Toyota Supra: Αποκτά V8 αλλά με έναν αστερίσκο

Toyota Supra: Αποκτά V8 αλλά με έναν αστερίσκο

Ο ιαπωνικός κολοσσός παρουσίασε την πιο εντυπωσιακή και ισχυρή εκδοχή της Toyota Supra μέχρι σήμερα. Tην GR Supra GEN3. Με V8 και ήχο που κόβει την ανάσα!

Toyota Supra και V8. Δύο έννοιες που σκορπούν ενθουσιασμό στους απανταχού petrolhead αλλά δεν είχαν συνυπάρξει ποτέ στην ίδια πρόταση. Μέχρι την αποκάλυψη της GR Supra GEN3.

Πρόκειται για μια καθαρόαιμη αγωνιστική κατασκευή που πέρα από το αεροδυναμικό πακέτο εξοπλίζεται με έναν πληθωρικό, ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα. Το μόνο πρόβλημα; Δεν προορίζεται για χρήση στον δρόμο.

Το εν λόγω μοντέλο δημιουργήθηκε αποκλειστικά για το αυστραλιανό πρωτάθλημα Supercar όπου θα ανταγωνιστεί αντιπάλους όπως ο Ford Mustang και η Chevrolet Camaro. Αν και η παραγωγή του περιορίζεται σε μόλις έξι μονάδες, η GR Supra GEN3 δείχνει ξεκάθαρα την αγωνιστική φιλοσοφία της φίρμας και τη δέσμευσή της στις κορυφαίες επιδόσεις.

Η νέα αγωνιστική προσέγγιση ενισχύει τη διαχρονική σύνδεση της Toyota Supra με την ταχύτητα και την αδρεναλίνη ακόμα κι αν, προς το παρόν, το κοινό δεν θα μπορέσει να την απολαύσει στον δρόμο

Toyota Supra V8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Ford Mustang Dark Horse 5.0 V8, σύμβολο αντίστασης!

Στην καρδιά της νέας Toyota Supra βρίσκεται ένας ανανεωμένος ατμοσφαιρικός V8 κινητήρας 5,0 lt- με την ονομασία 2UR-GSE- ο οποίος χρησιμοποιείται επίσης στα Lexus LC 500 και RC F, αλλά και στο αγωνιστικό Hilux που κέρδισε το Ράλλυ Ντακάρ. Για να μπορέσει να συμμετάσχει στο πρωτάθλημα Supercar, ο κινητήρας έχει δεχτεί αγωνιστικές τροποποιήσεις με την υποστήριξη της Walkinshaw Andretti United και του Αυστραλού ειδικού Craig Hasted.

Ο Sean Hanley, αντιπρόεδρος της Toyota Αυστραλίας, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Ξέραμε ότι ο V8 θα ακουγόταν υπέροχα, αλλά να τον ακούς στο φουλ; Είναι κάτι που ανατριχιάζει, όπως θα ακούσετε και στο teaser που δημοσιεύσαμε στο Instagram. Είναι ο ήχος του πάθους, της ακρίβειας και της προόδου». Μάλιστα, η επιλογή του V8 έγινε σχεδόν ακαριαία, καθώς – όπως αποκάλυψε ο Hanley – η ιδέα ενός 6κύλινδρου απορρίφθηκε σχεδόν αμέσως.

 

Εκτός από τον πανίσχυρο κινητήρα, η νέα GR Supra διαθέτει ένα ειδικά διαμορφωμένο αεροδυναμικό bodykit που αναπτύχθηκε στο σχεδιαστικό κέντρο της Toyota στην Αυστραλία (Altona). Περιλαμβάνει νέο σπλίτερ, φαρδύτερα φτερά, αγωνιστική πίσω αεροτομή, ζάντες 18 ιντσών με σλικ ελαστικά, και ενισχυμένα φρένα της AP Racing. Στοιχεία που το δίχως άλλο υπογραμμίζουν την καθαρά αγωνιστική ταυτότητα του μοντέλου.

Οι έξι μονάδες της Toyota Supra GEN3 θα διανεμηθούν ως εξής: δύο θα αγωνιστούν με την ομάδα Walkinshaw Andretti United, ενώ οι υπόλοιπες τέσσερις θα παραδοθούν στη Brad Jones Racing. Το επίσημο αγωνιστικό ντεμπούτο της θα γίνει στο εμβληματικό Bathurst 1000, από 9 έως 12 Οκτωβρίου, ενώ η παρουσίαση του πρώτου πρωτοτύπου θα πραγματοποιηθεί στο Σίδνεϋ την 1η Σεπτεμβρίου.

Toyota Supra V8

Παρά το γεγονός ότι η τρέχουσα γενιά της Toyota Supra φτάνει στο τέλος της πορείας της, η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει την ανάπτυξη της επόμενης γενιάς. Αν και δεν υπάρχει επίσημο χρονοδιάγραμμα λανσαρίσματος, η παρουσία του μοντέλου στην αγωνιστική σκηνή με τη μορφή GEN3 δίνει ένα σαφές μήνυμα: ο θρύλος της Supra συνεχίζει να ζει και να εξελίσσεται.

Η νέα αγωνιστική προσέγγιση ενισχύει τη διαχρονική σύνδεση της Toyota Supra με την ταχύτητα, την ακρίβεια και την αδρεναλίνη ακόμα κι αν, προς το παρόν, το κοινό δεν θα μπορέσει να την απολαύσει στον δρόμο.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube