node/37325

Επίσημο: Toyota RAV4 Plug-in Hybrid

Επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση του RAV4 με τετρακίνηση και συνδυαστική απόδοση 306 PS.

Η Toyota παρουσίασε στο Los Angeles το επαναφορτιζόμενο υβριδικό RAV4 Plug-in Hybrid, το οποίο έχει τον τίτλο του ισχυρότερου, ταχύτερου και πιο αποδοτικού RAV4 όλων των εποχών.

Η ναυαρχίδα της πέμπτης γενιάς του RAV4 εξοπλίζεται με τον - γνωστό από το RAV4 Hybrid - τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων (178 PS) ο οποίος συνδυάζεται με δύο ισχυρότερους ηλεκτροκινητήρες και το σύστημα τετρακίνησης AWD-i .

Η συνδυαστική απόδοση του υβριδικού συστήματος στο RAV4 Plug-in Hybrid φτάνει τους 306 PS (225 kw), είναι δηλαδή κατά 84 PS αυξημένη σε σύγκριση με το "απλό" RAV4 Hybrid. Έτσι, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 6,2" - μια επίδοση ρεκόρ για το RAV4. Παράλληλα, η μεγαλύτερη μπαταρία ιόντων λιθίου που βρίσκεται στο πάτωμα προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 60 km, περιορίζοντας τις εκπομπές CO2 σε λιγότερο από τα 30 g/km.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Test drive: Toyota RAV4 Hybrid AWD-i

Toyota RAV4 Prime

Εξωτερικά, το RAV4 Plug-in Hybrid ξεχωρίζει από τις ζάντες 18", τις γυαλιστερές μαύρες προσθήκες σε φτερά, μαρσπιέ και προφυλακτήρες και την ανασχεδιασμένη εμπρός ποδιά με ασημί λεπτομέρειες. Επιπλέον, η έκδοση για την αμερικανική αγορά (το RAV4 Prime με κόκκινη απόχρωση είναι αμερικανικών προδιαγραφών) έχει διαφορετικά φώτα ημέρας στις εισαγωγές αέρα και κίτρινα φλας.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε οθόνη αφής με διάμετρο έως και 9", ψηφιακό πίνακα οργάνων, head-up display, paddles αλλαγής σχέσεων πίσω από το τιμόνι, επενδύσεις από συνθετικό δέρμα SofTex στα θερμαινόμενα καθίσματα, ambient φωτισμό, ηχοσύστημα της JBL και πανοραμική ηλιοροφή. 

Toyota RAV4 Prime

Ο εξοπλισμός ασφαλείας περιλαμβάνει το πακέτο Toyota Safety Sense που περιλαμβάνει Pre-Collision System με Pedestrian Detection, Dynamic Radar Cruise Control (DRCC), Lane Departure Alert με Steering Assist (LDA w/SA), Automatic High Beam (AHB), Lane Tracing Assist (LTA), Road Sign Assist (RSA), Rear Cross Traffic Braking (RCTB) και Front and Rear Parking Assist με Automated Braking.

Η εμπορική πρεμιέρα του RAV4 Plug-in Hybrid θα ξεκινήσει στην αμερικανική αγορά από το καλοκαίρι του 2020 ενώ το μοντέλο θα έρθει και στην Ευρώπη μέσα στο δεύτερο μισό του 2020.

node/39952

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

Η BMW δημοσίευσε νέα teaser για την επερχόμενη M3 που θα κάνει πρεμιέρα σε λίγες μέρες.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

BMW Αυστραλίας δημοσίευσε στο Facebook μια σειρά από teaser της επερχόμενης BMW M3, ανακοινώνοντας παράλληλα πως η πρεμιέρα του μοντέλου θα γίνει στις 23 Σεπτεμβρίου 2020.

Οι φωτογραφίες είναι γεμάτες καπνούς και δεν αποκαλύπτουν πολλά - εκτός από την πράσινη εξωτερική απόχρωση - όμως η εξωτερική σχεδίαση είναι ήδη γνωστή από τις διαρροές. Η M3 Sedan όπως και η M4 Coupé ξεχωρίζουν χάρη σε νέο αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός με τεράστια γρίλια και σύνθετες εισαγωγές αέρα, φουσκωμένα φτερά, διαφορετικά σχέδια τροχών, διαχύτη με τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος και διακριτική αεροτομή.

Η βαυαρική φίρμα έχει ανακοινώσει πως η M3 Sedan και η συγγενική M4 Coupé, θα χρησιμοποιούν μια αναβαθμισμένη έκδοση του εξακύλινδρου σε σειρά twin-turbo 3,0 λίτρων M TwinPower Turbo. Στις απλές εκδόσεις το μοτέρ θα αποδίδει 480 PS και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ενώ στις εκδόσεις Competition η απόδοση θα φτάνει τους 510 PS και τα 650 Nm σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο M Steptronic 8 σχέσεων.

Αρχικά τα μοντέλα θα διατίθενται με κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ στη συνέχεια θα προστεθούν στη γκάμα και τετρακίνητες εκδόσεις με το σύστημα M xDrive. Επιπλέον, θα έχουμε ενεργή ανάρτηση με νέα ρύθμιση, ισχυρότερα φρένα και τα κατάλληλα ελαστικά επιδόσεων.

TAGS
node/39945

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Τα υπεραυτοκίνητα πίστας είναι βαμμένα στα χρώματα των McLaren F1 GTR που πρωταγωνίστησαν στο Le Mans το 1995.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Η McLaren παρουσίασε πέντε μοναδικές Senna GTR που κατασκευάστηκαν στα πρότυπα των πέντε αγωνιστικών McLaren F1 GTR που τερμάτισαν στις θέσεις 1, 2, 4, 5 και 13 στις 24 Ώρες του Le Mans το 1995.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: McLaren Senna GTR

Τη δημιουργία των υπεραυτοκινήτων πίστας ανέλαβε το τμήμα McLaren Special Operations (MSO), με κάθε μια από τις αγωνιστικές φορεσιές χρειάστηκαν από 800 μέχρι και μερικές χιλιάδες εργατοώρες για την εφαρμογή τους. Τα λογότυπα των χορηγών είναι βαμμένα στο χέρι, όπως και όλα τα γραφικά, ενώ το μοναδικό αυτοκόλλητο βρίσκεται στην οροφή. Εκτός από τα χρώματα των F1 GTR, οι Senna GTR LM έχουν πεντάκτινες ζάντες της OZ με χρυσές δαγκάνες φρένων και χρυσά αμορτισέρ ως ακόμα μια αναφορά στον πρόγονό τους. Παράλληλα διατηρούν το εντυπωσιακό αεροδυναμικό πακέτο της Senna GTR που μπορεί να παράγει έως και 1.000 kg κάθετης δύναμης και έχουν νέες διπλές απολήξεις της εξάτμισης από Inconel.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε τιμόνι και καθίσματα αγωνιστικού τύπου με το λογότυπο GTR LM, ζώνες έξι σημείων, paddles αλλαγής σχέσεων από χρυσό και πεντάλ κατασκευασμένα από νιτρίδιο τιτανίου. Επιπλέον, κάθε μοντέλο έχει πλακέτα "1 of 1" που υποδηλώνει το συλλεκτικό του χαρακτήρα, και πληροφορίες για την αντίστοιχη F1 GTR του 1995 πάνω στα ανθρακονημάτινα μαρσπιέ (τα ονόματα των τριών οδηγών, την ημερομηνία του αγώνα και τη θέση στην οποία τερμάτισε).

Αναβαθμισμένος είναι και ο κινητήρας twin-turbo V8 4,0 λίτρων που πλέον αποδίδει 845 PS και 800 Nm (20 PS σε σύγκριση με τις υπόλοιπες Senna GTR) ενώ έχει κόφτη στις 9.000 rpm. 

Ας δούμε όμως το κάθε μοντέλο ξεχωριστά:


McLaren Senna GTR LM 825/1

McLaren Senna GTR LM 825/1

Πρωτότυπο: McLaren F1/01R ‘The Ueno Clinic car’ (1η θέση)
Οδηγοί: Yannick Dalmas, Masanori Sekiya και JJ Lehto


McLaren Senna GTR LM 825/6

McLaren Senna GTR LM 825/6

Πρωτότυπο: McLaren F1/06R ‘The Harrods car’ (3η θέση)
Οδηγοί: Andy Wallace, Derek Bell και Justin Bell


McLaren Senna GTR LM 825/2

McLaren Senna GTR LM 825-2

Πρωτότυπο: McLaren F1/02R ‘The Gulf car’ (4η θέση)
Οδηγοί:  Maurizio Sandro Sala, Mark Blundell και Ray Bellm


McLaren Senna GTR LM 825/7

McLaren Senna GTR LM 825/7

Πρωτότυπο: McLaren F1/07R ‘The Jacadi car’ (5η θέση)
Οδηγοί: Fabien Giroix, Olivier Grouillard και Jean-Denis Deletraz


McLaren Senna GTR LM 825/5

McLaren Senna GTR LM 825/5

Πρωτότυπο: McLaren F1/05R ‘The Cesar car’ (13η θέση)
Οδηγοί: Jean-Luc Maury-Laribiere, Marc Sourd και Hervé Poulin


Οι πέντε τυχεροί ιδιοκτήτες των μοντέλων που προέρχονται από ΗΠΑ, Ευρώπη και Ηνωμένο Βασίλειο, θα έχουν την ευκαιρία να τα οδηγήσουν στη θρυλική πίστα του Le Mans λίγο πριν από τον αγώνα του 2021. Η McLaren δεν θέλησε να αποκαλύψει την τιμή κάθε μοντέλου που προφανώς είναι αρκετά υψηλότερη από τα £1,1 εκατομμύρια στερλίνες (προ φόρων) που κοστίζει μια "απλή" Senna GTR.