node/34935

Παγκόσμια πρώτη για το ηλεκτρικό VW Roomzz

Το νεότερο μέλος της οικογένειας ID. παρουσιάστηκε στη Σαγκάη.

Λίγο πριν ανοίξουν και επίσημα οι πόρτες στην Έκθεση Αυτοκινήτου στη Σαγκάη, η VW αποκάλυψε το νεότερο μέλος της οικογένειας ID. Που θα μπει στην παραγωγή το 2021 και αρχικά θα διατίθεται στην Κίνα με σκοπό στη συνέχεια να εξαπλωθεί και στις λοιπές αγορές του κόσμου.

Αν διερωτάσθε γιατί στην Κίνα η απάντηση είναι απλή: Η Κίνα είναι αυτή τη στιγμή η πιο ραγδαία αναπτυσσόμενη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στον κόσμο και λογικό είναι όλες οι εταιρείες να θέλουν να λανσάρουν εκεί τα αντίστοιχα μοντέλα τους. Το Roomzz ανήκει στην κατηγορία των SUV και η τοποθέτηση του επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού της εταιρείας, Klaus Bischoff  ήταν σαφής: «Το I.D. Roomzz μας δείχνει τι μπορούμε να περιμένουμε από τα ηλεκτρικά SUV μεγάλου μεγέθους στο μέλλον».

Όπως και τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας ηλεκτρικών Volkswagen ( ID.ID. CrozzID. BuzzID. Vizzion και ID. Buggy), έτσι και αυτό βασίζεται στην πλατφόρμα ΜΕΒ του ομίλου.

roo

Στο πρωτότυπο βλέπουμε ένα εξαιρετικά ευρύχωρο εσωτερικό με νέα διάταξη και διαμόρφωση καθισμάτων και ξεχωριστά υλικά. 

Με το αυτοκίνητο να είναι εξοπλισμένο με το σύστημα αυτόνομης οδήγησης 4 (ID.Pilot), τα εμπρός καθίσματα μπορούν να περιστραφούν και να δημιουργήσουν μαζί με τα πίσω ένα πιο… κοινωνικοποιημένο περιβάλλον για τους επιβάτες, ενώ στη ρύθμιση Relax το κάθισμα μπορεί να βρεθεί σε σχεδόν πλήρως επικλινή θέση. Ένα νέο σύστημα ενεργού φίλτρου εξοπλίζει το σύστημα CleanAir που φροντίζει να κρατά τον αέρα στο εσωτερικό του οχήματος απαλλαγμένο και από τον παραμικρό ρύπο που μπορεί να έχει ο εκτός καμπίνας αέρας.

roomz

Το ID. Roomzz είναι εξοπλισμένο με έναν πρωτοποριακό πίνακα οργάνων. Το τιμόνι ενσωματώνει πολλές από τις πληροφορίες που σε άλλες περιπτώσεις θα απεικονίζονταν στο ταμπλό, την ώρα που κάποιες άλλες πληροφορίες προβάλλονται στο παρμπρίζ μέσω της λειτουργίας του head-up display.

Το ID. Roomzz τροφοδοτείται από μια μπαταρία 82 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία 450 km μετρημένη με βάση τα πρότυπα WLTP. Για την κίνηση φροντίζουν δύο ηλεκτροκινητήρες με συνδυαστική ισχύ 306 ίππων, ενώ για τη φόρτιση της μπαταρίας στο 80% της χωρητικότητάς της απαιτούνται περίπου 30 λεπτά με τη χρήση συστήματος ισχύος 150 KW.

Είναι σαφές ότι το ID. Roomzz θέλει να αποτελέσει το αντίπαλο δέος στο Tesla Model X. Η VW ανακοινώνει επιδόσεις της τάξης των 6,6’’ για τη διαδικασία του 0-100 km/h, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 km/h.

node/39149

VW Group: Αλλαγές στην ηγεσία των VW, Porsche και Škoda

Ο Oliver Blume από την Porsche στο τιμόνι της VW. 

Τετάρτη, 03 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

VW Group: Αλλαγές στην ηγεσία των VW, Porsche και Škoda

To Group Volkswagen είναι έτοιμο να αλλάξει την ηγεσία σε κάποιες από τις μάρκες του και συγκεκριμένα στις Volkswagen, Porsche και Škoda,όπως αναφέρουν γερμανικά μέσα ενημέρωσης. 

Σύμφωνα με αυτά τα δημοσιεύματα, ο σημερινός Διευθύνων Σύμβουλος της Porsche, ο Oliver Blume (φωτό άρθρου) θα αναλάβει το τιμονι της Volkswagen, με το αφεντικό της Skoda, τον Bernhard Maier να παίρνει τη θέση του Blume στην Porsche.

Ο Herbert Diess θα διατηρήσει τον έλεγχο των συνολικών δραστηριοτήτων του Ομίλου Volkswagen, αλλά παραδίδει την καθημερινή διαχείριση της μάρκας Volkswagen στον Blume, ο οποίος καλείται να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που άφησε η πανδημία στην πιο δημοφιλή μάρκα του group αλλά και κάποια άλλα, όπως αυτά που έχουν να κάνουν με το λογισμικό του Golf VIII και του ID. 3 και τα οποία είχαν αντίκτυπο στην παραγωγή τους. 

Οι αλλαγές έρχονται μετά από αυτήν της περασμένης εβδομάδας, κατά την οποία ο «επικεφαλής τεχνολογίας» της Volkswagen, ο Matthias Rabe, μετακόμισε στο Bentley, αντικαθιστώντας τον Werner Tietz, ο οποίος μετακόμισε στη SΕΑΤ για να ηγηθεί του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης.

Τέλος, ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο επικαφαλής μάρκετινγκ της VW, ο Jochen Sengpiehl, είναι έτοιμος να δει την πόρτα της εξόδου από την εταιρεία, καθώς σε αυτόν χρεώνεται η ρατσιστική διαφήμιση του Golf η οποία αποσύρθηκε (Δείτε ΕΔΩ το βίντεο), αφού προηγουμένως σήκωσε θύελλα ειδικά στα social media. 

node/39126

Δείτε το εσωτερικό του Chaos της Spyros Panopoulos Automotive [video]

Η Spyros Panopoulos Automotive αποκάλυψε τη φουτουριστική καμπίνα του Chaos.

Δευτέρα, 01 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Δείτε το εσωτερικό του Chaos της Spyros Panopoulos Automotive [video]

Η Spyros Panopoulos Automotive επέστρεψε με νέο αποκαλυπτικό βίντεο για το ελληνικό υπεραυτοκίνητο Chaos, στο οποίο μας παρουσιάζει τα πρώτα renderings από το εσωτερικό του, μια φωτογραφία του εμπρός μέρους αλλά και επιπλέον τεχνικά χαρακτηριστικά.

Η διθέσια καμπίνα έχει φουτουριστικό σχεδιασμό, με οθόνες ενσωματωμένες στο τιμόνι ορθογώνιου σχήματος και μπροστά από τη θέση του συνοδηγού. Αντί για παραδοσιακό πίνακα οργάνων, ολόκληρο το παρμπρίζ είναι καλυμμένο από τρισδιάστατο heads-up display με τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας. Η απουσία φυσικών πλήκτρων υποδηλώνει μια προηγμένη διεπαφή μέσω επιφανειών αφής, χειρονομιών και φωνητικών εντολών.

Τα καθίσματα τύπου bucket με το λογότυπο της εταιρείας στα προσκέφαλα, έχουν σκελετό από zylon και είναι βιδωμένα απευθείας πάνω στο monocoque σασί του αυτοκινήτου. Επιπλέον, το Chaos θα υποστηρίζει συνδεσιμότητα με δίκτυο 5G ενώ θα μπορεί να επικοινωνεί με άλλα οχήματα και υποδομές.

Chaos

Εκτός από το εσωτερικό, το νέο teaser μας δίνει μια ματιά στο αιχμηρό ρύγχος του Chaos, το οποίο χαρακτηρίζεται από λεπτά φώτα LED που εκτείνονται πάνω στα φουσκωμένα φτερά, και ένα σύνθετο σπλίτερ που ενώνεται με τις εισαγωγές αέρα.

Σύμφωνα με το video, το πλάτος του υπεραυτοκινήτου είναι 2,08 m, το ύψος 1,04 m και το κέντρο βάρους του είναι το χαμηλότερο για αυτοκίνητο στον κόσμο. Στόχος είναι το βάρος του τελικού μοντέλου να κυμανθεί μεταξύ 1.000-1.150 kg χάρη στην εκτενέστατη χρήση carbon fiber, zylon fiber, μαγνησίου και άλλων πανάκριβων υλικών σε αμάξωμα, πλαίσιο, εσωτερικό και μηχανικά μέρη.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το Chaos και οι λοιποί «Δαβίδ» που υποσχέθηκαν supercar χιλιάδων ίππων!

Όπως γνωρίζαμε ήδη, το Chaos φορά έναν κινητήρα twin-turbo V10 4,0 λίτρων με αλουμινένιο μπλοκ και πολλά εξαρτήματα από τιτάνιο (βαλβίδες, εκκεντροφόροι, στρόφαλος και κυλινδροκεφαλές) ο οποίος θα είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις ισχύος - με 2.000 PS (κόφτης στις 11.000 rpm) και 3.000 PS (κόφτης στις 12.000 rpm). Η κίνηση θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων και κεντρικού διαφορικού Torsen.

Σύμφωνα με το νέο βίντεο, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 1,8" ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά το απίστευτο νούμερο των 500 km/h (!). Με αυτή την τελική, το Chaos βάζει στόχο το σημερινό ρεκόρ 490,48 km/h της Bugatti Chiron Super Sport 300+, αλλά και τους "μνηστήρες" Koenigsegg Jesko Absolut, Hennessey Venom F5 και SSC Tuatara. Επιπλέον, το Chaos χρειάζεται 2,6" για τα 100-200 km/h και 2,2" για τα 160-241 km/h.

Η επίσημη πρεμιέρα του Chaos είναι προγραμματισμένη για την Έκθεση Γενεύης του 2021.

[Πηγή: Spyros Panopoulos Automotive]