node/38906

Αν η Giulia GTAm ήταν Coupé 

Μια ψηφιακή σπουδή που θα μπορούσε να σηματοδοτεί και την επόμενη GTV.

Μην βιαστείτε να πανηγυρίσετε. H Alfa Romeo δεν σκοπεύει να κάνει την Giulia δίθυρη, αλλά ούτε να αναβιώσει τη θρυλική GTV.
Απλά πρόκειται για μια ψηφιακή απεικόνιση των σχεδιαστών της CarLifestyle για το πώς θα μπορούσε (ή και θα έπρεπε) να είναι η η Giulia GTAm σαν coupé . 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Alfa Romeo: Ανανεωμένες Giulia και Stelvio Quadrifoglio MY20 [video]

Η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για μια εξαιρετικά δυναμική προσέγγιση, με μπόλικα αεροδυναμικά βοηθήματα, μια τεράστια πίσω αεροτομή και μεγάλους τροχούς που ζουν μέσα σε φουσκωμένους θόλους. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πόσο κοστίζουν οι Alfa Romeo Giulia GTA και GTAm;

Η απουσία πίσω θυρών προσδίδει μια πιο έντονη σπορ εικόνα κάνοντας όλους όσοι βλέπουν αυτήν την ψηφιακή «σπουδή» να ονειρεύονται. 

Διαμορφώστε τη δική σας  Alfa Romeo Giulia GTΑ ή GTAm, στο επίσημο configurator της εταιρείας πατώντας εδώ.

node/39719

Hyperion XP-1: Το υδρογονοκίνητο υπεραυτοκίνητο του Ελληνοαμερικανού Angelo Kafantaris [video]

Θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 300 μονάδων από το 2022.

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Hyperion XP-1: Το υδρογονοκίνητο υπεραυτοκίνητο του Ελληνοαμερικανού Angelo Kafantaris [video]

Η αμερικανική εταιρεία Hyperion με ιδρυτή και CEO τον ελληνοαμερικανό Angelo Kafantaris, παρουσίασε επίσημα το πρώτο της μοντέλο - το XP-1 - ένα υδρογονοκίνητο υπεραυτοκίνητο με εκκρηκτικές επιδόσεις, φουτουριστικό σχεδιασμό, αεροδιαστημική τεχνολογία από τη NASA (υλικά, σύστημα υδρογόνου κτλ), αυτονομία 1.610 km και δυνατότητα ανεφοδιασμού σε λιγότερο από 5 λεπτά.

Όπως όλα τα οχήματα με κυψέλες υδρογόνου, το Hyperion XP-1 είναι ηλεκτροκίνητο, επομένως και μηδενικών ρύπων. Η δύναμη μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός κιβωτίου 3 σχέσεων επιτρέποντας επιτάχυνση 0-97 km/h σε κάτω από 2,2" και τελική ταχύτητα πάνω από 355 km/h.

Το monocoque σασί του αυτοκινήτου είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και τιτάνιο, ενώ το αμάξωμα είναι από σύνθετα υλικά ενισχυμένα από τιτάνιο. Η ανάρτηση είναι ανεξάρτητη με διπλά ψαλίδια και είναι κατασκευασμένη από ελαφρύ κράμα αλουμινίου, με ένα υδραυλικό σύστημα που αυξομειώνει την απόσταση από το έδαφος.

Τα ελαφριά υλικά σε συνδυασμό με το σύστημα κυψελών υδρογόνου που είναι ελαφρύτερο από τις μπαταρίες των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων έχουν ως αποτέλεσμα το συνολικό βάρος του Hyperion να περιορίζεται σε κάτω από 1.032 kg.

XP-1

Ο φουτουριστικός σχεδιασμός του XP-1 χαρακτηρίζεται από καμπύλες, πολύπλοκες φόρμες και δεκάδες εσοχές στο αμάξωμα. Η εταιρεία έδωσε έμφαση στην αεροδυναμική, με κάλυμμα του πατώματος από σύνθετα υλικά ενισχυμένα με Kevlar, μεγάλες εισαγωγές αέρα Vortex και ηλιακά πάνελ που λειτουργούν ως ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα. Τα λεπτά φώτα LED είναι ενσωματωμένα σε σχισμές στο τελείωμα των φτερών, ενώ ένα μοτίβο που συναντάται στη μάσκα το προφίλ και την ουρά είναι οι στρογγυλές εισαγωγές αέρα. Οι ανθρακονημάτινοι τροχοί 21" εμπρός και 22" πίσω κρύβουν πίσω τους carbon κεραμικά δισκόφρενα (18" και 17") ενώ φορούν ελαστικά Pirelli P Zero.

Οι πόρτες V-Wing ανοίγουν προς τα πάνω και είναι εμπνευσμένες από τα φτερά του αγάμπατος Νίκη της Σαμοθράκης. Στο εσωτερικό βρίσκουμε καθίσματα με πλάτες από ανθρακονήματα και χειροποίητες δερμάτινες επενδύσεις, μια καμπυλη οθόνη 98" (!), infotainment δυνατότητα αναγνώρισης χειρονομιών, πεντάλ και επιλογέα ταχυτήτων από τιτάνιο, παράθυρα που μπορούν να γίνονται φιμέ, και λεπτομέρειες από ανθρακονήματα και τιτάνιο σε όλη την καμπίνα.

Hyperion XP-1

Η Hyperion που εξειδικεύεται στην παραγωγή και αποθήκευση υδρογόνου, αναφέρει πως το πρωτότυπο XP-1 είναι το αποτέλεσμα 10 ετών εξέλιξης στην τεχνολογία υδρογόνου από πάνω από 200 ερευνητές και επιστήμονες. Στόχος της είναι η παραγωγή του μοντέλου στις ΗΠΑ, σε περιορισμένο αριθμό 300 μονάδων με πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης. Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, οι πρώτες παραδόσεις είναι προγραμματισμένες για τις αρχές του 2022.

Hyperion XP-1 Reveal from Hyperion on Vimeo.

[Πηγή: Hyperion]

node/39699

Η Alfa Romeo έχει τον δικό της καουμπόι [video]

Στα 77 του χρόνια ο Arturo Merzario παραμένει μια από τις πιο αναγνωρίσιμες μορφές των αγώνων αυτοκινήτου. 

Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Η Alfa Romeo έχει τον δικό της καουμπόι [video]

Ακόμα και σήμερα, στα 77 του χρόνια, ο Arturo Merzario αρνείται να αποχωριστεί το χαρακτηριστικό καουμπόικο καπέλο που τον έκανε μια από τις πλέον αναγνωρίσιμες μορφές των αγώνων αυτοκινήτου. Γεννημένος στο Κόμο μέσα στη δίνη του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου, από μικρή ηλικία ανέπτυξε ιδιαίτερη αγάπη για το μηχανοκίνητο αθλητισμό, κάτι που κληρονόμησε από τον πατέρα του Ugo, φανατικό λάτρη των Alfa Romeo και Ferrari.

Όπως και εκατοντάδες άλλοι οδηγοί αγώνων, τα πρώτα «βήματα» του Arturo έγινα πίσω από το τιμόνι ενός Abarth. Ο νεαρός οδηγός το 1969 κατακτά τη νίκη στο Grand Prix του Mugello τραβώντας την προσοχή του Enzo Ferrari, ο οποίος το 1970 τον επιλέγει για την κατηγορία των σπορ πρωτοτύπων, «αναβαθμίζοντας» τον τελικά το 1972 στην ομάδα της Scuderia Ferrari στη Formula 1.

μερζ

Ο Merzario παρέμεινε στην κορυφαία μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέχρι το 1979, με τα τρία τελευταία χρόνια να έχει δημιουργήσει τη δική του ομάδα, χωρίς όμως να καταφέρει να κατακτήσει κάποια ιδιαίτερη διάκριση στα 85 Gran Prix που πήρε εκκίνηση.

Παρόλα αυτά ήταν ένας από τους πλέον αγαπητούς οδηγούς στο grid, ενώ είναι και ο πρωταγωνιστής της διάσωσης του NikiLauda μετά το τρομακτικό ατύχημα του Αυστριακού το 1976 στο Grand Prix του Nurburgring. Εκεί ο Ιταλός σταμάτησε για να απεγκλωβίσει με κίνδυνο της ζωής του το συναθλητή του μέσα από το φλεγόμενο μονοθέσιο της Ferrari. Χωρίς την «τρέλα» του Merzario είναι σχεδόν βέβαιο ότι ο Lauda δεν θα είχε επιζήσει. 

Αντίθετα με τη Formula 1, ο Arturo Merzario γεύθηκε σειρά επιτυχιών σε άλλες μορφές αγώνων, με τις σημαντικότερες από αυτές να πραγματοποιούνται κατά την 5ετη περίοδο που ήταν εργοστασιακός οδηγός της Alfa Romeo. Στο τιμόνι των 33ΤΤ12 και 33SC12, δύο εκ των πλέον επιτυχημένων αγωνιστικών αυτοκινήτων όλων των εποχών, ο Merzario ξεδίπλωσε όλο του το ταλέντο, συμβάλλοντας τα μέγιστα στην κατάκτηση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Σπορ Αυτοκινήτων από την Ιταλική μάρκα το 1975 και το 1977.

μερζα

Ο δυναμικός του χαρακτήρας και η ιδιαίτερη αίσθηση του χιούμορ, τον έκαναν αγαπητό στο κοινό και την ομάδα, ενώ ο ίδιος συνέχισε να αγωνίζεται μέχρι και το 2019. Άλλωστε η σύζυγος του «καουμπόι» της Alfa Romeo, συνηθίζει να λέει ότι ο χειρότερος χαρακτηρισμός που μπορεί να ακούσει ο Arturo για το πρόσωπο του είναι το «πρώην οδηγός αγώνων».       

Η αγάπη του Merzario για την Alfa Romeo, όπου έζησε μερικές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της καριέρας του, παραμένει δυνατή μέχρι σήμερα, με τον αειθαλή οδηγό να συμμετέχει ενεργά στους εορτασμούς για τα 110 χρόνια της μάρκας τον περασμένο Ιούνιο. Λίγο νωρίτερα, είχε οδηγήσει την αγαπημένη του 33ΤΤ12 με την οποία κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 1975.
Δείτε το video από την «επανένωση» του οδηγού με το αγωνιστικό του αυτοκίνητο.

[πηγή: Alfa Romeo]