VW ID.Life
node/43927

To VW ID.Life δεν θα έχει τελικά έκδοση παραγωγής

Το πρωτότυπο VW ID.Life δεν θα φτάσει τελικά στο στάδιο της παραγωγής. Το Wolfsburg θα σχεδιάσει για το μελλοντικό ID.2 διαφορετικό αμάξωμα, διατηρώντας όμως το λανσάρισμα για το 2025.

Το πρωτότυπο VW ID.Life έκανε το ντεμπούτο του στην IAA στο Μόναχο το 2021 ως ένα προσιτό EV -περίπου €20.000- που θα έμπαινε σε παραγωγή το 2025 ως το μικρό αδερφάκι του Volkswagen ID.3

Το ηλεκτρικό αστικό crossover βασίζεται σε μια κοντύτερη έκδοση της σπονδυλωτής πλατφόρμας MEB με μειωμένο το μεταξόνιο στα 2,65 m. Σε αντίθεση με το VW ID.3, το οποίο διατίθεται με κίνηση στους πίσω τροχούς ή σε όλους τους τροχούς, το Volkswagen ID.Life επιλέγει την εμπρός κίνηση. Η πρωτότυπη εκδοχή του φορά έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 231 άλογα και υπόσχεται επιτάχυνση από τα 0 στα 100 km/h σε λιγότερο από επτά δευτερόλεπτα. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 57 kWh, που μεταφράζεται σε αυτονομία κατά WLTP περίπου 400 km.

VW ID.Life: Η σπουδή που γιορτάστηκε στην IAA Mobility 2021 στο Μόναχο δεν πέρασε από την αισθητική κρησάρα στο Wolfsburg

VW ID.Life

Ο εσωτερικός σχεδιασμός του VW ID.Life φαίνεται επίσης πολλά υποσχόμενος, με ένα λιτό ταμπλό που ομαδοποιεί τα κύρια χειριστήρια σε ένα τιμόνι με ενσωματωμένες πολλαπλές λειτουργίες. Τη σχετικά αδρή και γωνιώδη σιλουέτα του γερμανικού αστικού crossover συνδύαζαν μοντέρνες γραμμές με νοσταλγικές αναφορές στην πρώτη γενιά του Volkswagen Golf, αλλά κατά πώς φαίνεται δεν ήταν αυτό το αισθητικό ζητούμενο. 

Το ηλεκτρικό VW ID.2 που εξακολουθεί να πατά στον αρχικό προγραμματισμό του για λανσάρισμα το 2025, βρίσκεται στη φάση ανασχεδιασμού του αμαξώματος από τον επικεφαλής σχεδιασμού Jozef Kaban και την ομάδα του. 

VW ID.Life

Για όσους όμως θα ήθελαν ένα λιγότερο ή περισσότερο οικονομικό αστικό EV με τον λογότυπο της VW, το Wolfsburg λανσάρισε εκ νέου το ηλεκτρικό Volkswagen e-up. Προσώρας μόνο στη Γερμανία, αλλά αργότερα και στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές αγορές.

[Πηγή Automobilwoche]