Volkswagen: To ηλεκτρικό κόμπακτ ID υπό τον ήλιο

Το πολυαναμενόμενο ID αιφνιδίασε τους πάντες με την αποκάλυψη της τελικής σιλουέτας του, που βρίσκεται κοντά σε αυτή του πρωτοτύπου και δεν έχει καμία σχέση με του Golf.

To I.D. θα είναι μια από τις πιο αναμενόμενες καινοτομίες του 2019. Και όπως συνηθίζεται με ένα επερχόμενο ηλεκτρικό όχημα, η Volkswagen μιλάει επίσημα γι’ αυτό αρκετά συχνά. Η φίρμα του Wolfsburg μάλιστα δεν διστάζει να παρουσιάζει το I.D. ως μοντέλο που θα σηματοδοτήσει την ιστορία της με τον τρόπο που το έκαναν ο Σκαραβαίος και το Golf.

Μέχρι σήμερα όμως, δεν το είχαμε δει ποτέ σε δοκιμές με την «πραγματική» σιλουέτα του, καθώς ό,τι δοκιμαζόταν –που σαφώς δοκιμαζόταν- ήταν κρυμμένο πίσω από βαριά καμουφλαρισμένα «μουλάρια». Οπότε υποθέτοντας πως είναι τέτοια, αναρωτιόμασταν αν το I.D. θα μπορούσε να είναι έτοιμο μέχρι το τέλος του 2019. Έτσι, εδώ έχουμε να κάνουμε με μια μεγάλη πρόοδο, βλέποντας τις πρώτες φωτογραφίες ενός «μουλαριού» με την τελική σιλουέτα, που μας αιφνιδίασε εμφανιζόμενο σε δοκιμές στη Νότιο Αφρική.

Volkswagen ID

Εάν και το καμουφλάζ είναι ακόμα βαρύ, μπορούμε ήδη να παρατηρήσουμε τις αναλογίες του επερχόμενου EV της VW που μας δίνουν μια σχετικά καλή εικόνα του πώς θα είναι τελικά και, πάντως, πολύ διαφορετικό από το επόμενο Golf. Και να επιβεβαιώσουμε ότι το αυτοκίνητο προσεγγίζει αισθητικά με μεγάλη πιστότητα το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού το 2016, όπως εξάλλου ισχυριζόταν η VW νωρίτερα το 2018.

Volkswagen ID

Χάρη στη νέα πλατφόρμα MEB που υποστηρίζει 100% ηλεκτρικά μοντέλα, το ID έχει τροχούς «ακροβολισμένους» στο αμάξωμα, αφήνοντας την υπόσχεση πολύ καλής αναλογίας διαστάσεων/χώρων. Με μοτέρ όσο το δυνατό πιο κοντά στον άξονα, το εμπρός μέρος θα είναι πολύ κόμπακτ, με το καπό να είναι κοντό, αν και όχι τόσο όσο στο πρωτότυπο. Στις φωτογραφίες βλέπουμε και ένα ακόμη χαρακτηριστικό γνώρισμα που θα υπάρχει σε όλα τα ID: Παράθυρο μεταξύ του παρμπρίζ και των θυρών.

Volkswagen ID

Το I.D, αναμένεται να λανσαριστεί το δ’ 3μηνο του 2019, με τη Volkswagen να έχει ήδη υποσχεθεί ελάχιστη αυτονομία 330 km.