node/38906

Αν η Giulia GTAm ήταν Coupé 

Μια ψηφιακή σπουδή που θα μπορούσε να σηματοδοτεί και την επόμενη GTV.

Μην βιαστείτε να πανηγυρίσετε. H Alfa Romeo δεν σκοπεύει να κάνει την Giulia δίθυρη, αλλά ούτε να αναβιώσει τη θρυλική GTV.
Απλά πρόκειται για μια ψηφιακή απεικόνιση των σχεδιαστών της CarLifestyle για το πώς θα μπορούσε (ή και θα έπρεπε) να είναι η η Giulia GTAm σαν coupé . 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Alfa Romeo: Ανανεωμένες Giulia και Stelvio Quadrifoglio MY20 [video]

Η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για μια εξαιρετικά δυναμική προσέγγιση, με μπόλικα αεροδυναμικά βοηθήματα, μια τεράστια πίσω αεροτομή και μεγάλους τροχούς που ζουν μέσα σε φουσκωμένους θόλους. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πόσο κοστίζουν οι Alfa Romeo Giulia GTA και GTAm;

Η απουσία πίσω θυρών προσδίδει μια πιο έντονη σπορ εικόνα κάνοντας όλους όσοι βλέπουν αυτήν την ψηφιακή «σπουδή» να ονειρεύονται. 

Διαμορφώστε τη δική σας  Alfa Romeo Giulia GTΑ ή GTAm, στο επίσημο configurator της εταιρείας πατώντας εδώ.

node/39040

Δείτε το αγωνιστικό Mazda RX-Vision GT3 στην πίστα! [video]

Ο ήχος του περιστροφικού κινητήρα των 570 PS δένει αρμονικά με την επιθετική εμφάνιση του RX-Vision GT3 της Mazda.

Παρασκευή, 22 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Δείτε το αγωνιστικό Mazda RX-Vision GT3 στην πίστα! [video]

Το αγωνιστικό πρωτότυπο Mazda RX-Vision GT3 Concept που είδαμε πρώτη φορά σε σκίτσα το Νοέμβριο του 2019 και σε φωτογραφίες τον Μάρτιο του 2020, έκανε το ντεμπούτο του σε βίντεο, επιτρέποντας μας να το δούμε και να το ακούσουμε για πρώτη φορά μέσα στην πίστα.

Το μοντέλο της Mazda αποτελεί μια ψηφιακή αγωνιστική έκδοση του πρωτοτύπου RX-Vision (2015) η οποία δημιουργήθηκε για το δημοφιλές παιχνίδι Gran Turismo Sport της Polyphony Digital. Αυτό σημαίνει πως δεν θα το δούμε ποτέ στον πραγματικό κόσμο, όμως θα έχουμε τη δυνατότητα να το απολαύσουμε στις οθόνες με εξαιρετική πιστότητα. Όσοι έχουν την κονσόλα Sony Playstation 4 θα μπορέσουν μάλιστα και να το οδηγήσουν καθώς θα είναι διαθέσιμο από χθες, Τετάρτη 21 Μαΐου.

Μπορεί το RX-Vision GT3 Concept να υπάρχει αποκλειστικά μέσα σε ψηφιακό περιβάλλον, όμως αυτό δεν σημαίνει πως δε γνωρίζουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του. Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας περιστροφικός κινητήρας με απόδοση 570 PS, ενώ το βάρος του περιορίζεται στα 1.250 kg (αναλογία βάρους 48:52 στους δύο άξονες).

Φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει και το επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει φουσκωμένα φτερά, μεγαλύτερες εισαγωγές στους προφυλακτήρες, σπλίτερ, πλευρικές απολήξεις της εξάτμισης, διαχύτη και μια τεράστια φτερούγα από ανθρακονήματα στο πίσω μέρος.

Σας αφήνουμε να απολαύσετε το επίσημο trailer παρουσίασης του αυτοκινήτου.

node/39022

Πώς θα ήταν η νέα γενιά της Alfa Romeo Giulietta;

Ένας Ιταλός οραματίζεται τον υποθετικό διάδοχο της Giulietta λίγο πριν καταργηθεί από τη γκάμα της Alfa Romeo.

Τετάρτη, 20 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Πώς θα ήταν η νέα γενιά της Alfa Romeo Giulietta;

Το πιο πρόσφατο στατηγικό πλάνο της Alfa Romeo καθιστά σαφές το ότι δεν πρόκειται να δούμε άμεσο αντικαταστάτη της Giulietta, όμως αυτό δεν πτόησε τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Gianmarco Giacchina ο οποίος οραματίστηκε πώς θα μπορούσε να μοιάζει μια νέα γενιά του μικρομεσαίου.

Όπως βλέπουμε από τα σχέδια του 29χρονου Ιταλού, η Giulietta δανείζεται τη γραμμή των παραθύρων, το μυώδες προφίλ, οι τροχοί και τα ενιαία πίσω φώτα από την Tonale του Αλέξανδρου Λιώκη. Παράλληλα, διατηρεί τις παραδοσιακές αναλογίες ενός προσθιοκίνητου hatchback, παρόλο που σύμφωνα με τις φήμες των προηγούμενων ετών, η υποθετική επόμενη γενιά της Giulietta θα ήταν πισωκίνητη.

Στο εμπρός μέρος, τα φώτα και ο προφυλακτήρας θυμίζουν την Giulia GTA, όμως η επιλογή του σχεδιαστή όσον αφορά το μέγεθος του "scudetto" σίγουρα δεν κολακεύει το αυτοκίνητο.

Alfa Romeo Giulietta rendering

Το υποθετικό μοντέλο θα ανταγωνιζόταν τις premium προτάσεις της κατηγορίας όπως η BMW 1 Series και η Mercedes-Benz A-Class, αν κρίνουμε από την πορεία της Alfa Romeo τα τελευταία χρόνια.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Alfa Romeo: Η Tonale θα αντικαταστήσει την Giulietta

Να θυμίσουμε πως η σημερινή γενιά της Giulietta (Type 940) πρωτοπαρουσιάστηκε το 2010 ενώ δέχθηκε μια σειρά από ανανεώσεις το 2013, το 2016 και το 2019. Η ιταλική φίρμα έχει ανακοινώσει πως το 2020 θα είναι η τελευταία χρονιά παραγωγής για το μικρομεσαίο που αναμένεται να αντικατασταθεί έμμεσα από την έκδοσης παραγωγής της Tonale (C-SUV).

Όσο για την αναθεωρημένη γκάμα της ιταλικής φίρμας, αυτή θα περιλαμβάνει την Giulia και 3 ακόμα SUV (StelvioTonale και νέο B-SUV).