node/39459

Toyota GR Supra με τον κινητήρα της BMW M3;

Η Gazoo Racing ετοιμάζει μια ακόμα ισχυρότερη έκδοση της Toyota Supra.

Σύμφωνα με την ιαπωνική ιστοσελίδα Best Car, η Toyota ετοιμάζει μια ειδική έκδοση περιορισμένης παραγωγής της GR Supra που θα φορά τον ίδιο κινητήρα με τις επερχόμενες BMW M3 και M4!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε την Toyota GR Supra

Να θυμίσουμε πως η GR Supra διατίθεται ήδη με εξακύλινδρο μοτέρ της BMW που αποδίδει από 340 PS έως 387 PS (στο μοντέλο αμερικανικών προδιαγραφών), αλλά και σε μια "μικρή" τετρακύλιδη έκδοση με 258 PS.

Από τις αρχές του έτους κυκλοφορούν φήμες για μια ισχυρότερη έκδοση της Supra με το έμβλημα GRMN, όμως οι τελευταίες πληροφορίες κάνουν λόγο για ακόμα περισσότερη ισχύ από όσο περιμέναμε. Πιο συγκεκριμένα, ο εξακύλινδρος twin-turbo 3,0 λίτρων της BMW M ακούγεται πως θα αποδίδει έως και 510 PS κάτω από το καπό του ιαπωνικού σπορτσκαρ! Όπως και πριν, η κίνηση θα μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων M Steptronic, με τη βοήθεια διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.

Το νέο μοτέρ θα δώσει στην GR Supra βελτιωμένες επιδόσεις ενώ αναμένεται να συνδυαστεί με ένα ανασχεδιασμένο αεροδυναμικό πακέτο και πιο επιθετικό στήσιμο. Περισσότερα για την Supra GRMN θα γνωρίζουμε μέσα στο επόμενο διάστημα καθώς είναι πιθανό η Toyota να μας προετοιμάσει για την έκδοση περιορισμένης παραγωγής με κάποιο πρωτότυπο.

[Πηγή: Best Car]

node/39692

Νέες Maserati Ghibli και Quattroporte Trofeo

Η ιταλική εταιρεία προσθέτει στην οικογένεια των κορυφαίων Trofeo εκδόσεων τα δύο σεντάν μοντέλα της.

Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Νέες Maserati Ghibli και Quattroporte Trofeo

Δύο χρόνια μετά από την SUV Levante Trofeo, η Maserati επεκτείνει την γκάμα της με αντίστοιχες εκδόσεις για τις Ghibli και Quattroporte, οι οποίες συνδυάζουν στο έπακρο τις επιδόσεις και τη σπορ συμπεριφορά με την πολυτέλεια.

Ασφαλώς, το βασικότερο στοιχείο δεν είναι άλλο από τον κινητήρα που είναι ίδιος με της Levante. Είναι δηλαδή ένας V8 3,8 lt με δύο τούρμπο, 580 PS στις 6.750 rpm και 730 Nm μεταξύ 2.250 και 5.250 rpm. Εάν ο συνδυασμός των κυλίνδρων και της χωρητικότητας σας θυμίζει Ferrari, είναι γιατί από εκεί έρχεται (και κατασκευάζεται) ο κινητήρας. Οι ίδιες οι Ghibli και Quattroporte ωστόσο, θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο Avvocato Giovanni Agnelli στο Τορίνο.

Είναι η πρώτη φορά που ένας V8 τοποθετείται στο αμάξωμα της Ghibli, ενώ ο ίδιος κινητήρας σε έκδοση με 530 PS έχει ήδη χρησιμοποιηθεί στην Quattroporte GTS. Είναι περιττό να επισημάνουμε πως μιλάμε για τα δύο πιο γρήγορα σεντάν στην ιστορία της Maserati, με τελική 326 km/h και επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,3” για την Ghibli και σε 4,5” για τη μεγαλύτερη και λίγο βαρύτερη Quattroporte.

Maserati Trofeo

Όπως η Levante, έτσι και τα δύο πισωκίνητα σεντάν χρησιμοποιούν το πακέτο Integrated Vehicle Control, το οποίο συντονίζει όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα που ελέγχουν τη δυναμική συμπεριφορά προκειμένου να δίνουν όσο πιο σπορ εικόνα γίνεται σε συνδυασμό με μέγιστη ασφάλεια. Στα προγράμματα οδήγησης έχει προστεθεί το πιο επιθετικό Corsa, ενώ υπάρχει και launch control.

Maserati Trofeo

Για την ταυτότητα των εκδόσεων Trofeo, εκτός από τον χαρακτηριστικό ήχο φροντίζουν και αισθητικές διαφοροποιήσεις. Όπως για παράδειγμα τα διπλά κατακόρυφα στοιχεία της εμπρός γρίλιας που είναι βαμμένα σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα, καθώς και οι κάρμπον λεπτομέρειες στις εμπρός εισαγωγές αέρα και τον πίσω διαχύτη. Υπάρχουν ακόμα κόκκινες λεπτομέρειες στις εισαγωγές αέρα των φτερών καθώς και η τρίαινα στις μεσαίες κολόνες. Επίσης το καπό της Ghibli είναι νέο, με δύο εισαγωγές αέρα, ενώ οι τροχοί είναι 21”. Διαφορές υπάρχουν και στο πίσω μέρος, με τα φώτα να έχουν στοιχεία μπούμερανγκ, ώστε να θυμίζουν εκείνα της 3200 GT και του πρωτότυπου Alfieri.

Maserati Trofeo

Επιπλέον σπορ πινελιές υπάρχουν στην καμπίνα, με νέα γραφικά στον πίνακα οργάνων, το λογότυπο Trofeo στα προσκέφαλα, νέες δερμάτινες επενδύσεις, μεγαλύτερη οθόνη infotainment με διαγώνιο 10,1” και το Maserati Connect που υπόσχεται πως όλες οι Maserati Trofeo θα μπορούν να είναι συνεχώς συνδεδεμένες. Αναβάθμιση υπάρχει και στα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, με εξελιγμένο Active Driving Assist.

node/39675

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σύμφωνα με πληροφορίες η εξέλιξη του μοντέλου έχει ήδη ξεκινήσει η εξέλιξή του και θα έχει ολοκληρωθεί μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σχετικά με την αντικατάσταση του θρυλικού πλέον Nissan GT-R έχουν γραφτεί πολλά. Ωστόσο από τον τελευταίο Οκτώβριο έχει επιβεβαιωθεί επίσημα πως η απάντηση είναι θετική ως προς αυτό το πρότζεκτ.

Πρόσφατα μάλιστα, ο COO (Chief Operating Officer) της Nissan Motor Co. ανέφερε σε συνέντευξή του στο Automotive News πως η εταιρεία ήδη δουλεύει επάνω στην επόμενη γενιά του μοντέλου και σύμφωνα με τα λεγόμενά του θα είναι έτοιμη μέσα στο 2023.

Επιβεβαίωσε δε πως γίνονται μελέτες και πάνω σε υβριδικό σύστημα, όπως άλλωστε είχαμε ξαναγράψει τον προηγούμενο Οκτώβριο, το οποίο θα έχει τις ρίζες του στους αγώνες και θα είναι KERS (Kinetic Energy Recovery System). Η χρήση του τελευταίου πάντως δε θα πρέπει να θεωρείται ακόμα δεδομένη.

Δείτε ακόμα: "Συγκρίνουμε" στην Ιταλία Nissan GT-R και Lamborghini Urus

TAGS