node/38265

Σύστημα φόρτισης Easy Wallbox από την FCA

Δυνατότητα φόρτισης του αυτοκινήτου χωρίς παρέμβαση στην οικιακή ηλεκτρική εγκατάσταση.

Με το Easy Wallbox της ENGIE Eps που δημιουργήθηκε κατά αποκλειστικότητα για την Fiat Chrysler Automobiles, ο χρήστης μπορεί να φορτίσει το αυτοκίνητο του χωρίς καμία παρέμβαση στην οικιακή του ηλεκτρική εγκατάσταση. Η νέα συσκευή της ENGIE Eps λειτουργεί όπως και οποιαδήποτε άλλη κοινή ηλεκτρική συσκευή και είναι άμεσα λειτουργική χωρίς καμία παρέμβαση στο οικιακό ηλεκτρικό δίκτυο. Για να επιδείξουν την ευκολία χρήσης της συσκευής, η FCA και η ENGIE Eps, πήραν ένα plug-in Jeep Renegade 4xe και το Easy Wallbox σε μια τοποθεσία που κανείς δεν θα περίμενε να δει σημείο φόρτισης, στο πανέμορφο Piana di Vigezzo και σε υψόμετρο 1.800 μ., όπου τερματίζει η μεγαλύτερη διαδρομή τελεφερίκ στην Ευρώπη και το οποίο σύντομα θα τροφοδοτείται με 100% ανανεώσιμη ηλεκτρική ενέργεια χάρη στην ENGIE Eps.

eas

Μετά από μια ανάβαση και κατάβαση στην απότομη πλαγιά χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια, το Jeep Renegade 4xe συνδέθηκε στο Easy Wallbox που τοποθετήθηκε με θέα τις Άλπεις. Η συσκευή σχεδιάστηκε και θα κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στην Ιταλία. Αποτελεί τη μοναδική αυτού του τύπου που μπορεί να λειτουργεί μέχρι τα 2,2kW χωρίς καμία παρέμβαση στο δίκτυο και είναι το αποτέλεσμα της έρευνας 100 και πλέον μηχανικών της ENGIE Eps που συνεργάστηκαν με τα Πολυτεχνία του Τορίνο και του Μιλάνο. Από το 2017, η ENGIE Eps και η Fiat Chrysler Automobiles συνεργάζονται για να φέρουν λύσεις που θα κάνουν όσο το δυνατόν πιο εύκολη, άνετη και προσιτή τη χρήση εξηλεκτρισμένων οχημάτων, στα πλαίσια της στρατηγικής e-Mobility της FCA.

Ήδη ο Όμιλος FCA έχει προχωρήσει στην παρουσίαση μιας σειράς εξηλεκτρισμένων μοντέλων, όπως τα νέα Fiat 500 και Panda Hybrid, τα plug-in Hybrid Jeep Renegade και Compass, καθώς και τα αμιγώς ηλεκτρικά νέα Fiat 500 και Fiat Professional Ducato. Η συνεργασία με την ENGIE Eps περιλαμβάνει τη δημιουργία σταθμών φόρτισης στο εργοστάσιο του Mirafiori, αλλά και ερευνητικά προγράμματα όπως εκείνο για τα δίκτυα V2G (Vehicle to Grid) και τις πειραματικές μονάδες παραγωγής ηλιακής ενέργειας.

easy

Ειδικότερα για το πρόγραμμα V2G, δρομολογείται η προμήθεια 700 ηλεκτρικών αυτοκινήτων που θα μπορούν να προσφέρουν 25MW ενέργειας και να σταθεροποιούν το δίκτυο διανομής κατά τη διάρκεια στάθμευσης τους. Παράλληλα η εγκατάσταση περισσότερων από 120.000τ.μ. φωτοβολταϊκων στοιχείων στην οροφή των κτηρίων και τους χώρους στάθμευσης 1.750 οχημάτων του Mirafiori θα οδηγήσουν στην παραγωγή ενέργειας της τάξης των 15MW και τη μείωση των εκπομπών CO2 κατά 5.000 τόνους. Το Easy Wallbox αναμένεται να είναι διαθέσιμο στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα και μπορεί να λειτουργεί χωρίς καμία τροποποίηση με τροφοδοσία από μία απλή πρίζα τύπου σούκο (έως 2,2kW). Παράλληλα, αν κάποιος το επιθυμεί, η ίδια συσκευή μπορεί να φτάσει χωρίς πρόβλημα μέχρι και τα 7,4kW αν συνδεθεί απευθείας με το δίκτυο ηλεκτροδότησης.

[Πηγή: FCA]

node/39404

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Εξωτερικά μοιάζει με την πρώτη AC Cobra του 1962 όμως κάτω από το αμάξωμα κρύβεται ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Η βρετανική φίρμα AC, γνωστή για την Cobra που έκανε την εμφάνισή της το 1962, παρουσίασε μια νέα έκδοση του κλασικού πισωκίνητου ρόουντστερ με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Η πρώτη Cobra μηδενικών ρύπων θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 58 μονάδων με αφορμή τα 58 χρόνια που έχουν περάσει από την πρώτη παρουσίαση του μοντέλου.

Το αμάξωμα από σύνθετα υλικά θα βασίζεται σε πλαίσιο τύπου σκάλας στο οποίο έχουν γίνει οι απαραίτητες προσαρμογές για να δεχθεί την μπαταρία 54 kWh που χαρίζει 241 km αυτονομίας. Σύμφωνα με την εταιρεία, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 230 kW (313 PS) και 500 Nm επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,7". Επιπλέον, έχουν αναβαθμιστεί τα φρένα, το τιμόνι και η ανάρτηση, για καλύτερο κράτημα δεδομένου του αυξημένου βάρους της κατασκευής που παρά τις εκτενέστατες μετατροπές έχει κρατηθεί κάτω από τα 1.250 kg.

Η ηλεκτρική AC Cobra θα είναι διαθέσιμη σε 4 εξωτερικές αποχρώσεις - μπλε, μαύρο, λευκό και πράσινο, με τιμή που θα ξεκινά από τις £138.000 (€153.205).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Shelby AC Cobra 1963-1966

Εκτός από το εξηλεκτρισμένο μοντέλο, παρουσια΄στηκε και η βενζινοκίνητη AC Cobra 140 Charter Edition. Αυτή φορά τετρακύλινδρο μοτέρ 2,3 λίτρων με 350 PS και 440 Nm που προέρχεται από την Ford Mustang. Χάρη στο χαμηλό βάρος 1.100 kg, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε περίπου 6". Η βενζινοκίνητη έκδοση είναι πιο οικονομική από την ηλεκτρική, με τιμή που ξεκινά από τις £85.000 (€94.365).

[Πηγή: AC Cars]

node/39385
Suzuki Swift MY2020

Η Suzuki αποκαλύπτει το φρεσκάρισμα του Swift

Το Suzuki Swift συνεχίζει με την έκδοση Sport μέσω ελαφράς ανανέωσης και μεγαλώνοντας την μπαταρία του mild hybrid ατμοσφαιρικού μοτέρ K12D.

Πέμπτη, 02 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Η Suzuki αποκαλύπτει το φρεσκάρισμα του Swift

Η κοινοτοπία ότι την ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις ισχύει και για το Swift. Τα νούμερά του στην Ευρώπη αποδεικνύουν ότι πρόκειται για την κότα που γεννάει χρυσά αυγά. Με υγιές δίκτυο πωλήσεων, αξιοπιστία και προϊόντα αναγνωρισμένα από τους πελάτες, ο Ιάπωνας κατασκευαστής αθροίζει και το Swift στα SUV/crossover μοντέλα του, σερφάροντας σε καλά θεμέλια.

Για του λόγου το ασφαλές, το Swift πούλησε πέρυσι στην Ελλάδα, το 2019, 1.669 αυτοκίνητα που αντιπροσωπεύουν το 4,44% της κατηγορίας και το 2,45% του συνόλου της αγοράς. Το ίδιο και το 2020. Με τα στοιχεία πωλήσεων που έχουμε μέχρι και το Μάιο, τα αντίστοιχα νούμερα ήταν 397 αυτοκίνητα, 4,82% και 2,71% αντίστοιχα. 

Αισθητικά, πρέπει να παίξεις το παιχνίδι «Βρες τις διαφορές» για να εντοπίσεις τη διαφορά ανανεωμένου Swift και αυτού της πρώτης φάσης. Η τρισδιάστατη σπορ μάσκα γρίλια, η νικελένια τρέσα και τα νέα μοντέλα στις ζάντες (σε συνδυασμό με περισσότερες επιλογές όσον αφορά τα χρώματα του αμαξώματος και τις διακοσμητικές ενθέσεις του) είναι οι μόνες εξωτερικές αισθητικές εξελίξεις στο γιαπωνέζικο σουπερμίνι.

Suzuki Swift MY2020

Στην καμπίνα, οι μόνες αλλαγές επισημαίνονται στο νέο τιμόνι, στην κεντρική κονσόλα που αναπροσανατολίστηκε προς τον οδηγό και στις νέες διακοσμητικές ενθέσεις.

Ο ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας K12D 1.2 DualJet από την άλλη μένει σχεδόν ανέγγιχτος. σχεδόν καθόλου. Εξακολουθεί να αποδίδει 90 ίππους αλλά επωφελείται από μια νέα μπαταρία 10 Ah, σε σύγκριση με 4άρα του παρελθόντος. Όλα αυτά προκειμένου να βελτιωθεί η αποτελεσματικότητα των μικροϋβριδισμού του που είναι ήδη γνωστός για την ανεπαίσθητη εισφορά του στο κατά τα άλλα ελαφρύ Swift.

Suzuki Swift MY2020

Από πλευράς του εξοπλισμού, το ανανεωμένο Swift κληρονομεί την αναγνώριση σημάτων του ΚΟΚ, την ανίχνευση τυφλών σημείων και τη βοήθεια για τη διόρθωση της τροχιάς και την παραμονή στη λωρίδα, που λειτουργεί μεταξύ 60 και 160 km/h.