node/34632

Suzuki: Μοντέλα που βασίζονται σε Toyota θα πωλούνται σύντομα στην Ευρώπη

Toyota και Suzuki συμφώνησαν σε μια συνεργασία-μαμούθ: Η Suzuki θα βάλει στην ευρωπαϊκή αγορά δύο υβριδικά αυτοκίνητα που θα βασίζονται στο RAV4 και στην Corolla.

Ένα σχεδόν χρόνο πριν, γράφαμε ότι Toyota και Suzuki εργάζονται πάνω σε ένα σχέδιο συνεργασίας που θα ενδυνάμωνε τη θέση των δύο εταιρειών κύρια στην αγορά της Ινδίας. Σήμερα Toyota και Suzuki ανακοίνωσαν μια νέα ευρεία συνεργασία, η οποία θα περιλαμβάνει την παραγωγή δύο μοντέλων από τη Suzuki που θα βασίζονται στο RAV4 και την Corolla TouringSports της Toyota και θα απευθύνονται την ευρωπαϊκή αγορά.

Οι δύο ιαπωνικές εταιρείες είχαν υπογράψει μνημόνιο συμφωνίας για την ανάπτυξη εταιρικής σχέσης το 2017 και συμφώνησαν τώρα σε «συγκεκριμένες λεπτομέρειες». Οι δύο εταιρείες αναφέρουν ότι η συμφωνία θα παντρέψει τη δύναμη της Toyota στις τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης και τη δύναμη της Suzuki στις τεχνολογίες για compact οχήματα. Η Toyota θα χρησιμοποιεί τους κινητήρες που παράγει η Suzuki στο Τichy της Πολωνίας, αλλά παράλληλα θα δίνει στη Suzuki υβριδικούς κινητήρες.

Η συμφωνία έχει επίσης σχεδιαστεί για να βοηθήσει και τις δύο επιχειρήσεις να «αναπτυχθούν σε νέους τομείς», και θα περιλαμβάνει κοινή συνεργασία σε παραγωγή και ηλεκτροκίνητα οχήματα. Η Toyota και η Suzuki δηλώνουν όμως πως πάρα την όποια συνεργασία «θα συνεχίσουν να ανταγωνίζονται δίκαια και ελεύθερα ο ένας τον άλλον».

Στη συμφωνία προβλέπεται επίσης ότι οι δύο εταιρείες θα εργαστούν παράλληλα για την ενδυνάμωση της παρουσίας τους στην αγορά της Αφρικής και της Ινδίας. Συγκεκριμένα στην Ινδία, μια από τις ταχέως αναδυόμενες αγορές, η Toyota θα επιφορτιστεί με την κατασκευή του Suzuki Vitara Brezza, ενώ η Suzuki θα προμηθεύει στην Toyota τις πλατφόρμες Ciaz και Ertiga.
    
Ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, δήλωσε ότι «η επέκταση της επιχειρηματικής μας συνεργασίας με τη Suzuki θα μας δώσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που χρειαζόμαστε για να επιβιώσουμε σε μια εποχή όπου όλα φαίνονται να αλλάζουν στην αυτοκίνηση».  

Από την πλευρά του, ο Osamu Suzuki αρκέστηκε να πει πως «εκτιμούμε την ευγενική προσφορά της Toyota για να μας επιτρέψει να χρησιμοποιήσουμε την υβριδική τεχνολογία της».

node/39113

Alpine: Πιθανό να εξελιχθεί σε ηλεκτρική φίρμα

Ο εξηλεκτρισμός της Alpine είναι ένα από τα επικρατέστερα σενάρια που εξετάζονται για το μέλλον της.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Alpine: Πιθανό να εξελιχθεί σε ηλεκτρική φίρμα

Σύμφωνα με πληροφορίες του βρετανικού Autocar, η Alpine ίσως εξελιχθεί σε μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων στα πλαίσια της αναδιάρθωσης της μητρικής Renault.

Το σχέδιο που ανακοίνωσε σήμερα η Renault προβλέπει μείωση παραγωγής, οικονομίες κλίμακος και κόψιμο 15.000 θέσεων εργασίας παγκοσμίως. Από τις περικοπές δεν θα γλιτώσει και το εργοστάσιο της Renault στο Dieppe το οποίο αναμένεται να κλείσει μετά το τέλος της παραγωγής της Alpine A110. Υπό αυτό το κλίμα και δεδομένου ότι η γαλλική φίρμα έχει σκοπό να επενδύσει στην ηλεκτροκίνηση, είναι πολύ πιθανό να δούμε και εξηλεκτρισμό της Alpine.

Όταν ρωτήθηκε για την Alpine, ο πρόεδρος της Renault, Jean-Dominique Senard δήλωσε: «Ξεκάθαρα, η Alpine είναι μια όμορφη μάρκα και θα πρέπει να εξετάσουμε πάρα πολύ σοβαρά το μέλλον της για να δούμε πώς μπορεί να προσθέσει αξία στον όμιλο». Ο ισχυρός άντρας της Renault παραδέχθηκε πως δεν γίνεται να συνεχιστεί η σημερινή κατάσταση λέγοντας πως το εργοστάσιο στο Dieppe δεν παράγει αρκετά αυτοκίνητα ώστε να παραμείνει βιώσιμο.

Ο Laurens Van Acker, υπεύθυνος σχεδιασμού της Renault, δήλωσε: «Είναι αναπόφευκτο πως θα εξηλεκτρίσουμε την Alpine. Δεν το κάνουμε μόνο για να ικανοποιήσουμε τους κανονισμούς ρύπων. Οι προσδοκίες των ανθρώπων θα αλλάξουν και θα μας σπρώξουν προς αυτή την κατεύθυνση». Η μετατροπή της Alpine σε μάρκα με ηλεκτρικά σπορ μοντέλα είναι ένα σενάριο που επιβεβαιώνεται και από πηγές στο εσωτερικό του Renault Group. Μια τέτοια εξέλιξη θα επέτρεπε στη Renault να χρησιμοποιήσει τα ηλεκτρικά Alpine ως πλατφόρμες επίδειξης της τεχνολογίας της και να ανταγωνιστεί premium άλλους premium κατασκευαστές.

Η τελική απόφαση για το μέλλον της Alpine θα παρθεί από το νέο CEO, Luca de Meo, ο οποίος θα αναλάβει καθήκοντα από τον ερχόμενο Ιούλιο.

[Πηγή: Autocar]

TAGS
node/39111
Volkswagen Golf Cabriolet Mk.3

Στη Γερμανία, η Volkswagen ανακαλεί τα Golf… Mk.3!

Οι ανακλήσεις για προβληματικούς αερόσακους είναι συχνές αλλά αφορούν πρόσφατα μοντέλα. Η VW όμως έκανε ανάκληση για αερόσακους σε Passat και Golf, κατασκευής 1997-1999!

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Στη Γερμανία, η Volkswagen ανακαλεί τα Golf… Mk.3!

Tα τελευταία χρόνια, έγιναν πολλές ανακλήσεις για προβλήματα αερόσακων,  με την εταιρεία Takata να βρίσκεται αδιαφιλονίκητα στην πρώτη θέση. Οι ελαττωματικοί αερόσακοί της είχαν αποτέλεσμα εκατομμύρια αυτοκίνητα να περάσουν από τα συνεργεία διαφόρων κατασκευαστών. Σε κάθε περίπτωση, ο λογαριασμός πέφτει ως πέλεκυς, τόσο στις αυτοκινητοβιομηχανίες όσο και στους προμηθευτές εξοπλισμού. Όλες αυτές οι ανακλήσεις όμως είχαν (και έχουν) έναν κοινό τόπο: Αφορούν πρόσφατα οχήματα.

Το αντίθετο δηλαδή της μίνι ανάκλησης που πραγματοποιήθηκε από τη Volkswagen στη Γερμανία. Η KBA (Ομοσπονδιακή Αρχή Οδικών Μεταφορών) αποκάλυψε προβλήματα που εντοπίστηκαν σε παλιά Golf και Passat, στα οποία ο αερόσακος θα μπορούσε να ενεργοποιηθεί αναίτια.

Έτσι 4.100 αυτοκίνητα, Golf Mk.3 Cabriolet και Passat, κατασκευής μεταξύ 1997 και 1999 ανακλήθηκαν, εκ των οποίων τα 3.200 στη Γερμανία. Προφανώς, η όλη δυσκολία της ανάκλησης είναι ο Γερμανός κατασκευαστής να εντοπίσει τους ιδιοκτήτες που λογικά κάθε αυτοκίνητο, αν ζει ακόμη, θα έχει αλλάξει μπόλικους. 

Η KBA έδωσε στη δημοσιότητα το θέμα και οι ιδιοκτήτες καλούνται να επικοινωνήσουν με έναν αντιπρόσωπο της Volkswagen. Η αποκατάσταση μιας ελαττωματικής στεγανοποίησης θα διασφαλίσει το σωστό φούσκωμα του αερόσακου μόνο σε περίπτωση ατυχήματος.