node/39377

Suzuki Across: Νέο υβριδικό SUV με βάση το Toyota RAV4

Το RAV4 PHEV φορά ανασχεδιασμένη μάσκα και μετονομάζεται σε Suzuki Across.

Η Suzuki παρουσίασε το νέο της D-SUV με το όνομα Across, το οποίο αποτελεί rebadging του Toyota RAV4, ως το πρώτο δείγμα της συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιρειών που ανακοινώθηκε πέρυσι.

Αισθητικά, το Suzuki Across δεν κρύβει τη συγγένειά του με το Toyota RAV4 καθώς τα δύο μοντέλα μοιράζονται τα περισσότερα πάνελ του αμαξώματος. Εκτός από τα σήματα της Suzuki, η διαφοροποίηση για το Across αφορά την ανασχεδιασμένη μάσκα. Εκεί βρίσκουμε νέο προφυλακτήρα με μεγάλες εισαγωγές αέρα, προστατευτική ποδιά στο κάτω μέρος και μια λεπτή γρίλια της Suzuki που πλαισιώνεται από νέα, λεπτότερα φώτα LED. Κατά τα άλλα η εικόνα είναι γνώριμη, ενώ ακόμα και οι τροχοί 19" έχουν το ίδιο σχέδιο.

Παρόμοια είναι η εικόνα και στο εσωτερικό με οθόνη αφής 9" στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας, πενταθέσια καμπίνα, πληθώρα από πρακτικές θήκες και χώρο αποσκευών 490 λίτρων.

Suzuki Across

Κάτω από το αμάξωμα βρίσκουμε τα μηχανικά μέρη του Toyota RAV4 PHEV με σύστημα κίνησης plug-in hybrid και τετρακίνηση E-Four (AWD-i). Ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 2,5 λίτρων (185 PS) συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες (134 kW εμπρός και 40 kW πίσω) και αυτόματο κιβώτιο e-CVT. Η Suzuki δεν ανακοινώνει τη συνδυαστική απόδοση όμως στο συγγενικό μοντέλο της Toyota φτάνει τους 306 PS (225 kw) και τα 270 Nm.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου 18,1kWh που βρίσκεται στο πάτωμα προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως και 75 km ανάμεσα σε κάθε φόρτιση. Παράλληλα, σε υβριδική λειτουργία οι εκπομπές CO2 περιορίζονται σε 22 g/km (WLTP).

Suzuki Across

Από πλευράς συστημάτων υποβοήθησης έχουμε τα Pre-Collision System (PCS), Lane Tracing Assist (LTA), Road Sign Assist (RSA), Blind Spot Monitor (BSM), Rear Crossing Traffic Alert (RCTA) και Dynamic Radar Cruise Control (DRCC) που χρησιμοποιεί κάμερα και ραντάρ. which use a millimeter-wave radar and monocular camera.

Οι πωλήσεις του Suzuki Across θα ξεκινήσουν στην αγορά της Ευρώπης μέσα στο φθινόπωρο του 2020. H Suzuki δεν ανακοίνωσε την τιμή του όμως πιστεύουμε πως θα κυμανθεί σε παρόμοια επίπεδα με του συγγενικού Toyota RAV4 PHEV.

[Πηγή: Suzuki]

node/39952

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

Η BMW δημοσίευσε νέα teaser για την επερχόμενη M3 που θα κάνει πρεμιέρα σε λίγες μέρες.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

BMW Αυστραλίας δημοσίευσε στο Facebook μια σειρά από teaser της επερχόμενης BMW M3, ανακοινώνοντας παράλληλα πως η πρεμιέρα του μοντέλου θα γίνει στις 23 Σεπτεμβρίου 2020.

Οι φωτογραφίες είναι γεμάτες καπνούς και δεν αποκαλύπτουν πολλά - εκτός από την πράσινη εξωτερική απόχρωση - όμως η εξωτερική σχεδίαση είναι ήδη γνωστή από τις διαρροές. Η M3 Sedan όπως και η M4 Coupé ξεχωρίζουν χάρη σε νέο αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός με τεράστια γρίλια και σύνθετες εισαγωγές αέρα, φουσκωμένα φτερά, διαφορετικά σχέδια τροχών, διαχύτη με τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος και διακριτική αεροτομή.

Η βαυαρική φίρμα έχει ανακοινώσει πως η M3 Sedan και η συγγενική M4 Coupé, θα χρησιμοποιούν μια αναβαθμισμένη έκδοση του εξακύλινδρου σε σειρά twin-turbo 3,0 λίτρων M TwinPower Turbo. Στις απλές εκδόσεις το μοτέρ θα αποδίδει 480 PS και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ενώ στις εκδόσεις Competition η απόδοση θα φτάνει τους 510 PS και τα 650 Nm σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο M Steptronic 8 σχέσεων.

Αρχικά τα μοντέλα θα διατίθενται με κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ στη συνέχεια θα προστεθούν στη γκάμα και τετρακίνητες εκδόσεις με το σύστημα M xDrive. Επιπλέον, θα έχουμε ενεργή ανάρτηση με νέα ρύθμιση, ισχυρότερα φρένα και τα κατάλληλα ελαστικά επιδόσεων.

TAGS
node/39945

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Τα υπεραυτοκίνητα πίστας είναι βαμμένα στα χρώματα των McLaren F1 GTR που πρωταγωνίστησαν στο Le Mans το 1995.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Η McLaren παρουσίασε πέντε μοναδικές Senna GTR που κατασκευάστηκαν στα πρότυπα των πέντε αγωνιστικών McLaren F1 GTR που τερμάτισαν στις θέσεις 1, 2, 4, 5 και 13 στις 24 Ώρες του Le Mans το 1995.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: McLaren Senna GTR

Τη δημιουργία των υπεραυτοκινήτων πίστας ανέλαβε το τμήμα McLaren Special Operations (MSO), με κάθε μια από τις αγωνιστικές φορεσιές χρειάστηκαν από 800 μέχρι και μερικές χιλιάδες εργατοώρες για την εφαρμογή τους. Τα λογότυπα των χορηγών είναι βαμμένα στο χέρι, όπως και όλα τα γραφικά, ενώ το μοναδικό αυτοκόλλητο βρίσκεται στην οροφή. Εκτός από τα χρώματα των F1 GTR, οι Senna GTR LM έχουν πεντάκτινες ζάντες της OZ με χρυσές δαγκάνες φρένων και χρυσά αμορτισέρ ως ακόμα μια αναφορά στον πρόγονό τους. Παράλληλα διατηρούν το εντυπωσιακό αεροδυναμικό πακέτο της Senna GTR που μπορεί να παράγει έως και 1.000 kg κάθετης δύναμης και έχουν νέες διπλές απολήξεις της εξάτμισης από Inconel.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε τιμόνι και καθίσματα αγωνιστικού τύπου με το λογότυπο GTR LM, ζώνες έξι σημείων, paddles αλλαγής σχέσεων από χρυσό και πεντάλ κατασκευασμένα από νιτρίδιο τιτανίου. Επιπλέον, κάθε μοντέλο έχει πλακέτα "1 of 1" που υποδηλώνει το συλλεκτικό του χαρακτήρα, και πληροφορίες για την αντίστοιχη F1 GTR του 1995 πάνω στα ανθρακονημάτινα μαρσπιέ (τα ονόματα των τριών οδηγών, την ημερομηνία του αγώνα και τη θέση στην οποία τερμάτισε).

Αναβαθμισμένος είναι και ο κινητήρας twin-turbo V8 4,0 λίτρων που πλέον αποδίδει 845 PS και 800 Nm (20 PS σε σύγκριση με τις υπόλοιπες Senna GTR) ενώ έχει κόφτη στις 9.000 rpm. 

Ας δούμε όμως το κάθε μοντέλο ξεχωριστά:


McLaren Senna GTR LM 825/1

McLaren Senna GTR LM 825/1

Πρωτότυπο: McLaren F1/01R ‘The Ueno Clinic car’ (1η θέση)
Οδηγοί: Yannick Dalmas, Masanori Sekiya και JJ Lehto


McLaren Senna GTR LM 825/6

McLaren Senna GTR LM 825/6

Πρωτότυπο: McLaren F1/06R ‘The Harrods car’ (3η θέση)
Οδηγοί: Andy Wallace, Derek Bell και Justin Bell


McLaren Senna GTR LM 825/2

McLaren Senna GTR LM 825-2

Πρωτότυπο: McLaren F1/02R ‘The Gulf car’ (4η θέση)
Οδηγοί:  Maurizio Sandro Sala, Mark Blundell και Ray Bellm


McLaren Senna GTR LM 825/7

McLaren Senna GTR LM 825/7

Πρωτότυπο: McLaren F1/07R ‘The Jacadi car’ (5η θέση)
Οδηγοί: Fabien Giroix, Olivier Grouillard και Jean-Denis Deletraz


McLaren Senna GTR LM 825/5

McLaren Senna GTR LM 825/5

Πρωτότυπο: McLaren F1/05R ‘The Cesar car’ (13η θέση)
Οδηγοί: Jean-Luc Maury-Laribiere, Marc Sourd και Hervé Poulin


Οι πέντε τυχεροί ιδιοκτήτες των μοντέλων που προέρχονται από ΗΠΑ, Ευρώπη και Ηνωμένο Βασίλειο, θα έχουν την ευκαιρία να τα οδηγήσουν στη θρυλική πίστα του Le Mans λίγο πριν από τον αγώνα του 2021. Η McLaren δεν θέλησε να αποκαλύψει την τιμή κάθε μοντέλου που προφανώς είναι αρκετά υψηλότερη από τα £1,1 εκατομμύρια στερλίνες (προ φόρων) που κοστίζει μια "απλή" Senna GTR.