινή πορεία σε Formula1 και στο Indianapolis 500. Η ρήξη- σύμφωνα με πληροφορίες - ήρθε μετά την αποτυχία του Ισπανού να προκριθεί στον αγώνα των 500 μιλίων της Ινδιανάπολης.

Η συνεργασία του Alonso με τη McLaren ξεκίνησε το 2015, όταν ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής πήγε στην ομάδα για να τη βοηθήσει να μπει σε μια νέα πορεία ανάκαμψης.
Ωστόσο κάτι τέτοιο ποτέ δεν κατέστη δυνατό. Στη συνέχεια ο Ισπανός πήρε μέρος στο Indy 500, όπου μηχανικά προβλήματα τον ανάγκασαν να μην ολοκληρώσει την προσπάθειά του. 
Τον Μάιο του 2019, δύο χρόνια μετά την πρώτη του συμμετοχή στο Indy 500 και ένα χρόνο μετά την αποχώρησή του από την F1, ο Alonso επέστρεψε στον θρυλικό αγώνα των ΗΠΑ. 

H επιστροφή αυτή σημαδεύτηκε από μια παταγώδη αποτυχία, αφού ο Ισπανός είχε ένα άσχημο ατύχημα και στην συνέχεια δεν κατάφερε να προκριθεί στους 33 του αγώνα. 

Κάπως έτσι ο Alonso αποφάσισε να τελειώσει τη συνεργασία του με τη McLaren, με την ομάδα να αποδέχεται την απόφασή του και να δηλώνει ότι ο Fernando θα είναι για πάντα ένα από τα πιο αγαπημένα μέλη της οικογένειάς της. 

Τα μελλοντικά σχέδια του Alonso δεν είναι γνωστά, πάντως για το 2019 δεν υπάρχει κάτι στον ορίζοντα αφού ο Ισπανός δεν έχει ανανεώσει τη συνεργασία του με την Toyota στο WEC μετά τη νίκη του στο Le Mans.

node/39966

McLaren: Μειώνει την παραγωγή της Elva σε 149 μονάδες

Η McLaren Elva γίνεται ακόμη πιο σπάνια.

Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

McLaren: Μειώνει την παραγωγή της Elva σε 149 μονάδες

Η Elva, το ανοικτό υπεραυτοκίνητο περιορισμένης παραγωγής της McLaren που παρουσιάστηκε τον Νοέμβριο του 2019, θα γίνει ακόμη πιο σπάνιο, καθώς η βρετανική φίρμα ανακοίνωσε πως θα μειώσει την παραγωγή του στις 149 μονάδες. Να θυμίσουμε πως αρχικά η εταιρεία είχε ανακοινώσει παραγωγή 399 μονάδων και στη συνέχεια μείωσε τον αριθμό σε 249 πριν φτάσουμε στο σημερινό 149 που προφανώς έχει να κάνει με τις επιπτώσεις της πανδημίας στην παγκόσμια οικονομία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ McLaren Elva: Το απόλυτο roadster

Η ανακοίνωση για τη μείωση αριθμού παραγωγής έγινε μαζί με την παρουσίαση ενός νέου configurator εικονικής πραγματικότητας (McLaren Advanced Visualiser) που επιτρέπει στους ενδιαφερόμενους πελάτες να φτιάξουν και να δουν την Elva όπως ακριβώς θέλουν, μέσα από το εκτενές πρόγραμμα εξατομίκευσης της McLaren Special Operations. Το αποτέλεσμα είναι εικόνες υπερ-υψηλής ανάλυσης που μοιάζουν με πραγματικές φωτογραφίες.

Ενδεικτικά, η McLaren δημοσίευσε διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς για την Elva που δημιουργήθηκαν από τη σχεδιαστική της ομάδα. Εκτός από τις αποχρώσεις για το ανθρακονημάτινο αμάξωμα και τα σχέδια τροχών, οι επιλογές είναι πολλές και για τις επενδύσεις στο εσωτερικό. Ανάμεσά τους έχουμε το αδιάροχο και ανθεκτικό Ultrafabrics που είναι εμπνευσμένο από τα υλικά που χρησιμοποιούνται στα πολυτελή yachts.

Να θυμίσουμε πως η Elva που ανήκει στη σειρά Ultimate Series και είναι το ελαφρύτερο μοντέλο παραγωγής της McLaren, βασίζεται σε ανθρακονημάτινο monocoque πλαίσιο και χρησιμοποιεί κεντρικά τοποθετημένο twin-turbo V8 κινητήρα 4,0 λίτρων με απόδοση 815 PS. Όσο για την τιμή της, αυτή ξεκινά από τα £1.425.000 (€1.555.246).

Περισσότερα για την McLaren Elva εδώ.

node/39945

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Τα υπεραυτοκίνητα πίστας είναι βαμμένα στα χρώματα των McLaren F1 GTR που πρωταγωνίστησαν στο Le Mans το 1995.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Η McLaren παρουσίασε πέντε μοναδικές Senna GTR που κατασκευάστηκαν στα πρότυπα των πέντε αγωνιστικών McLaren F1 GTR που τερμάτισαν στις θέσεις 1, 2, 4, 5 και 13 στις 24 Ώρες του Le Mans το 1995.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: McLaren Senna GTR

Τη δημιουργία των υπεραυτοκινήτων πίστας ανέλαβε το τμήμα McLaren Special Operations (MSO), με κάθε μια από τις αγωνιστικές φορεσιές χρειάστηκαν από 800 μέχρι και μερικές χιλιάδες εργατοώρες για την εφαρμογή τους. Τα λογότυπα των χορηγών είναι βαμμένα στο χέρι, όπως και όλα τα γραφικά, ενώ το μοναδικό αυτοκόλλητο βρίσκεται στην οροφή. Εκτός από τα χρώματα των F1 GTR, οι Senna GTR LM έχουν πεντάκτινες ζάντες της OZ με χρυσές δαγκάνες φρένων και χρυσά αμορτισέρ ως ακόμα μια αναφορά στον πρόγονό τους. Παράλληλα διατηρούν το εντυπωσιακό αεροδυναμικό πακέτο της Senna GTR που μπορεί να παράγει έως και 1.000 kg κάθετης δύναμης και έχουν νέες διπλές απολήξεις της εξάτμισης από Inconel.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε τιμόνι και καθίσματα αγωνιστικού τύπου με το λογότυπο GTR LM, ζώνες έξι σημείων, paddles αλλαγής σχέσεων από χρυσό και πεντάλ κατασκευασμένα από νιτρίδιο τιτανίου. Επιπλέον, κάθε μοντέλο έχει πλακέτα "1 of 1" που υποδηλώνει το συλλεκτικό του χαρακτήρα, και πληροφορίες για την αντίστοιχη F1 GTR του 1995 πάνω στα ανθρακονημάτινα μαρσπιέ (τα ονόματα των τριών οδηγών, την ημερομηνία του αγώνα και τη θέση στην οποία τερμάτισε).

Αναβαθμισμένος είναι και ο κινητήρας twin-turbo V8 4,0 λίτρων που πλέον αποδίδει 845 PS και 800 Nm (20 PS σε σύγκριση με τις υπόλοιπες Senna GTR) ενώ έχει κόφτη στις 9.000 rpm. 

Ας δούμε όμως το κάθε μοντέλο ξεχωριστά:


McLaren Senna GTR LM 825/1

McLaren Senna GTR LM 825/1

Πρωτότυπο: McLaren F1/01R ‘The Ueno Clinic car’ (1η θέση)
Οδηγοί: Yannick Dalmas, Masanori Sekiya και JJ Lehto


McLaren Senna GTR LM 825/6

McLaren Senna GTR LM 825/6

Πρωτότυπο: McLaren F1/06R ‘The Harrods car’ (3η θέση)
Οδηγοί: Andy Wallace, Derek Bell και Justin Bell


McLaren Senna GTR LM 825/2

McLaren Senna GTR LM 825-2

Πρωτότυπο: McLaren F1/02R ‘The Gulf car’ (4η θέση)
Οδηγοί:  Maurizio Sandro Sala, Mark Blundell και Ray Bellm


McLaren Senna GTR LM 825/7

McLaren Senna GTR LM 825/7

Πρωτότυπο: McLaren F1/07R ‘The Jacadi car’ (5η θέση)
Οδηγοί: Fabien Giroix, Olivier Grouillard και Jean-Denis Deletraz


McLaren Senna GTR LM 825/5

McLaren Senna GTR LM 825/5

Πρωτότυπο: McLaren F1/05R ‘The Cesar car’ (13η θέση)
Οδηγοί: Jean-Luc Maury-Laribiere, Marc Sourd και Hervé Poulin


Οι πέντε τυχεροί ιδιοκτήτες των μοντέλων που προέρχονται από ΗΠΑ, Ευρώπη και Ηνωμένο Βασίλειο, θα έχουν την ευκαιρία να τα οδηγήσουν στη θρυλική πίστα του Le Mans λίγο πριν από τον αγώνα του 2021. Η McLaren δεν θέλησε να αποκαλύψει την τιμή κάθε μοντέλου που προφανώς είναι αρκετά υψηλότερη από τα £1,1 εκατομμύρια στερλίνες (προ φόρων) που κοστίζει μια "απλή" Senna GTR.