node/35350

Ο Alonso έχασε την ευκαιρία να κυνηγήσει το Triple Crown

Ο Ισπανός δεν κατάφερε να εξασφαλίσει θέση στο grid του Indy 500.

To όνειρο κάθε οδηγού είναι το Triple Crown που έρχεται μετά από νίκη στο Grand Prix του Μονακό, στις 24 ώρες του Le Mans και στα Indy 500.

O Iσπανός παγκόσμιος πρωταθλητής της F1, ο οποίος στη διάρκεια των δοκιμών τις προηγούμενες μέρες είχε και ένα ατύχημα, είχε τις δύο πρώτες και του έμενε μια νίκη στα Indy 500, όμως δεν κατάφερε να προκριθεί σε μια από τις 33 θέσεις στο grid της εκκίνησης του διάσημου αμερικανικού αγώνα. 

Η διαδικασία του Indy 500 προβλέπει δύο ημέρες κατατακτήριων δοκιμών που γίνονται το Σαββατοκύριακο πριν τον αγώνα. Στη διάρκεια της πρώτης «ξεκαθαρίσουν» οι θέσεις από το 1 έως το 30. Από αυτές οι εννέα πρώτοι διαγωνίζονται για την pole position, ενώ οι θέσεις από την ένατη και πίσω μένουν ως έχουν.

Για τις υπόλοιπες τρεις θέσεις που θα συμπληρώσουν το grid, την Κυριακή έχουμε μια δεύτερη ημέρα κατατακτήριων δοκιμών όπου οι τρεις καλύτεροι προκρίνονται και οι υπόλοιποι μένουν εκτός αγώνα.

Σε αυτήν την ομάδα βρέθηκε και ο Fernando Alonso, ο οποίος όμως απέτυχε για πολύ λίγο να μπει στους 33, αφού έχασε από τον Kyle Kaiser της ομάδας της Juncos, για μόλις  0,030 km/h με τον μέσο όρο των 4 γύρων του Ισπανού να είναι 365,889 km/h.

Λίγο αργότερα ο Alonso έγραψε στο Instagram  πως ήταν μια πολύ δύσκολη εβδομάδα. Προσπαθήσαμε – είπε -  να κάνουμε το καλύτερο, ακόμη και σήμερα, με ένα εντελώς διαφορετικό set up και μια άλλη προσέγγιση, αλλά δεν είμαστε αρκετά γρήγοροι. Ποτέ δεν είναι εύκολο να οδηγήσετε εδώ σε 227 mph... Δοκίμασα το καλύτερό μας αλλά υπήρχαν άνθρωποι που δούλεψαν καλύτερα από εμάς. Η επιτυχία ή οι απογοητεύσεις έρχονται μόνο αν δεχτείτε μεγάλες προκλήσεις. Εμείς τις δεχτήκαμε.

Κλείνοντας δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει όλη την ομάδα για την υποστήριξή της.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A difficult week, no doubts. We tried our best, even today with a completely different set up and approach, 4 laps flat on the throttle but we were not fast enough. It’s never easy to drive around here at 227mph +, and want more speed... We tried our best and we’ve been brave at times, but there were people doing better job than us. Success or disappointments only come if you accept big challenges. We accepted. Thanks to the massive support always here at the speedway and everyone at home. Now full focus on next target ? #indy500

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Fernando Alonso (@fernandoalo_oficial) στις

node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39524
Opel Corsa-e rally

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Τα αγωνιστικά EV, ύστερα από αγώνες ενιαίου τύπου, θα εμφανιστούν και στα ράλι, όπως το αναγγέλλει σιωπηρά το Opel Corsa-e του είδους.

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Για να αναδείξουν όλη την τεχνογνωσία τους στην ηλεκτρική κινητικότητα, οι κατασκευαστές προσέρχονται στον χώρο των αγώνων. Ήδη έχουμε σε εξέλιξη τη Formula E, αλλά και το Jaguar I-Pace Trophy. Και πλέον, οι κατασκευαστές προσβλέπουν και στα ράλι.

Η Opel θα μπορούσε να είναι η πρώτη φίρμα που θα προσέλθει σε αυτήν τη διοργάνωση με το νέο Corsa-e Rally, όπως αφήνει να εννοηθεί -ή να μαντέψουμε- το πρώτο βίντεο που δημοσιεύτηκε από ειδικούς στο zeroundersteer. Το ηλεκτρικό σουπερμίνι, αδελφό μοντέλο του Peugeot e-208, εξελίσσεται στις πίστες δοκιμών των Blitz, επιτρέποντάς μας να εξοικειωθούμε με την ενοχλητική (;) εικόνα ενός EV ράλικαρ. Και λέμε «ενοχλητική», καθώς μόνο ο θόρυβος από τον τροχασμό του αυτοκινήτου θα διαταράσσει την ηρεμία στα βουνά και στα δάση.

Opel Corsa-e rally

Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ασφάλτινη εκδοχή του Corsa-e που έχει το στάνταρ σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού σουπερμίνι της Opel, (ηλεκτρομοτέρ 136 PS και 260 Nm, μπαταρίες 50 kWh), με ένα διαφορικό Torsen να φροντίζει για τη μετάδοση. Την επαφή του με τον δρόμο θα υποστηρίζουν φυσικά αναβαθμισμένες αναρτήσεις και λάστιχα. Επιπλέον. θα υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις οδήγησης: Competition, Rain και Eco, με την τελευταία για εξοικονόμηση ενέργειας στις απλές διαδρομές.

Opel Corsa-e rally

Το αγωνιστικό Opel Corsa-e θα κάνει το ντεμπούτο του στο ενιαίο ADAC Opel e-Rally Cup σε τιμή που αναμένεται να είναι κάτω από €50.000 για τις ιδιωτικές ομάδες.