Porsche 911T 2.2 1969-1971
node/38669

Porsche 911T 2.2 1969-1971: Εσωτερική δύναμη

Έξι χρόνια ύστερα από το λανσάρισμά της, η γκάμα της 911 αναθεώρησε τα μοντέλα της γύρω από ένα καινούργιο μοτέρ 2,2 λίτρων. Πάρα από τη φειδωλή αύξηση της ισχύος, η 911 κέρδισε σε ελαστικότητα και σε αίσθηση στην οδήγηση.

Δίπλα στην 914, μεγάλη βεντέτα του Σαλονιού της Φρανκφούρτης για το 1969, η καινούργια 911 με κινητήρα 2,2 λίτρων πέρασε σχεδόν απαρατήρητη. Είναι αλήθεια ότι πέρα από ένα διακριτικό αισθητικό ρετουσάρισμα -νικελένιο σιρίτι χαμηλά στην καροσερί, ανασχεδιασμένες λαβές στις πόρτες…- έμοιαζε τόσο… δίδυμη με την προηγούμενη 911. Ωστόσο, διαφοροποιήσεις μη ανιχνεύσιμες με την πρώτη ματιά -πώς θα μπορούσαν, άλλωστε;- υπήρχαν πίσω από τις λαμαρίνες και ήταν πράγματι πιο καθοριστικές. 

Μόλις πιο υπάκουη
Παρά το μακρύτερο μεταξόνιο της προηγούμενης χρονιάς και τις πιο φαρδιές ζάντες, η υπερστροφική τάση στην 911 παρέμενε ένα χαρακτηριστικό της παραπάνω από ανησυχητικό. Ενδιαφερόμενοι να περιορίσουν τα κακά φαινόμενα που προέκυπταν από το πού ήταν κρεμασμένο το μοτέρ και για να εκπολιτίσουν περισσότερο την 911, οι τεχνικοί της Porsche τη μόσχευσαν με αντιστρεπτικές και ένα καινούργιο τιμόνι. Εξελίξεις βαρυσήμαντες, παρόλο που η οδήγηση στο βρεγμένο παρέμενε μια αναζωογονητική άσκηση για τους πιο ταλαντούχους του βολάν και τιμωρία για όλους του άλλους.

Porsche 911T 2.2 1969-1971
H γραμμή με την «τραβηγμένη» οροφή διά μέσου του πίσω κρύσταλλου και μέχρι τον προφυλακτήρα, επίκαιρη ακόμη στις 911, άφηνε λίγο χώρο για τον κινητήρα. Εξ ου και η προσφυγή σε έναν flat-six που επιβιώνει εδώ και 60 χρόνια. 


Αυτή η τελευταία εκδοχή της 911, με το καταληκτικό «T» για το «Touring» ήταν το μοντέλο εισαγωγής στην γκάμα, το πιο διαδεδομένο, αλλά που ήθελε να είναι και το λιγότερο απαιτητικό. Και αν το μοτέρ flat-six που ανέβηκε σε χωρητικότητα στα 2,2 λίτρα, κέρδισε σε ισχύ μόνο καμιά 15αριά άλογα, βελτιώθηκε σε ελαστικότητα. Κέρδος που εισέφερε ομοίως (φειδωλά είναι η αλήθεια) στο να γαληνέψει τον σκληρό χαρακτήρα του κουπέ του Zuffenhausen. 

Πιο φιλόξενη, πιο μοντέρνα
Παράλληλα, η αίσθηση της οδήγησης αναθεωρήθηκε επί τα βελτίω, όπως και η ασφάλεια που ενισχύθηκε με τέσσερα δισκόφρενα, ενώ η καμπίνα έγινε λιγότερο λιτή.

Porsche 911T 2.2 1969-1971
Τυπικό τιμόνι παλιών Porsche και μεγάλα ευανάγνωστα καντράν σε ένα λιτό περιβάλλον. Η καμπίνα όμως ήταν φτιαγμένη με σοβαρότητα και με σπάνια ποιότητα. 


Έτσι, ναι μεν το ταμπλό είχε και πάλι την αυστηρή ατμόσφαιρα που μας είχε συνηθίσει η 911, αλλά το εσωτερικό έμοιαζε περισσότερο φιλόξενο χάρη στις σαφώς πιο παχιές επενδύσεις… Και πιο μοντέρνο με όλα εκείνα τα χειριστήρια (φλας, καθαριστήρες, πιτσιλιστήρια…) βαλμένα από τη μια ή από την άλλη μεριά της κολόνας του τιμονιού. 

Εκείνο που δεν πρόσεξε όμως η 911Τ ήταν οι ρύποι. Χτυπημένη από τους νέους αντιρρυπαντικούς κανονισμούς στις ΗΠΑ, χώρα που απορροφούσε κοντά στο 50% της παραγωγής της Porsche, η γκάμα της 2.2 δεν έμεινα παρά δύο χρόνια στον κατάλογο της εταιρείας, δίνοντας στη συνέχεια στη σκυτάλη, το 1971, στα μοτέρ των 2,4 λίτρων.

Porsche 911T 2.2 1969-1971
Τοποθετημένος πίσω από το πίσω άξονα, ο 6κύλινδρος, αερόψυκτος μπόξερ απέπνεε ζωντάνια παρά τη μέτρια ισχύ του. 


Στην αγορά του κλασικού αυτοκινήτου μια κουπέ 911Τ 2.2 σε κατάσταση Concours στοιχίζει κάτι λιγότερο από 100 χιλιάρικα ενώ μια σε εξαιρετική κατάσταση €60.000. Φυσικά αυτό που λέμε καλό αυτοκίνητο θα μπορούσε να βρεθεί και με 40 χιλιάδες.

Η ίδια Porsche σε Targa είναι αισθητά φθηνότερη, με μια Concours να φτάνει τα 80 χιλιάρικα και μια σε άριστη κατάσταση τις 55.000 ευρώ. Και μια καλή που χρειάζεται κάμποση δουλίτσα για να βολτάρει σε εθνικά Concours d’Elegance, 38 χιλιάδες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Porsche 356 A Speedster 1954-1955
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Έτσι φτιάχνονταν οι υπέροχες Porsche 356 [video]
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Porsche 911 1963-1974 [video]
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Porsche 914 1969-1976 [videos]
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Porsche 911 Turbo 1975-1989 [video]
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Porsche 924 1975-1985 [videos]
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Porsche 944 Turbo 1985-1991 [video]
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Porsche 928 S4/GT 1986-1991
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Porsche 959 1986-1989 [video]
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Porsche: Όλη η ιστορία της σε 27 λεπτά [video]
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Μαντέψτε ποιες είναι οι 5 πιο σπάνιες Porsche [video] 
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε Porsche 959 και 918 Spyder στην πίστα των Μεγάρων

Porsche 911T 2.2 1969-1971
Με μοτέρ 2,2 λίτρων πίσω, η 911Τ ξεπερνούσε τα 200 km/h, απαιτώντας πάντα σοβαρή επαγρύπνηση στις στροφές και στο βρεγμένο. 


Η 911Τ 2.2 με μια ματιά
Κινητήρας 6κύλινδρος, επίπεδος
Χωρητικότητα 2.195 cc 
Ισχύς 125 PS/5.800 rpm
Ροπή 201 Nm/4.200 rpm
Επιτάχυνση 0-100 km/h 10,0”
Επιτάχυνση 0-1.000 m 30,3” @ 165 kmh
Τελική ταχύτητα 205 km/h
Παραγωγή 15.082 αυτοκίνητα (1969-1971) 
Τιμή σήμερα Από 59.000 έως 97.000 (εξαιρετική κατάσταση έως Concours)

node/39677

Porsche 911 GT3 RS MR: Το καλό έγινε ακόμα καλύτερο [video]

Η Manthey-Racing βελτιώνει την κορυφαία έκδοση πίστας της Porsche 991.2 στη δύση της καριέρας της.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Porsche 911 GT3 RS MR: Το καλό έγινε ακόμα καλύτερο [video]

Μετά από τη βελτιωμένη Porsche 911 GT2 RS MR που το 2018 έκανε ρεκόρ γύρου 6’ 40” 33 στο Nürburgring (7" πιο γρήγορη από την εργοστασιακή 911 GT2 RS), η Manthey-Racing επιστρέφει με ένα πλήρες βελτιωτικό πακέτο για την Porsche 911 GT3 RS το οποίο απευθύνεται σε εκείνους που θέλουν ένα όχημα απόλυτα στημένο για την πίστα.

Το μοντέλο βασίζεται στην GT3 RS της γενιάς 991.2 καθώς αυτή βρίσκεται στη δύση της καριέρας της λίγο πριν από την πρεμιέρα της αντίστοιχης έκδοσης της 992.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την 991.2 Porsche 911 GT3 RS [video]

Αισθητικά, η 911 GT3 RS MR ξεχωρίζει χάρη στους προαιρετικούς τροχούς από μαγνήσιο με αεροδυναμικά καλύμματα από ανθρακονήματα, τα επιπλέον πτερύγια στον προφυλακτήρα, τις προεκτάσεις των μαρσπιέ, τη μεγάλη σταθερή φτερούγα στην ουρά από ανθρακονήματα και το νέο ανθρακονημάτινο κάλυμμα του κινητήρα.

Porsche 911 GT3 RS MR

Όλα αυτά προστέθηκαν με γνώμονα τη βελτίωση της παραγωγής κάθετης δύναμης στην πίστα και τη διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα, όμως οι επεμβάσεις δε σταματούν εκεί. Το πακέτο περιλαμβάνει επίσης ρυθμιζόμενη ανάρτηση MR coilover kit με σφιχτότερα ελατήρια και αναβαθμισμένα τακάκια των φρένων. Η Manthey-Racing εξέλιξε τα εν λόγω εξαρτήματα μετά από δοκιμές σε διάφορες πίστες ανά τον κόσμο, χρησιμοποιώντας την εμπειρία της από τους αγώνες.

Όσοι ενδιαφέρονται για αναβάθμιση της δικής τους GT3 RS μπορούν να επικοινωνήσουν με την εταιρεία για αγορά και τοποθέτηση του kit. Δε γνωρίζουμε το κόστος του πακέτου αλλά αν κρίνουμε από την 911 GT2 RS MR δεν θα είναι φθηνό καθώς εκεί οι επεμβάσεις κόστιζαν €95.000!

[Πηγή: Manthey-Racing]

node/39662

Τύπωνε σπίτι του επιταγές και αγόραζε Porsche και Rolex

Πρέπει να είσαι πολύ αφελής για να πιστεύεις ότι δεν θα σε πιάσουν... 

Παρασκευή, 07 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Τύπωνε σπίτι του επιταγές και αγόραζε Porsche και Rolex

Ο Casey William Kelly ήθελε να ζήσει πλουσιοπάροχα αλλά δεν είχε την απαραίτητη προϋπόθεση που είναι ένας τραπεζικός λογαριασμός με πολλά μηδενικά. Ωστόσο δεν απογοητεύτηκε. Επιστράτευσε τον υπολογιστή και τον εκτυπωτή του σπιτιού του και τύπωσε μερικές πλαστές επιταγές. 

Με την πρώτη πήγε κατευθείαν στην αντιπροσωπεία της Porsche και υπογράφοντας για ένα ποσό των $139.203,05 έφυγε από εκεί οδηγώντας μια 911 Turbo. 

Την επόμενη πήγε σε κοσμηματοπωλείο στο Miramar Beach και παραδίδοντας μια επιταγή με το ποσό των $61.521 ζήτησε να αγοράσει τρία ρολόγια Rolex. Ο κοσμηματοπώλης ήταν λίγο πιο έξυπνος από τον υπάλληλο της Porsche και δεν του παρέδωσε τα ρολόγια για να διαπιστώσει πρώτα αν η επιταγή είχε αντίκρυσμα. Και κάπου εκεί η χλιδάτη ζωή του Casey William Kelly έλαβε τέλος. 

Στο μεταξύ και στην εταιρεία από όπου είχε πάρει την 911 Turbo είχαν ήδη δει ότι η επιταγή ήταν... χαρτοπετσέτα και είχαν ειδοποιήσει την Αστυνομία. Ο δράστης συνελήφθη σε ελάχιστο χρόνο, καθώς εντοπίστηκε εύκολα από το αυτοκίνητο που οδηγούσε. Του απαγγέλθηκαν κατηγορίες και κρατείται στις φυλακές του Walton County.

Άγνωστο παραμένει αν ο υπάλληλος της Porsche διατήρησε τη θέση του, καθώς του παρέδωσε το αυτοκίνητο δίχως να ελέγξει τη γνησιότητα της επιταγής.