Porsche
node/45122

Στα σκαριά η ηλεκτρική έκδοση της Porsche Panamera

H Porsche προετοιμάζει την «ηλεκτρική» της επίθεση με τη δεύτερη γενιά της Taycan και την ηλεκτρική έκδοση της Panamera. Στόχος του κατασκευαστή είναι να λανσάρει έξι αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

Η Porsche σκοπεύει να κατακτήσει την αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με έξι νέα μοντέλα τα οποία και έχει προγραμματίσει να λανσάρει έως το 2030. Δύο μοντέλα από τη νέα της ηλεκτρική γκάμα θα είναι η δεύτερη γενιά της ήδη επιτυχημένης Taycan και η ηλεκτρική έκδοση της Panamera.

Και τα δύο μοντέλα θα βασίζονται σε μια σπορ εκδοχή της πλατφόρμας SPP του γκρουπ VW που εξελίσσεται από την Porsche. Θα ακούει στο όνομα SSP Sport και θα διαθέτει μπαταρίες με μειωμένο όγκο προσφέροντας έτσι περισσότερο χώρο για τους επιβαίνοντες, χαμηλώνοντας παράλληλα το κέντρο βάρους.

Σύμφωνα με το εργοστάσιο, η SSP Sport θα δώσει τη δυνατότητα στην ηλεκτρική Panamera να προσφέρει τους ίδιους χώρους με τη συμβατική που βασίζεται στην πλατφόρμα MSB. Η ηλεκτρική Panamera θα έχει περίπου το ίδιο μήκος με την Panamera που διατίθεται στην αγορά της Kίνας, η οποία διαθέτει μεγαλύτερο μεταξόνιο, 3.100 mm, και μήκος που αγγίζει τα 5,2 m, τοποθετώντας την έτσι ενάντια στην Mercedes-Benz EQS.

Porsche

Επιπλέον, η νέα γενιά της Taycan εξελίσσεται πλάι στην ηλεκτρική Panamera, με τα δύο μοντέλα να αναμένονται να κυκλοφορήσουν το 2027.

Να σημειώσουμε ότι τα SUV του κατασκευαστή, οι ηλεκτρικές Macan και Cayenne που θα λανσαριστούν το 2024 και το 2025 αντίστοιχα, θα βασίζονται στην πλατφόρμα PPE που εξελίσσεται από κοινού από τις Porsche και Audi.

Ωστόσο, τα δύο σεντάν δεν θα είναι τα μοντέλα με τα οποία θα κάνει ντεμπούτο η πλατφόρμα SSP Sport.Το πρώτο μοντέλο της Porsche που θα τη χρησιμοποιεί θα είναι ένα 7θέσιο SUV με μήκος πάνω από 5 m που θα κυκλοφορήσει γύρω στο 2025. Μέχρι στιγμής, ακούει στην κωδική ονομασία Κ1 και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της φίρμας στη Λειψία.

[Πηγή: Autocar]