
Opel Corsa GSE Vision Gran Turismo: Το επόμενο Corsa θα είναι σπορτίβικο
Η πρεμιέρα του Opel Corsa GSE Vision Gran Turismo δείχνει τον δρόμο για τo μελλοντικό repositioning της γερμανικής της μάρκας σε πιο σπορ μονοπάτια.


Η Opel ετοιμάζεται να κινηθεί σε πιο σπορ κατεύθυνση στο εσωτερικό του ομίλου Stellantis με τη νέα γενιά μοντέλων της, ξεκινώντας από το επόμενο Corsa.
Ο Jean-Philippe Imparato, επικεφαλής της Stellantis Europe, δήλωσε πως το Corsa GSE Vision Gran Turismo που παρουσιάστηκε στο Μόναχο αποτυπώνει την πρώτη σκέψη πίσω από την προσπάθεια διαφοροποίησης των brands του ομίλου, με την Opel να τοποθετείται ξεκάθαρα προς τη «σπορ» πλευρά.
Η Opel αποκαλύπτει το Corsa GSE Vision Gran Turismo και το σπορ μέλλον της μάρκας
Ο CEO της Opel, Florian Huettl, μιλώντας στον Τύπο, χαρακτήρισε το πρωτότυπο «μια εξαιρετική απεικόνιση του επόμενου βήματος» τονίζοντας ότι η μάρκα δουλεύει στην κατεύθυνση μιας πιο σπορτίβ ταυτότητας, χωρίς να χάσει τον προσιτό και προσιτά κοστολογημένο χαρακτήρα της.
Στην ίδια γραμμή κινείται και η παρουσίαση του νέου Mokka GSE στην έκθεση του Μονάχου, η οποία επιβεβαίωσε την πρόθεση της Opel να τονίσει ακόμη περισσότερο τη δυναμική πλευρά της.
Ο Huettl επιβεβαίωσε ότι η εξέλιξη της επόμενης γενιάς Corsa έχει ήδη ξεκινήσει, με το λανσάρισμα να τοποθετείται πιθανότατα στο 2027 και την τιμή να κυμαίνεται κοντά στις €25.000. Το νέο σουπερμίνι θα βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Small αντί της πιο οικονομικής Smart Car, ώστε να μπορεί να φιλοξενήσει μεγαλύτερες μπαταρίες. Έτσι, θα διατίθεται αποκλειστικά ως ηλεκτρικό. Ωστόσο, ο ίδιος ξεκαθάρισε ότι δεν ισχύει πλέον η δέσμευση για αποκλειστικά EV γκάμα από το 2028, όπως είχε ανακοινωθεί αρχικά.
Η σημερινή θερμική έκδοση του Corsa θα παραμείνει σε παραγωγή παράλληλα, προκειμένου η Opel να συνεχίσει να καλύπτει και αυτή την κατηγορία αγοραστών. Ο Huettl σημείωσε πως δεν πρόκειται για υπαναχώρηση στην ηλεκτροκίνηση αλλά για μια πιο ευέλικτη και ρεαλιστική προσέγγιση απέναντι στη βραδύτερη από το αναμενόμενο στροφή της αγοράς στα ηλεκτρικά.
«Δεν μπορούμε να τρέξουμε γρηγορότερα από τη ζήτηση», τόνισε χαρακτηριστικά ο Huettl.
Για το νέο Corsa, οι σχεδιαστές θα ακολουθήσουν νέα φιλοσοφία στο εσωτερικό, με στόχο την αίσθηση μεγαλύτερου χώρου και φωτεινότητας. Στο οδηγικό σκέλος, θα δοθεί έμφαση στη δυναμική συμπεριφορά και το κράτημα, χωρίς ωστόσο να υιοθετηθεί το by-wire σύστημα διεύθυνσης που αναπτύσσει η Peugeot για το επόμενο 208.
Όσο για μια πιθανή αναβίωση του Manta, ο Huettl κράτησε αποστάσεις, λέγοντας ότι η μάρκα ακούει τις επιθυμίες του κοινού αλλά δεν υπάρχουν συγκεκριμένα σχέδια προς το παρόν.