Ξεχωριστό στιλ και 700 ίπποι για το Audi RS6 Nogaro
Η Audi λανσάρει μια έκδοση περιορισμένης παραγωγής του RS6 Avant, με επιρροές από το RS2 της δεκαετίας του ’90 και τις πινελιές της Abt στο μοτέρ.
Οι υποψήφιοι αγοραστές Audi RS6 Avant είχαν μέχρι σήμερα να διαλέξουν μεταξύ της απλής έκδοσης των 560 PS και της δυνατότερης Performance, με τους 605.
Σήμερα, υπάρχει και μια τρίτη επιλογή. Η οποία είναι μάλλον η καλύτερη, και σίγουρα εκείνη με το… μακρύτερο όνομα: Audi RS6 Avant Performance Nogaro. Πρόκειται για μια έκδοση περιορισμένης παραγωγής, που απευθύνεται μόνο σε 150 τυχερούς αγοραστές. Η Audi είχε κάνει κάτι αντίστοιχο το 2014, παρουσιάζοντας τότε σε έκδοση Nogaro το προηγούμενο RS4. Στην περίπτωση του RS6, σήμερα, είναι το κύκνειο άσμα του μοντέλου, αφού καταργείται από την γκάμα της Audi, ενόψει του λανσαρίσματος ενός εντελώς νέου A6.
Η πιο εμφανής διαφορά εξωτερικά, η οποία είναι και υπεύθυνη για την ονομασία του μοντέλου, είναι το χρώμα Nogaro Blue. Το ίδιο ανοιχτό μπλε το οποίο χαρακτήριζε το πρώτο γρήγορο στέισον της Audi, το RS2. Αντίστοιχες μνήμες ξυπνάει και το εσωτερικό, με Alcantara σε γκρι ή έντονη μπλε απόχρωση να καλύπτει μεγάλο μέρος της καμπίνας. Στο υπόλοιπο, υπάρχουν δερμάτινες επενδύσεις ή ανθρακονήματα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Audi RS6 Avant vs Nissan GT-R MY2017 [video]
Το RS6 Nogaro όμως δεν ξεχωρίζει μόνο αισθητικά. Για την περίσταση η Audi απευθύνθηκε στον γνωστό βελτιωτικό οίκο Abt και προσφέρει ένα πακέτο το οποίο είναι προαιρετικό, όμως μάλλον όλοι οι αγοραστές θα επιλέξουν. Χάρη σε έναν παράλληλο εγκέφαλο και μια νέα εξάτμιση, η απόδοση του αυτοκινήτου φτάνει τους 705 PS και τα 89,7 kgm -από 605 και 71,4 στο συμβατικό RS6 Performance. Δεν ανακοινώνεται αν και πόσο πέφτουν τα 3,7" που χρειάζεται το στέισον των δύο τόνων για το 0-100 km/h, όμως η τελική ταχύτητα περιορίζεται πλέον στα 320 km/h (αντί για 305).
Στη Γερμανία, το Audi RS6 Avant Performance Nogaro στη Γερμανία ξεκινάει από τα €130.000, δηλαδή περίπου €12.000 παραπάνω από ένα απλό RS6, χωρίς να περιλαμβάνεται σε αυτή την τιμή το κόστος της μηχανικής βελτίωσης. Και όποιος ενδιαφέρεται καλό είναι να βιαστεί, αφού οι 150 αγοραστές μάλλον δεν θα αργήσουν να βρεθούν.
[Πηγή: Audi]



