node/37856

Toyota GR Supra: Διαθέσιμη με δίλιτρο turbo σε όλες τις αγορές

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας 2,0 λίτρων αποδίδει 258 PS και προσφέρει αναλογία βάρους 50:50.

Ένα χρόνο μετά από το επίσημο ντεμπούτο της νέας GR Supra, η Toyota ανακοίνωσε την επέκταση της γκάμας της με την προσθήκη νέου τετρακύλινδρου υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα 2,0 λίτρων ο οποίος θα είναι διαθέσιμος για όλες τις αγορές.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε την Toyota GR Supra

Να θυμίσουμε πως το πισωκίνητο σπορτσκαρ που μοιράζεται πλατφόρμα και μηχανικά μέρη με την BMW Z4, ήταν μέχρι πρότινος αποκλειστικά διαθέσιμο με τον εξακύλινδρο σε σειρά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 3,0 λίτρων των 340 PS / 500 Nm - τουλάχιστον εκτός Ιαπωνίας καθώς εκεί διατίθενται ήδη και δύο εκδόσεις ισχύος του δίλιτρου μοτέρ με 197 PS και 258 PS.

Η τετρακύλινδρη GR Supra που θα κυκλοφορήσει παγκόσμια θα φορά τον δίλιτρο turbo με απόδοση 258 PS και 400 Nm ο οποίος θα συνεργάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της ZF το οποίο στέλνει τη δύναμη στον πίσω άξονα. Σύμφωνα με την Toyota, το ελαφρύτερο κατά 100 kg μοτέρ επιτρέπει ιδανική αναλογία 50:50 στους δύο άξονες και βελτιώνει τη συμπεριφορά του μοντέλου. Όσο για τις επιδόσεις, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 5,2" (-0,9" πιο αργή από την εξακύλινδρη έκδοση) και η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h. Παράλληλα, οι εκπομπές CO2 περιορίζονται μεταξύ 156-172 g/km (WLTP).

Toyota Supra four-cylinder

Στο βασικό εξοπλισμό της GR Supra περιλαμβάνονται ζάντες 18", ηχοσύστημα με 4 ηχεία, οθόνη αφής 8,8" και σπορ καθίσματα με επενδύσεις από Alcantara. Για όσους θέλουν περισσότερα, το Connect pack προσθέτει σύστημα δορυφορικής πλοήγησης και επιπλέον συνδεσιμότητα, το Sport pack προσθέτει ενεργό διαφορικό, ενεργή ανάρτηση και σπορ φρένα, ενώ το Premium pack περιλαμβάνει ηχοσύστημα JBL με 12 ηχεία, head-up display, ασύρματη φόρτιση, δερμάτινες επενδύσεις, ηλεκτρικά καθίσματα και εσωτερικό φωτισμό. Διαθέσιμο θα είναι και το πακέτο Toyota Supra Safety με σύστημα Pre-Crash Safety, Pedestrian and Cyclist detection, Lane Keep Assist με Active Steering, Road Sign Assist και Inteligent Speed Assist.

Η ειδική έκδοση Fuji Speedway που διατίθεται με το λανσάρισμα του μοντέλου, ξεχωρίζει από τη λευκή μεταλλική εξωτερική απόχρωση, τις μαύρες ζάντες 19" και τους κόκκινους καθρέφτες. Στο εσωτερικό έχει ανθρακονημάτινες προσθήκες, επενδύσεις Alcantara και κόκκινες ραφές. Επιπλέον, ο εξοπλισμός της περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία των Connect pack και Sport pack.

Οι πωλήσεις της τετρακύλινδρης GR Supra θα ξεκινήσουν από τον Μάρτιο του 2020. Σύμφωνα με την Toyota, μέχρι στιγμής έχουν πουληθεί 1.150 μονάδες της GR Supra στην Ευρώπη, με το 95% να αφορά την κορυφαία έκδοση εξοπλισμού.

node/39986

KIA Stinger: Αποκλειστικά με twin-turbo V6 στην Ευρώπη

Το ανανεωμένο KIA Stinger θα είναι διαθέσιμο στη Γηραιά Ήπειρο με το ισχυρότερο μοτέρ και τετρακίνηση.

Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

KIA Stinger: Αποκλειστικά με twin-turbo V6 στην Ευρώπη

Η KIA ανακοίνωσε τη διάθεση του ανανεωμένου Stinger στην αγορά της Ευρώπης αποκλειστικά με τον ισχυρότερο κινητήρα V6 3,3 λίτρων καθώς ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας και ο πετρελαιοκινητήρας καταργούνται λόγω μειωμένης ζήτησης. Να θυμίσουμε πως το KIA Stinger πρωτοπαρουσιάστηκε τον Ιανουάριο του 2017 με την ανανεωμένη του έκδοση να κάνει πρεμιέρα τον Αύγουστο του 2020. Μέχρι στιγμής, η KIA έχει πουλήσει περίπου 10.000 μονάδες του κορυφαίους της μοντέλου στη Γηραιά Ήπειρο.

Ο twin-turbo κινητήρας 3.3 V6 T-GDi αποδίδει 370 PS στις 6.000 rpm και 510 Nm μεταξύ 1.300-4.500 rpm. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων προσφέροντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,9" (τα δεξιοτίμονα Stinger θα διατίθενται και σε πισωκίνητη έκδοση).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Kia Stinger 3.3 T-GDI στην Αυστραλία

KIA Stinger facelift

Αισθητικά, οι αλλαγές με το απερχόμενο μοντέλο περιορίζονται στα νέα γραφικά LED για τα εμπρός και τα πίσω φώτα που πλέον ενώνονται από μια ενιαία λωρίδα φωτός. Την εικόνα συμπληρώνουν το νέο σχέδιο τροχών 19" και η νέα εξωτερική απόχρωση Ascot Green.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε βελτιωμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 10,25" στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας (υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto), καθώς και έγχρωμη οθόνη 7" στον πίνακα οργάνων. Η εικόνα της καμπίνας έχει αναβαθμιστεί χάρη στο χρωμιωμένο πλαίσιο του πίνακα οργάνων, τη μεταλλική υφή στο κάτω μέρος του τιμονιού, την κεντρική κονσόλα από αλουμίνιο, τις λεπτομέρειες glossy black στο ταμπλό, τις επενδύσεις από Nappa Leather στα καθίσματα ( Saturn Black ή Red), το προαιρετικό συνδυασμό με σουέτ και τον εσωτερικό ambient φωτισμό με 64 διαφορετικές αποχρώσεις.

Αναβαθμισμένο είναι και το πακέτο συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας (ADAS) που περιλαμβάνει τα βελτιωμένα Forward Collision-Avoidance Assist (FCA), Lane Keeping Assist (LKA), Blind-Spot Collision-Avoidance Assist (BCA), Intelligent Speed Limit Assist (ISLA), Driver Attention Warning (DAW), Navigation-based Smart Cruise Control (NSCC), Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist (RCCA) καθώς και τα νέα Safe Exit Warning (SEW), Blind-Spot View Monitor (BVM), Lane Following Assist (LFA), Highway Driving Assist (HDA) και Rear Occupant Alert (ROA).

Οι πωλήσεις του ανανεωμένου KIA Stinger στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν από το τέταρτο τρίμηνο του 2020 ή τις αρχές του 2021. 

node/39984

Το Renault Mégane θα συνεχίσει να υπάρχει

Ο Luca de Meo θα σώσει το Renault Mégane με μια νέα έκδοση crossover.

Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Το Renault Mégane θα συνεχίσει να υπάρχει

Οι πληροφορίες για κατάργηση του Renault Mégane φαίνεται πως δεν θα επιβεβαιωθούν καθώς ο νέος CEO, Luca de Meo, φαίνεται αποφασισμένος να διατηρήσει το μικρομεσαίο μοντέλο στη γκάμα της Renault. Εξάλλου, είναι γνωστό πως ο επικεφαλής της Renault έχει αποφασίσει να στρέψει το τιμόνι της εταιρείας προς τις κατηγορίες C-Segment και D-Segment καθώς εκεί βλέπει μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Reuters, τρεις πηγές επιβεβαίωσαν πως ο Luca de Meo οραματίζεται το μέλλον του Mégane ως ένας πυλώνας στην κατηγορία C-Segment, με τη μορφή ενός σπορ crossover. Μια τέτοια κίνηση θα επέτρεπε στη Renault να τιμολογήσει πιο ακριβά το μικρομεσαίο της, να αυξήσει τις πωλήσεις του με μια πιο ελκυστική πρόταση στο αγοραστικό κοινό και να εμπλουτίσει τη γκάμα των SUV δίπλα στα Captur, Kadjar, Arcana και τα δύο νέα ηλεκτρικά crossover/SUV που θα παρουσιαστούν μέχρι το 2022.

Από το 1995 μέχρι σήμερα έχουν κυκλοφορήσει τέσσερις γενιές του γαλλικού μικρομεσαίου. Το πιο πρόσφατο Mégane IV έκανε πρεμιέρα το 2016, ενώ το 2020 παρουσιάστηκε η ανανεωμένη εκδοχή του. Αυτό σημαίνει πως η εμπορική του πορεία θα συνεχιστεί για τουλάχιστον 3-4 χρόνια ακόμα. Η καλύτερη χρονιά του Mégane από πλευράς πωλήσεων ήταν το 2004 με 465.778 μονάδες, ενώ η χειρότερη ήταν το 2019 με μόλις 129.222 μονάδες - αρκετά πίσω από τα ανταγωνιστικά Volkswagen Golf (410.779) και Ford Focus (224.401).

Renault Megane

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Ανανεωμένο Renault Mégane [video]

Όπως έχουμε γράψει, η Renault σκοπεύει να μειώσει τον αριθμό μοντέλων κατά 30% στα πλαίσια εξορθολογισμού του κόστους. Οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν τα Espace, Scenic και Talisman να καταργούνται από τη γκάμα μετά το πέρας της ζωής των σημερινών γενιών τους.

[Πηγή: Reuters]