Οι Γάλλοι (ξανά)ανακαλύπτουν ένα νέο Citroën Basalt

Οι Γάλλοι (ξανά)ανακαλύπτουν ένα νέο Citroën Basalt

Έναν χρόνο και κάτι ύστερα την παρουσίαση του πρωτότυπου Citroën Basalt Vision στη Βραζιλία, η γαλλική φίρμα επανέρχεται με ένα ακόμη νέο μοντέλο που έχει το ίδιο όνομα. Τι προμηνύει όμως αυτή η κίνηση;

Citroën Basalt

Αν δεν γνωρίζετε το Citroën Basalt, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε -είναι λογικό. Πρόκειται για ένα είδος crossover μήκους 4,3 μέτρων, μια υπερυψωμένη κόμπακτ μπερλίνα που κυκλοφορεί σε αγορές όπως η Ινδία και η Βραζιλία. 

Το Citroën Basalt βασίζεται στην πλατφόρμα Smart Car του Ομίλου Stellantis, η οποία προορίζεται για πιο προσιτά μοντέλα και ήδη χρησιμοποιείται από τα Citroën C3/C3 Aircross, FΙΑΤ Grande Panda και Opel Frontera. Και δεν υπάρχει πρόθεση να φτάσει στην Ευρώπη.

Μην περιμένετε πάντως πραγματικά σπορ επιδόσεις. Το νέο Citroën Basalt Vision κινείται από έναν ήπιο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.0 τούρμπο με 130 ίππους

Citroën Basalt

Πέρυσι, η Citroën είχε εκμεταλλευτεί ένα event στη Βραζιλία για να παρουσιάσει το πρώτο Basalt Vision, ένα πρωτότυπο που ακολουθήθηκε λίγους μήνες αργότερα από την αντίστοιχη έκδοση παραγωγής. Εφέτος, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του São Paulo 2025, η γαλλική εταιρεία παρουσιάζει ένα νέο πρωτότυπο Basalt Vision!

Αυτή τη φορά ο στόχος φαίνεται να είναι η επίδειξη ενός show-car που υιοθετεί το αμάξωμα του Basalt, αλλά με αισθητικές επιλογές πιο «επιθετικές». Το πρωτότυπο φοράει πιο σπορ ζάντες και αποκτά πιο «ψαγμένα» μαρσπιέ.

Citroën Basalt

Στο πίσω μέρος διακρίνεται ένας τεράστιος διαχύτης και διπλή νικελένια μπούκα εξάτμισης. Το συγκεκριμένο Basalt Vision βασίζεται στο Basalt Dark Edition, την πιο πλούσια έκδοση του μοντέλου για τη βραζιλιάνικη αγορά.

Μην περιμένετε πάντως πραγματικά σπορ επιδόσεις. Το νέο Basalt Vision κινείται από έναν ήπιο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.0 τούρμπο με 130 ίππους, ο οποίος συνεργάζεται με κιβώτιο CVT. Η έκδοση παραγωγής της αναμένεται σύντομα στις εκθέσεις της Citroën στη Βραζιλία (και πιθανότατα και σε άλλες αναδυόμενες αγορές), όμως -όπως και το κανονικό Basalt- δεν πρόκειται να έρθει στην Ευρώπη.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google News Facebook Twitter Instagram YouTube