Τα επόμενα Renault Mégane και Scénic θα φουλάρουν βενζίνη
Αν και τα σημερινά Renault Mégane και Scénic είναι 100% ηλεκτρικά, οι Γάλλοι κάνουν δεύτερες σκέψεις για την ηλεκτροκίνηση.
Έχουν περάσει τρία χρόνια από τότε που τα Renault Mégane και Scénic ξανασυστήθηκαν στο αγοραστικό κοινό ως αμιγώς ηλεκτρικά, αλλά φημολογείται ότι σε περίπου τρία χρόνια το ζευγάρι θα ταρακουνήσει ξανά τα πράγματα. Αυτή τη φορά επιστρέφοντας στα πρατήρια υγρών καυσίμων.
Η επόμενη γενιά των δύο οικογενειακών μοντέλων, που αναμένεται πριν από το τέλος της δεκαετίας, θα μπορούσε να προσφέρει ένα μείγμα πλήρως ηλεκτρικών και υβριδικών εκδόσεων, σύμφωνα με σχόλια στελεχών της Renault στα μέσα ενημέρωσης κατά την παρουσίαση του Twingo την περασμένη εβδομάδα.
Οι περισσότερες επιλογές συνεπάγονται μεγαλύτερο δυνητικό αγοραστικό κοινό
«Τα μεγαλύτερα μοντέλα είναι μία από τις προτεραιότητές μας» δήλωσε η διοίκηση της εταιρείας, αναγνωρίζοντας ότι η ηλεκτρική στρατηγική της Renault λειτούργησε πολύ καλά στα νέα Renault 4 και Renault 5. Αλλά λιγότερο στα ακριβότερα Mégane και Scénic, των οποίων οι πωλήσεις βρίσκονται χαμηλότερα από τις προβλέψεις.
Η Billancourt δεν σχεδιάζει να εγκαταλείψει την ηλεκτροκίνηση, αλλά επιδιώκει να ενισχύσει την ελκυστικότητα των δύο μοντέλων με περισσότερες επιλογές κινητήρων.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Renault: Θα ρίξει την τιμή στα R4, R5 και Twingo αν εγκριθούν τα «E-Car»
Ώστε να προσελκύσει αγοραστές που εξακολουθούν να παραμένουν καχύποπτοι απέναντι σε οτιδήποτε δεν διαθέτει ρεζερβουάρ βενζίνης.
«Πιστεύουμε επίσης ότι, εάν η υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης δεν εξελιχθεί τόσο γρήγορα όσο αναμενόταν, μπορούμε να πλαισιώσουμε τη γκάμα με συστήματα επέκτασης αυτονομίας ή plug-in hybrid. Πάνω σε αυτό εργαζόμαστε» δήλωσε ο CEO της Renault, Fabrice Cambolive.
Ανάμεσα σε αυτά τα σενάρια, ξεχωρίζει μια διάταξη τύπου e-POWER της Nissan, όπου ο θερμικός κινητήρας λειτουργεί μόνο ως γεννήτρια για τη φόρτιση της μπαταρίας, χωρίς να κινεί απευθείας τους τροχούς.
Ωστόσο, με την πλήρη κατάργηση των θερμικών κινητήρων να καθυστερεί ακόμη, η Renault χρειάζεται ένα ενδιάμεσο σχέδιο για να ενισχύσει τις πωλήσεις του Mégane και ήδη εξετάζει αρκετές επιλογές.
Μία από αυτές είναι ένα επικείμενο facelift. Μέχρι να λανσαριστεί, το Mégane θα προσφέρεται με μεγαλύτερη μπαταρία και αυτονομία που θα ξεπερνά τα 600 χιλιόμετρα.



