node/32498

DS 3 Crossback e-Tense: Το πρώτο ηλεκτρικό DS θα είναι στο Παρίσι

Φιγουράροντας με τις τρεις άλλες ηλεκτροκίνητες παγκόσμιες πρεμιέρες, το DS 3 Crossback e-Τense θα κάνει το ντεμπούτο στο Mondial de l’Automobile του Παρισιού. Με αυτονομία έως 320 km κατά WLTP, το EV της DS θα λανσαριστεί το β’ 6μηνο του 2019.

Αιχμή του δόρατος για ηλεκτρικό πρόγραμμα του Groupe PSA, η DS Automobiles θα έχει στο σταντ του Mondial de l’Automobile όχι λιγότερα από τέσσερα ηλεκτρικά μοντέλα ή πρωτότυπα. Και ένα από τα πιο ενδιαφέροντα στο παρισινό Σαλόνι Αυτοκινήτου θα είναι το μελλοντικό DS 3 Crossback e-Τense.

Το μικρό crossover, που εξελίχτηκε πάνω στην πλατφόρμα eCMP, ενσωματώνει μια μπαταρία 50kWh που όπως αναγγέλλει η DS παρέχει αυτονομία έως 320 km κατά WLTP και σχεδόν 430 km στον κύκλο NEDC. Η ισχύς του DS 3 Crossback e-Τense είναι 136 άλογα και η ροπή του 26,5 kgm, νούμερα που του επιτρέπουν να γράφει 8,7” στο σπριντ των 0-100. Η δυνατότητα επαναφόρτισης είναι σε πέντε ώρες για φορτιστή 11kW AC, ενώ θα είναι σε θέση να ανακτήσει το 80% της ενέργειας σε 30 λεπτά σε ένα τερματικό 100kW σε DC Combo. Ξεκινώντας τη νέα στρατηγική ηλεκτροκίνησης του Groupe PSA, το EV της DS θα λανσαριστεί το β’ 6μηνο του 2019.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέο DS 3 Crossback [video]

DS 3 Crossback e-Tense

Όσον αφορά την επαναφορτιζόμενη υβριδική πλευρά, το DS 7 Crossback e-Tense θα βρίσκεται επίσης στο παρισινό προσκήνιο. Εξελιγμένο πάνω στην πλατφόρμα EMP2, το γαλλικό SUV συνδυάζει ένα θερμικό κινητήρα 200 ίππων με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες των 80kW στον εμπρός και στον πίσω άξονα. Με μπαταρία 13,2kWh, το DS 7 Crossback e-Tense θα μπορεί να διανύσει έως και 50 χιλιόμετρα με αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία. Το λανσάρισμά του έχει προγραμματιστεί για το τέλος του επόμενου έτους.

DS 7 Crossback e-Tense

Όσον αφορά το όραμα του αυτοκινήτου πολυτελείας της DS Automobiles, με ορίζοντα το 2035, αυτό είναι το πρωτότυπο DS X e-Tense που θα κάνει επίσης το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. Με πρώτη γεύση τον περασμένο Απρίλιο, το πρωτότυπο υιοθετεί ασύμμετρη εμφάνιση και φορά αποκλειστικά ηλεκτρικό κινητήρα που αποδίδει έως και 1000kW ισχύος.

DS X e-Tense

Τέλος, η DS Automobiles θα παρουσιάσει το νέο της DS e-Tense FE 19. Με συμμετοχή στο πρωτάθλημα Formula E και εξοπλισμένο με νέο κινητήρα 220kW, θα παρουσιαστεί με την καινούργια του φορεσιά για το 2018-2019.

«Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, η DS γράφει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της με τέσσερις παγκόσμιες πρεμιέρες και δείχνει ότι το μέλλον ξεκινά σήμερα! Ο εξηλεκτρισμός είναι στο επίκεντρο της στρατηγικής της φίρμας. Τα πρώτα εξηλεκτρισμένα DS θα είναι στο δρόμο το 2019, με το DS 7 Crossback e-Tense 4x4, το υψηλής απόδοσης υβριδικό μας, και το DS 3 Crossback e-Tense, 100% ηλεκτρικό. Από το 2025, όλα τα νέα μοντέλα DS θα λανσαριστούν αποκλειστικά σε ηλεκτροκίνητη έκδοση», λέει ο Yves Bonnefont, διευθύνων σύμβουλος της DS Automobiles.

DS e-Tense FE 19

node/39126

Δείτε το εσωτερικό του Chaos της Spyros Panopoulos Automotive [video]

Η Spyros Panopoulos Automotive αποκάλυψε τη φουτουριστική καμπίνα του Chaos.

Δευτέρα, 01 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Δείτε το εσωτερικό του Chaos της Spyros Panopoulos Automotive [video]

Η Spyros Panopoulos Automotive επέστρεψε με νέο αποκαλυπτικό βίντεο για το ελληνικό υπεραυτοκίνητο Chaos, στο οποίο μας παρουσιάζει τα πρώτα renderings από το εσωτερικό του, μια φωτογραφία του εμπρός μέρους αλλά και επιπλέον τεχνικά χαρακτηριστικά.

Η διθέσια καμπίνα έχει φουτουριστικό σχεδιασμό, με οθόνες ενσωματωμένες στο τιμόνι ορθογώνιου σχήματος και μπροστά από τη θέση του συνοδηγού. Αντί για παραδοσιακό πίνακα οργάνων, ολόκληρο το παρμπρίζ είναι καλυμμένο από τρισδιάστατο heads-up display με τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας. Η απουσία φυσικών πλήκτρων υποδηλώνει μια προηγμένη διεπαφή μέσω επιφανειών αφής, χειρονομιών και φωνητικών εντολών.

Τα καθίσματα τύπου bucket με το λογότυπο της εταιρείας στα προσκέφαλα, έχουν σκελετό από zylon και είναι βιδωμένα απευθείας πάνω στο monocoque σασί του αυτοκινήτου. Επιπλέον, το Chaos θα υποστηρίζει συνδεσιμότητα με δίκτυο 5G ενώ θα μπορεί να επικοινωνεί με άλλα οχήματα και υποδομές.

Chaos

Εκτός από το εσωτερικό, το νέο teaser μας δίνει μια ματιά στο αιχμηρό ρύγχος του Chaos, το οποίο χαρακτηρίζεται από λεπτά φώτα LED που εκτείνονται πάνω στα φουσκωμένα φτερά, και ένα σύνθετο σπλίτερ που ενώνεται με τις εισαγωγές αέρα.

Σύμφωνα με το video, το πλάτος του υπεραυτοκινήτου είναι 2,08 m, το ύψος 1,04 m και το κέντρο βάρους του είναι το χαμηλότερο για αυτοκίνητο στον κόσμο. Στόχος είναι το βάρος του τελικού μοντέλου να κυμανθεί μεταξύ 1.000-1.150 kg χάρη στην εκτενέστατη χρήση carbon fiber, zylon fiber, μαγνησίου και άλλων πανάκριβων υλικών σε αμάξωμα, πλαίσιο, εσωτερικό και μηχανικά μέρη.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το Chaos και οι λοιποί «Δαβίδ» που υποσχέθηκαν supercar χιλιάδων ίππων!

Όπως γνωρίζαμε ήδη, το Chaos φορά έναν κινητήρα twin-turbo V10 4,0 λίτρων με αλουμινένιο μπλοκ και πολλά εξαρτήματα από τιτάνιο (βαλβίδες, εκκεντροφόροι, στρόφαλος και κυλινδροκεφαλές) ο οποίος θα είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις ισχύος - με 2.000 PS (κόφτης στις 11.000 rpm) και 3.000 PS (κόφτης στις 12.000 rpm). Η κίνηση θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων και κεντρικού διαφορικού Torsen.

Σύμφωνα με το νέο βίντεο, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 1,8" ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά το απίστευτο νούμερο των 500 km/h (!). Με αυτή την τελική, το Chaos βάζει στόχο το σημερινό ρεκόρ 490,48 km/h της Bugatti Chiron Super Sport 300+, αλλά και τους "μνηστήρες" Koenigsegg Jesko Absolut, Hennessey Venom F5 και SSC Tuatara. Επιπλέον, το Chaos χρειάζεται 2,6" για τα 100-200 km/h και 2,2" για τα 160-241 km/h.

Η επίσημη πρεμιέρα του Chaos είναι προγραμματισμένη για την Έκθεση Γενεύης του 2021.

[Πηγή: Spyros Panopoulos Automotive]

node/39040

Δείτε το αγωνιστικό Mazda RX-Vision GT3 στην πίστα! [video]

Ο ήχος του περιστροφικού κινητήρα των 570 PS δένει αρμονικά με την επιθετική εμφάνιση του RX-Vision GT3 της Mazda.

Παρασκευή, 22 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Δείτε το αγωνιστικό Mazda RX-Vision GT3 στην πίστα! [video]

Το αγωνιστικό πρωτότυπο Mazda RX-Vision GT3 Concept που είδαμε πρώτη φορά σε σκίτσα το Νοέμβριο του 2019 και σε φωτογραφίες τον Μάρτιο του 2020, έκανε το ντεμπούτο του σε βίντεο, επιτρέποντας μας να το δούμε και να το ακούσουμε για πρώτη φορά μέσα στην πίστα.

Το μοντέλο της Mazda αποτελεί μια ψηφιακή αγωνιστική έκδοση του πρωτοτύπου RX-Vision (2015) η οποία δημιουργήθηκε για το δημοφιλές παιχνίδι Gran Turismo Sport της Polyphony Digital. Αυτό σημαίνει πως δεν θα το δούμε ποτέ στον πραγματικό κόσμο, όμως θα έχουμε τη δυνατότητα να το απολαύσουμε στις οθόνες με εξαιρετική πιστότητα. Όσοι έχουν την κονσόλα Sony Playstation 4 θα μπορέσουν μάλιστα και να το οδηγήσουν καθώς θα είναι διαθέσιμο από χθες, Τετάρτη 21 Μαΐου.

Μπορεί το RX-Vision GT3 Concept να υπάρχει αποκλειστικά μέσα σε ψηφιακό περιβάλλον, όμως αυτό δεν σημαίνει πως δε γνωρίζουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του. Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας περιστροφικός κινητήρας με απόδοση 570 PS, ενώ το βάρος του περιορίζεται στα 1.250 kg (αναλογία βάρους 48:52 στους δύο άξονες).

Φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει και το επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει φουσκωμένα φτερά, μεγαλύτερες εισαγωγές στους προφυλακτήρες, σπλίτερ, πλευρικές απολήξεις της εξάτμισης, διαχύτη και μια τεράστια φτερούγα από ανθρακονήματα στο πίσω μέρος.

Σας αφήνουμε να απολαύσετε το επίσημο trailer παρουσίασης του αυτοκινήτου.