node/36760

SOL E20X: Ηλεκτρικό SUV χαμηλού κόστους της VW για την Κίνα

Καρπός της κοινοπραξίας JAC και Volkswagen, το ηλεκτρικό SUV, SOL E20X, μόλις λανσαρίστηκε εμπορικά στην Κίνα, σχεδόν ένα χρόνο αργότερα από τον αρχικό προγραμματισμό.

Με πρεμιέρα τον Απρίλιο του 2018 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Πεκίνου, το SOL EX20 βγήκε εντελώς εκτός χρονοδιαγράμματος. Με αρχικό προγραμματισμένο λανσάρισμα στο τέλος του περασμένου χρόνου, τελικά το αυτοκίνητο εδέησε να βγει στις κινεζικές εκθέσεις δέκα μήνες αργότερα.

Σε σύγκριση με το μοντέλο που αποκαλύφθηκε πέρυσι, η ισχύς αυξήθηκε ελαφρά από τους 116 PS στους 125 PS -ροπή 270 Nm. Όσον αφορά την μπαταρία, υπάρχει μια συστοιχία των 49,5 kWh της κινεζικής προμηθεύτριας Lishen που υπόσχεται αυτονομία έως 402 km, σύμφωνα με τον κινέζικο κύκλο πιστοποίησης. Τοποθετημένη εμπρός, η θύρα φόρτισης επιτρέπει τη φόρτιση του 80% της μπαταρίας σε 50 λεπτά, πιθανώς μέσω του κινεζικού ταχυφορτιστή GB/T.

SOL E20X

Με τιμή 128.000 γουάν (16.450 ευρώ) στη βασική του έκδοση ύστερα και από την αφαίρεση της κινεζικής επιδότησης, το SOL E20X είναι καλά εξοπλισμένο: Σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, οθόνη πλοήγησης οκτώ ιντσών, ψηφιακά όργανα, προειδοποίηση επερχόμενου κινδύνου από τις τυφλές γωνίες, βοήθημα στάθμευσης, σύνδεση LTE... Η ακριβότερη έκδοση με ακόμη καλύτερο εξοπλισμό στοιχίζει 138.000 γουάν (17.730 ευρώ).

Σημειώστε ότι το E20X έχει και αδελφό μοντέλο που διατίθεται από την JAC. Ονομάζεται iEV7S και χρησιμοποιεί την ίδια τεχνική διάταξη όσον αφορά την κίνησή του, αλλά με χαμηλότερο επίπεδο εξοπλισμού από το μοντέλο SOL.

SOL E20X

Η ανέκδοτη πλευρά της ιστορίας είναι ότι το μήκους 4,13 m E20X θυμίζει τις γραμμές των μοντέλων της… SEAT. Κάτι που όμως δεν είναι παράξενο καθώς, πριν καταλήξουν στο SOL, η Volkswagen και η JAC σκέφτηκαν να εμπορεύονται το μοντέλο με το σήμα της SEAT ή της «Ζιγιάτ» στην κινεζική πραγματικότητα.

node/39733

Σχεδόν έτοιμο το νέο Subaru BRZ

Η νέα γενιά του ιαπωνικού κουπέ βρίσκεται πλέον στην τελική φάση δοκιμών πριν την παρουσίαση μέσα στο 2021.

Παρασκευή, 14 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Σχεδόν έτοιμο το νέο Subaru BRZ

Οι συνεργάτες μας από το βρετανικό Autocar, εξασφάλισαν κατασκοπευτικές εικόνες από τη δεύτερη γενιά του ιαπωνικού κουπέ που όλοι οι petrolheads λάτρεψαν τόσο ως Subaru BRZ όσο και ως Toyota GT86. Το αυτοκίνητο φαίνεται πως βρίσκεται σε σχεδόν τελική φάση εξέλιξης, κάτι πολύ λογικό εάν αναλογιστεί κανείς πως θα παρουσιαστεί μέσα στο 2021.

Από τις φωτογραφίες φαίνεται πως η βασική γραμμή του αμαξώματος δεν έχει μεγάλες αλλαγές, με την καμπύλη οροφή να παραμένει το σήμα κατατεθέν. Ωστόσο το εμπρός μέρος κάτω από το καμουφλάζ φαίνεται να έχει σημαντικές αλλαγές σε μάσκα, γρίλια, προφυλακτήρα και φώτα, ενώ αντίστοιχης φιλοσοφίας φαίνονται οι αλλαγές και πίσω.

Subaru BRZ 2021

Αυτό που δεν μπορεί να φανεί από τις φωτογραφίες, είναι εάν και κατά πόσο έχει αλλάξει το μέγεθος του αμαξώματος, κάτι που δεν είναι καθόλου απίθανο εάν επαληθευτούν οι πληροφορίες που κάνουν λόγο για τη χρήση πλατφόρμας της Toyota. Η οποία βέβαια θα έχει εκτενείς αλλαγές ώστε να γίνει συμβατή με την διαμήκη τοποθέτηση του κινητήρα και την κίνηση στους πίσω τροχούς. Εννοείται πως ριζική αναβάθμιση θα επέλθει και στη σχεδίαση του εσωτερικού, ώστε να γίνει όσο σύγχρονο απαιτούν οι σημερινοί αγοραστές.

Subaru BRZ 2021

Πέραν από τις αλλαγές στη σχεδίαση, αυτού που ήδη ξέρουμε για την νέα γενιά των σπορ μοντέλων είναι πως θα έχουν ισχυρότερο τούρμπο κινητήρα με περίπου 250 PS, ο οποίος επίσης θα προέρχεται από τη Subaru και θα έχει επίπεδο (boxer) αρχιτεκτονική. Αυτό εξάλλου ήταν και παραμένει δεδομένο για τα συγκεκριμένα μοντέλα, προκειμένου το κέντρο βάρους να βρίσκεται όσο πιο χαμηλά γίνεται. Να θυμίσουμε πως η τεχνογνωσία της σε αυτόν τον τομέα ήταν και ένας από τους βασικότερους λόγους που η Toyota επέλεξε τη Subaru γι’ αυτήν τη συνεργασία (ο άλλος υποψήφιος ήταν η Mazda).

Πηγή: Autocar.co.uk

node/39724
Herbert Diess driving the VW  ID.3

Το αφεντικό πάει διακοπές με ID.3

Ο Herbert Diess πήγε διακοπές στην Ιταλία. Κι επειδή η VW δεν φτιάχνει ιδιωτικά τζετ για να προμοτάρει, επέλεξε το ID.3 για να δείξει πως είναι φτιαγμένο για όλους.

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Το αφεντικό πάει διακοπές με ID.3

Φυσικά και επρόκειτο για μια καλά ενορχηστρωμένη και πρωτότυπη επικοινωνία από το μεγάλο αφεντικό μιας τεράστιας εταιρείας. Ο Herbert Diess, No 1 στον Όμιλο Volkswagen, πάει διακοπές. Άλλωστε έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει, όπως ο οποιοσδήποτε. Και τι διακοπές! Εκπαιδευτικές!

Ο Diess μάλιστα έσπευσε να το κάνει γνωστό με μήνυμα στο κοινωνικό δίκτυο Linkedin, με αυτόν και την κόρη του πριν φύγει για διακοπές στην Ιταλία. Δεν διάλεξε λοιπόν αεροπλάνο, καθώς -όπως, λέει έκανε παράκαμψη στο Μόναχο για να παραλάβει ένα ID.3. Μια ευκαιρία για το μεγάλο αφεντικό να δοκιμάσει το κόμπακτ EV του Wolfsburg για δύο εβδομάδες και να σχηματίσει ακριβέστερη άποψη σχετικά με τις δυνατότητες του αυτοκινήτου σε καθημερινή βάση και με πραγματική χρήση. Οι μηχανικοί βέβαια, για 15 ημέρες μάλλον θα σταυροκοποιούνται και θα προσεύχονται να μην του μείνει αμανάτι, καθώς η εξέλιξη του ID.3 αντιμετώπισε πλείστες όσες δυσκολίες, ειδικά με τα πολλά θέματα που προέκυψαν με το λογισμικό του.

Herbert Diess and his daughter

«Μου είπαν ότι αυτό θα έκανε μερικούς συναδέλφους στο τμήμα Volkswagen Passenger Cars νευρικούς, καθώς θα δοκίμαζα προσωπικά το αυτοκίνητο για δύο εβδομάδες. Προσωπικά είμαι πολύ χαλαρός: Η ομάδα γύρω από τον Thomas Ulbrich (σ.σ. επικεφαλής του τομέα ηλεκτροκίνησης της VW) έκανε καλή δουλειά, το ID.3 έκανε πολύ καλή εντύπωση σε όλες τις οδικές δοκιμές και πήρε καλές βαθμολογίες. Θα είναι υπέροχο! Τα δεδομένα του ταξιδιού μου καταγράφονται και αξιολογούνται. Αυτό βοηθά στην παράδοση του καλύτερου δυνατού οχήματος στους πελάτες. Φυσικά, θα μοιραστώ μαζί σας λεπτομερή αναφορά της εμπειρίας μου, εδώ στο LinkedIn. Θα δω επίσης πόσο έχει προχωρήσει η υποδομή φόρτισης. Λοιπόν, φύγαμε! Πηγαίνετε διακοπές ηλεκτρικά!».