node/40096

Η Mercedes-Benz βάζει στην πρίζα και τις AMG, Maybach και G-Class 

Όλο το σχέδιο εξηλεκτρισμού της γκάμας της εταιρείας. 

Η Mercedes-Benz αγκαλιάζει πλήρως την ηλεκτρική τεχνολογία. Στη διάρκεια ανακοίνωσης του στρατηγικού σχεδίου της εταιρείας για το μέλλον, τονίστηκε ότι μέχρι το 2030 θα έχουν κυκλοφορήσει πάνω από έξι καινούργια EV συμπεριλαμβανομένων και αυτών που θα έχουν τα σήματα της AMG και της Maybach. 

Από τον Οκτώβριο του 2020 στο χαρτοφυλάκιο της Mercedes έχουμε την EQC. Η Mercedes-Benz είπε πως η EQS θα εγκαινιάσει μια πλατφόρμα με το όνομα EVA που αναπτύχθηκε ειδικά για να υποστηρίξει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και θα προσφέρει αυτονομία έως και 700 km κατά WLTP. Η αρχιτεκτονική της θα υποστηρίξει τουλάχιστον τρία επιπλέον ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Πρόκειται για ένα σεντάν που θα ονομάζεται EQE, ονομασία που υποδηλώνει ότι θα είναι ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας της E-Class και το δεύτερο θα ακούει στο όνομα EQS που παραπέμπει στην S-Class.Πολύ σύντομα θα ακολουθήσει και ένα crossover.

merce

Εικόνες από πλήρως καμουφλαρισμένα πρωτότυπα που κυκλοφόρησε η εταιρεία μας δίνουν μια ματιά σε τρία από αυτά τα EV. Φαίνεται ότι το EQE δανείζεται τουλάχιστον πολλά σχεδιαστικά στοιχεία από το μεγαλύτερο EQS. Όσο για το SUV που βασίζεται στο EQS, αυτό είναι αισθητά χαμηλότερο από τη GLS και πουθενά δεν είναι τόσο boxy όσο η G-Class. Σ

Για το μέλλον, η Mercedes επιβεβαίωσε εκ νέου τα σχέδιά της για μια ηλεκτρική έκδοση της G-Class. Αποκάλυψε επίσης ότι τα EV-AMG και Maybach είναι σε εξέλιξη, αν και δεν έχει κοινοποιήσει την ημερομηνία αποκάλυψής τους.

ben

Αναλυτές επισημαίνουν ότι θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δούμε πώς η μετάβαση της Mercedes-Benz στην ηλεκτροκίνηση θα επηρεάσει την ομάδα της Formula 1. Από τη μία πλευρά οι συνεχείς διακρίσεις της βοηθούν στην ενίσχυση της εικόνας της εταιρείας. Από την άλλη, η εμπλοκή στην F1 κοστίζει ένα σημαντικό κεφάλαιο το οποίο θα μπορούσε να διατεθεί στην έρευνα και εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης που θα φέρει την εταιρεία πιο κοντά στο στόχο της που είναι η μετεξέλιξή της σε κατασκευαστή «μηδενικών εκπομπών ρύπων».

node/40259
Range Rover Evoque P300e

Η Jaguar Land Rover προετοιμάζεται για τα πρόστιμα CO₂

Η Jaguar Land Rover προέβλεψε εκατό εκατομμύρια στερλίνες εν αναμονή των προστίμων που προβλέπεται να επιβληθούν στον βρετανικό όμιλο, καθώς βρίσκεται πίσω από τους στόχους του στο CO₂.

Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Η Jaguar Land Rover προετοιμάζεται για τα πρόστιμα CO₂

Μεταξύ dieselgate και Brexit, πρέπει να παραδεχτούμε, ο καιρός δεν είναι καλός για την Jaguar Land Rover. Ο βρετανικός όμιλος πρέπει να λανσάρει γρήγορα μαζικά ηλεκτροκίνητα μοντέλα προκειμένου να μειώσει τον μέσο CO2 της γκάμας της που σήμερα είναι ένας από τους υψηλότερους στην Ευρώπη

Ο βρετανικός όμιλος γνωρίζει επίσης ότι θα πρέπει βραχυπρόθεσμα να πληρώσει πρόστιμα στην Ευρώπη για την παρουσία του στην Γηραιά Ήπειρο και τις υπερβολικά υψηλές εκπομπές του σε CO2.

Έτσι, η JLR έχει προβλέψει £100 εκατ. γι’ αυτή την επιβάρυνση, καθώς το πλαίσιο κάθε άλλο παρά ευνοϊκό είναι με την προσωρινή αναστολή στις παραδόσεις των Range Rover Evoque P300e και Land Rover Discovery Sport P300e. Δύο μοντέλων με ισχυρές δυνατότητες πωλήσεων, τα οποία θα επέτρεπαν στην JLR να μειώσει γρήγορα τον μέσο όρο της σε CO2.

Χωρίς τα δύο κρίσιμα αυτά μοντέλα, τα οποία θα πρέπει να περάσουν από μια μικρή αναβάθμιση, η Jaguar και η Land Rover θα πρέπει να κάνουν υπομονή. Η I-Pace από μόνη της δεν μπορεί να κάνει θαύματα, παρά το μεγάλο μπόνους που χορηγείται σε αυτοκίνητα με λιγότερο από 50 g/km CO2 και το οποίο θα διατηρηθεί μέχρι το 2022.

node/40253
Hyundai Concept 45 toy

Ένα Hyundai 45 Concept για παιδιά [video]

Για να προωθήσει το μελλοντικό μοντέλο της που θα προκύψει από το Concept 45 (IAA, Φρανκφούρτη 2019), η Hyundai παρουσιάζει μια έκδοση για παιδιά που μπορεί να πιάσει έως και 7 km/h.

Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Ένα Hyundai 45 Concept για παιδιά [video]

Το Concept 45 που παρουσίασε η Hyundai στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το φθινόπωρο του 2019 αποτελεί και επισήμως τον προάγγελο του Ioniq 5. Ωστόσο, οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της κορεατικής φίρμας αποφάσισαν να διαθέσουν στην αγορά ένα παράγωγο του πρωτοτύπου, αλλά για χρήση μόνο από παιδιά.

Το «μοντέλο» διατηρεί λοιπόν τον γωνιώδη σχεδιασμό του Concept 45, όπως και τη φωτεινή υπογραφή του. Όπως θα είναι και η έκδοση παραγωγής, έτσι και το αυτοκίνητο-παιχνίδι είναι 100% ηλεκτρικό. Φορά μάλιστα δύο μικρά ηλεκτρομοτέρ που του επιτρέπουν να αναπτύσσει ταχύτητα έως και 7 km/h.

Ωστόσο, σχεδιασμένο εξ ολοκλήρου από ξύλο και λαμβάνοντας υπόψη τις διαστάσεις του (1,38 x 0,81 x 0,82 m και μεταξόνιο 0,81 m), μπορεί να φιλοξενήσει μόνο έναν επιβάτη, προφανώς παιδί. 

Η Hyundai λέει ότι θα επανέλθει με νέες πληροφορίες αργότερα και την τιμή του για τα Χριστούγεννα... αρκεί να έχει αυτονομία που να αξίζει τον κόπο!