Υβριδικές οι επόμενες Mercedes-Benz A45 και CLA45 AMG!

Υβριδικές οι επόμενες Mercedes-Benz A45 και CLA45 AMG!

H Mercedes-AMG συνεργάζεται με την ομάδα Formula One της Mercedes με στόχο η επόμενη γενιά τετρακύλινδρων κινητήρων της AMG να είναι υβριδικής τεχνολογίας.

Πάνω που έχεις αρχίσει να χωνεύεις την ιδέα πως η Mercedes-Benz κατάφερε από έναν 2λιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα να «ξεζουμίσει» 360 PS και 45,9 kgm, η συνεργασία της AMG με την ομάδα της Formula One προοιωνίζει ακόμα καλύτερες επιδόσεις για την επόμενη γενιά.

Ο Πρόεδρος της Mercedes-AMG, Tobias Moers, επιβεβαίωσε ότι η ομάδα Formula One Mercedes-AMG, η οποία έχει βάση το Brixworth της Αγγλίας, έχει ήδη εμπλακεί στην  εξέλιξη της επόμενης γενιάς τετρακύλινδρων κινητήρων για τα αυτοκίνητα παραγωγής της AMG. «Συνεργαζόμαστε πλέον πολύ στενά», ανέφερε ο Moers στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης. Πρόσθεσε μάλιστα πως υπάρχει εγκατεστημένο ένα κλιμάκιο μηχανικών σε μόνιμη βάση στο Brixworth ήδη από την εποχή της εξέλιξης της ηλεκτρικής SLS.

Από τα συμφραζόμενα μάλιστα περίπου αποκαλύφθηκε πως η νέα γενιά κινητήρων είναι σχεδόν έτοιμη, πράγμα μάλλον παράξενο, δεδομένου ότι η A45 AMG, που χρησιμοποιεί τον τωρινό 2λιτρο τούρμπο κινητήρα, βρίσκεται στην αγορά εδώ και μόλις ένα έτος. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν τρία μοντέλα που χρησιμοποιούν τον εν λόγω κινητήρα, η A45 AMG, η CLA 45 AMG και η GLA 45 AMG, και τα τρία τετρακίνητα. Είναι βασισμένα πάνω στην μικρομεσαία διαμορφώσιμη πλατφόρμα της Mercedes-Benz. Οι επιδόσεις της CLA 45 AMG είναι εξαιρετικές με 0-100 km/h σε 4,6” και τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 270 km/h«Αν θέλουμε να αυξήσουμε την ιπποδύναμη θα πρέπει να λάβουμε υπόψη πολλές παραμέτρους και σε αυτό οι τύποι στο Brixworth είναι πάρα πολύ καλοί» λέει ο Moers.

Εννοείται πως μαζί με την αύξηση της ιπποδύναμης εξίσου σημαντική είναι και η μείωση της κατανάλωσης. Γι αυτό και η επόμενη δήλωση του Moers κρύβει την ουσία: «Είμαστε υποχρεωμένοι να στραφούμε στον εξηλεκτρισμό για να αυξήσουμε την ιπποδύναμη, αν και αυτό δεν είναι τόσο εύκολο. Προφανώς το Brixworth μας βοηθά και στην εξέλιξη υβριδικών συστημάτων. Μέρος της ομάδας που έχουμε εγκατεστημένη εκεί εξελίσσει αυτό ακριβώς τον τομέα. Αν είναι να δώσουμε ηλεκτρική βοήθεια στο τούρμπο, τον κινητήρα, τον στρόφαλο, αυτός είναι ένας τομέας που η ομάδα της Formula One έχει τον πρώτο λόγο. Δείτε απλώς την κινητήρια μονάδα του αγωνιστικού μας και θα καταλάβετε γιατί». Η ηλεκτρική υποβοήθηση θα επιφέρει άμεση απόκριση στο γκάζι. Με αυτό τον τρόπο θα εξαλειφθούν τα προβλήματα turbo lag στις χαμηλές στροφές που αναπόφευκτα έχουν τετρακύλινδροι κινητήρες με πολύ μεγάλη απόδοση. Θα αντιμετωπιστεί επίσης και το πρόβλημα της μεγάλης κατανάλωσης μέσα στην πόλη. Ο Moers ανέφερε πως ως πιθανότερη λύση εξετάζεται η ηλεκτρική υποβοήθηση της τουρμπίνας σε χαμηλό φορτίο, μέχρι δηλαδή να αναπτύξουν αρκετή πίεση τα καυσαέρια.

Βέβαια η εξέλιξη ενός υβριδικού συστήματος δεν είναι καθόλου απλή υπόθεση για τη Mercedes-AMG που πρέπει να το προσαρμόσει σε τρία διαφορετικά αμαξώματα. Ο Moers έλεγε πως το –κατά βάση – προσθιοκίνητο πλαίσιο των A-Class, CLA και GLA χρειάζεται ένα εντελώς διαφορετικό υβριδικό σύστημα από αυτό των πλαισίων με την παραδοσιακή διάταξη κινητήρας εμπρός, κίνηση πίσω των μεγαλύτερων Mercedes-Benz. Εκτός αυτών υπάρχουν βέβαια και τα SUV αλλά και η «αρχαία» αρχιτεκτονική των G-Wagen. Μην ξεχνάτε πως το 50% των πωλήσεων των G-Wagen αφορούν σε μοντέλα AMG.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube