Νέο Model 3 Performance, 3,1” για το 0-100, από €55.990

Νέο Model 3 Performance, 3,1” για το 0-100, από €55.990

Το νέο Tesla Model 3 Performance είναι επιτέλους εδώ κι υπόσχεται λίγο ταχύτερο 0-100, αλλά κυρίως ένα πιο καλοστημένο πλαίσιο.

Επιτέλους, το νέο Tesla Model 3 Performance είναι εδώ! Μετά από τόσους μήνες αναμονής και τόσες δημοσιεύσεις, υπάρχει στην ελληνική σελίδα της Tesla και μπορείτε να το παραγγείλετε!

Ενώ η ανανεωμένη έκδοση Highland βρίσκεται στην πατρίδα μας εδώ και τουλάχιστον ένα 6μηνο, το καινούργιο Model 3 Performance πήγαινε από αναβολή σε αναβολή. Δημοσιεύσαμε πολλά άρθρα, κάθε φορά συλλέγοντας κάποιες επιπλέον πληροφορίες.

Ταχύτερο και με αναβαθμισμένη οδηγική εμπειρία, αλλά και περισσότερη άνεση στην καθημερινή χρήση, είναι το καλύτερο Performance που υπήρξε ποτέ

Model 3 Performance

Ας ξεκινήσουμε με την τιμή. Κοστίζει €55.990 χωρίς να υπολογίζεται κρατική επιδότηση, που σημαίνει ότι σε όσους έχουν ήδη εγκριθεί τα €8 χιλιάρικα, τα 3,1” για το σπριντ 0-100 km/h θα κοστίσουν λιγότερα από €50.000! Με τελική ταχύτητα στα 262 km/h.

Πώς καταφέρνει τέτοια σοκαριστική επίδοση; Καταρχάς, θυμίζουμε ότι στο αμερικανικό 0-60 mph, το νέο Model 3 Performance πέφτει στα «2άρια», έστω και στο 2,9”. Κάτι που ήταν στόχος του Elon Musk για λόγους εντυπωσιασμού. 

Model 3 Performance

Από εκεί και πέρα, η ελληνική σελίδα αναφέρει ότι πρόκειται «για το πιο ισχυρό Model 3 που κατασκευάστηκε ποτέ». Την ίδια στιγμή ανακοινώνει 460 ίππους, σαφώς λιγότερους από τους 600+ που αναμέναμε και τους 510 που ανακοινώνονται στον λογαριασμό της στο Χ.

Αυτό συμβαίνει διότι τα Performance που φτιάχνονται στις ΗΠΑ έχουν διαφορά με της Κίνας. Τα πρώτα έχουν 510 ίππους, 741 Nm, μπαταρία 82 kWh της Panasonic και 2,9” για τα 0-60 mph. Ενώ τα κινεζικά που έρχονται στην Ελλάδα, 460 ίππους, 723 Nm, μπαταρία 79 kWh της LG και 3,1” για το 0-100. 

 

 

Αντλούμε και μερικές ακόμα πληροφορίες, οι οποίες όμως αφορούν το μοντέλο των ΗΠΑ και δεν γνωρίζουμε πόσο εφαρμόζονται σε αυτό που θα μπορεί να αποκτήσει ο Έλληνας αγοραστής: +22% συνεχής παροχή ισχύος, +32% μέγιστη ισχύς, +16% μέγιστη ροπή.

Στην πράξη, το 0-100 που ανακοινώνεται είναι κατά 0,2” ταχύτερο από πριν κι αυτό που είναι που μετράει στο τέλος. Η τελική ταχύτητα είναι στα 262 από 261 km/h, ενώ παρά τις δηλώσεις για «χαμηλότερη κατανάλωση», η επίσημη αυτονομία κατά WLTP είναι 528 km ενώ στο προηγούμενο ήταν 547 km.

 

 

Αλλά δεν θα αγοράσεις το νέο Model 3 Performance για την εμβέλειά του. Αν αυτό αποζητάς, η έκδοση Long Range με τις εργοστασιακές 18άρες ζάντες και τα αεροδυναμικά τάσια/καπάκια στις ζάντες ανακοινώνει 678 km και κοστίζει €8 χιλιάρικα λιγότερο. Και με 4,4” στο 0-100, σίγουρα δεν είναι αργό.

Στερείται όμως τον σπορ χαρακτήρα του Performance. Ρυθμιζόμενη ανάρτηση σε σκληρότητα, ώστε να συνδυάζεται καλύτερη άνεση με βελτιωμένη οδική συμπεριφορά. Η Tesla ποντάρει πολλά στο μελετημένο στήσιμο του νέου της μοντέλου που του δίνει διττό χαρακτήρα. Δηλώνει ότι «μπορεί να οδηγηθεί καθημερινά συνδυάζοντας άνεση με υψηλές επιδόσεις».

 Model 3 Performance

Εκτός από το αναβαθμισμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης, η αμερικανική EV δηλώνει ότι κατασκεύασε «ένα πλαίσιο που είναι πιο ικανό και προσανατολισμένο στη γρήγορη οδήγηση». Με μειωμένη μη αναρτώμενη μάζα και βελτιωμένη ακαμψία, χάρη και στα σκληρότερα τοπ μάουντς.

Τα αμορτισέρ ρυθμίζονται σε τρεις θέσεις, Standard, Sport και Track. Το Track Mode είναι αναβαθμισμένο κι υπόσχεται πιο προβλέψιμη συμπεριφορά με περισσότερη ακρίβεια. Η κατανομή της ροπής είναι μεγαλύτερη στον πίσω άξονα, τα τακάκια έχουν πιο «αγωνιστική» πάστα, 20άρες ζάντες και Pirelli P Zero 4 ελαστικά που εξελίχθηκαν συγκεκριμένα για το Model 3 Performance.

Model 3 Performance

Οι αεροδυναμικές παρεμβάσεις δεν κάνουν απλώς το αμάξωμα ομορφότερο, αλλά υπόσχονται 5% χαμηλότερο αεροδυναμικό συντελεστή κι 36% λιγότερη ανύψωση από τον αέρα στην υψηλή ταχύτητα.

Όλα τα παραπάνω δεν θα ήταν τόσο εκμεταλλεύσιμα από το πλήρωμα χωρίς τα νέα καθίσματα. Προσφέρουν βελτιωμένη πλευρική στήριξη, ενώ αναβαθμίζουν οπτικά όλη την καμπίνα. Ρυθμίζονται κατά 12 έννοιες, ενώ παραμένουν θερμαινόμενα κι αεριζόμενα, όπως και στα υπόλοιπα Model 3 Highland.

Model 3 Performance

Όπως συμβαίνει και με τις μικρότερες εκδόσεις σε σχέση με το 3άρι πρώτης γενιάς, το Performance θα είναι αναβαθμισμένο σε θέματα ποιότητας κύλισης κι ηχομόνωσης, ώστε να προσφέρει μια πραγματικά premium εμπειρία.

Τελευταία υποσημείωση, αλλά όχι λιγότερο σημαντική, ότι το βασικό πισωκίνητο Model 3 πωλείται πλέον από €39.990, δηλαδή €2 χιλιάρικα λιγότερο από πριν. Με την έκπτωση να ενσωματώνεται και σε όσους είχαν ήδη παραγγείλει στην υψηλότερη τιμή, αλλά δεν έχουν παραλάβει.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube