node/37080

Škoda: Όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Octavia

Με πλούσια γκάμα κινητήρων, περισσότερη τεχνολογία και μεγαλύτερους χώρους στο εσωτερικό.

Μετά από τη δημοσίευση των πρώτων σκίτσων και τη διαρροή μιας φωτογραφίας από configurator, η Škoda ανακοίνωσε τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Octavia που αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στις 11 Νοεμβρίου στην Πράγα σε εκδόσεις hatchback και combi.

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, η τέταρτη γενιά του Octavia θα έχει μήκος 4.689 mm (+22 mm για το Combi και +19 mm για το Hatchback), πλάτος 1.829 mm (+15 mm) και μεταξόνιο 2.686 mm (σταθερό). Χάρη στο ανασχεδιασμένο αμάξωμα, η Octavia θα είναι ένα από τα πιο αεροδυναμικά αυτοκίνητα παραγωγής με συντελεστή οπισθέλκουσας 0.24 cd για το Hatchback και 0.26 cd για το Combi. Η σχεδίαση θα είναι πιο δυναμική, με επιθετικά φωτιστικά σώματα (προαιρετικά με τεχνολογία full LED Matrix και δυναμικά φλας) και τροχούς με διάμετρο έως 19".

Skoda

Οι αυξημένες εξωτερικές διαστάσεις θα έχουν αντίκτυπο και στους χώρους που θα είναι πιο γενναιόδωροι από ποτέ. Ο χώρος αποσκευών θα είναι 600 λίτρα στο hatchback και 640 λίτρα στο Combi (κορυφαίες τιμές για την κατηγορία), ενώ ο χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών φτάνει τα 78 mm.

Στο ταμπλό θα έχουμε νέο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών με δύο ακτίνες και μια κεντρική κονσόλα που παραπέμπει στη γρίλια της Škoda. Ο εξοπλισμός τεχνολογίας θα περιλαμβάνει δύο οθόνες 10" (ψηφιακός πίνακας οργάνων και οθόνη αφής), νέο head-up display, όλα τα σύγχρονα συστήματα συνδεσιμότητα, εργονομικά κλιματιζόμενα καθίσματα με λειτουργία μασάζ, κλιματισμό τριών ζωνών, ηχοσύστημα Canton, keyless entry και πρακτικό επιλογέα για το DSG με τεχνολογία shift-by-wire. Από πλευράς συστημάτων υποβοήθησης έχουμε Collision Avoidance Assist, Exit Warning system, Hands-on Detect και Emergency Assist.

Octavia

Η αναβαθμισμένη γκάμα κινητήρων του νέου Octavia περιλαμβάνει σύνολα TSI (βενζίνη), TDI (πετρέλαιο), G-TEC (φυσικό αέριο), ήπια υβριδικές αλλά και επαναφορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις. Από πλευράς βενζίνης έχουμε τον τρικύλινδρο 1.0 TSI (110 PS) και τον τετρακύλινδρο 1.5 TSI (150 PS) οι οποίοι όταν συνδυάζονται με το αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων διαθέτουν ήπια υβριδικό σύστημα 48V που συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης. Επιπλέον, υπάρχει και ο ισχυρότερος 2.0 TSI (190 PS) που συνδυάζεται αποκλειστικά με το κιβώτιο DSG.

Από πλευράς πετρελαίου έχουμε τον 2.0 TDI σε τρεις εκδόσεις ισχύος - 115 PS, 150 PS και 200 PS - με τις δύο ισχυρότερες να διατίθεται προαιρετικά και σε συνδυασμό με σύστημα τετρακίνησης. Σύμφωνα με την εταιρεία, οι πετρελαιοκινητήρες της νέας γενιάς EVO εκπέμπουν έως και 80% λιγότερο οξείδιο του αζώτου.

Η έκδοση G-TEC προσφέρει 25% χαμηλότερες εκπομπές CO2 χάρη στον 1.5 TSI (130 PS) που έχει δεχθεί τις απαραίτητες μετατροπές για να λειτουργεί και με φυσικό αέριο CNG. Τρία ντεπόζιτα CNG έχουν χωρητικότητα 17,7 kg ενώ υπάρχει και ένα βοηθητικό ντεπόζιτο βενζίνης 9 λίτρων. Η έκδοση φυσικού αερίου συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο DSG 6 σχέσεων ενώ διατίθεται σε sedan και combi αμάξωμα.

Όπως και τα Škoda Superb και VW Golf, έτσι και το Octavia προσφέρεται σε δύο επαναφορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις που συνδυάζουν ένα ηλεκτροκινητήρα με τον βενζινοκινητήρα 1.4 TSI και το αυτόματο κιβώτιο DSG 6 σχέσεων, με συνδυαστική απόδοση 204 PS και 245 PS. Η Škoda δεν ανακοίνωσε περισσότερες πληροφορίες όμως από τα αντίστοιχα Golf γνωρίζουμε πως η ηλεκτρική αυτονομία των plug-in hybrid εκδόσεων θα φτάνει τα 60 km ανάμεσα σε κάθε φόρτιση.

Octavia

Οι ιδιοκτήτες του νέου Octavia θα έχουν την επιλογή τριών αναρτήσεων - η βασική, η σπορ (-15 mm) και η εκτός δρόμου (+15 mm). Επιπλέον υπάρχει το προαιρετικό σύστημα Dynamic Chassis Control (DCC) με διαφορετικά προφίλ οδήγησης που επεμβαίνουν και στην ενεργή ανάρτηση. Όλα τα Octavia με DCC θα είναι χαμηλωμένα κατά 10 mm, εκτός από τις υβριδικές εκδόσεις όπου η απόσταση από το έδαφος θα παραμένει σταθερή.

Αρχικά το Octavia θα διατίθεται σε εκδόσεις εξοπλισμού Active, Ambition και Style, ενώ μέσα στο 2020 θα προστεθούν στη γκάμα η "περιπετειώδης" Octavia Scout και η "γρήγορη" Octavia RS. Περισσότερα στις 11 Νοεμβρίου με την επίσημη πρεμιέρα του δημοφιλούς μοντέλου.

node/39938
Peugeot Sport new logo

Peugeot Sport: Νέος λογότυπος, νέα εποχή

Στην Peugeot ετοιμάζονται για το μέλλον και αυτό περιλαμβάνει νέα οπτική ταυτότητα. O παλιός λογότυπος «Peugeot Sport» που δεν ανταποκρίνεται πλέον σε μελλοντικά προϊόντα μπαίνει στο χρονοντούλαπο, αντικαθιστάμενος από έναν ολοκαίνουργιο.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

Peugeot Sport: Νέος λογότυπος, νέα εποχή

Η Peugeot επιστρέφει στους αγώνες αντοχής από το 2022 με ένα νέο πρωτότυπο και την άφιξη νέων σπορ μοντέλων. Οπότε ένας νέος άνεμος φυσά επιτέλους στο Soxhaux από άποψη απόλαυσης της οδήγησης και μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήταν καιρός, θα έλεγαν κάποιοι, ύστερα από μια μακρά αποχή που χαρακτηρίζεται από την απουσία του 208 GTI, την ξαφνική διακοπή παραγωγής του RCZ και την «ανάγκη» η εταιρείας να επικεντρωθεί σε αυτά που ονομάζουμε «mainstream μοντέλα».

Και καθώς όποιος επικαλείται την καινοτομία, χρειάζεται και καινούργιο σήμανση, έτσι μας προέκυψε ο ανασχεδιασμένος λογότυπος. Που για την περίπτωση, η υπογραφή «Peugeot Sport» υιοθετεί ένα εντελώς νέο χρωματικό διάγραμμα. Ο παλιός λογότυπος που είχε το λιοντάρι πάνω από τα τρία χρώματα της Peugeot Sport (γκρι, μπλε και κόκκινο), εγκαταλείφθηκε υπέρ μιας μαύρης και κίτρινης ταυτότητας που θυμίζει κάπου στο βάθος το αντίπαλο εθνικό δέος, τη Renault.

Σε κάθε περίπτωση, o νέος λογότυπος έρχεται με το σωστό χρονισμό, λίγο πριν από την παρουσίαση του 508 PSE, της σπορ και plug-in hybrid έκδοσης της μεσαίας γαλλικής μπερλίνας. Ο μικρότερος προϋπολογισμός πιθανόν να βάλει σε τροχιά παραγωγής ένα νέο σπορ 208, με εξίσου μεγάλη πιθανότητα να μην είναι καν υβριδικό όταν θα φτάσει να εμφανιστεί στους καταλόγους της εταιρείας.

node/39931

Έρχεται το ανανεωμένο Mitsubishi Eclipse Cross

Αισθητικό φρεσκάρισμα για το Eclipse Cross που πρωταγωνιστεί στη γκάμα SUV της Mitsubishi.

Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Έρχεται το ανανεωμένο Mitsubishi Eclipse Cross

Η Mitsubishi δημοσίευσε το πρώτο teaser για το ανανεωμένο Eclipse Cross που φρεσκάρεται αισθητικά για να συνεχίσει την εμπορική του πορεία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 AWD

Το Eclipse Cross πρωτοπαρουσιάστηκε το 2017 ως ένα SUV με σχεδιαστικές λεπτομέρειες (και όνομα) που παραπέμπουν σε κουπέ. Για την ανανεωμένη του εκδοχή, οι σχεδιαστές πήραν έμπνευση από το Mitsubishi e-Evolution Concept (2017). Η σιλουέτα παραμένει ίδια, όμως η ανασχεδιασμένη μάσκα αποκτά πιο λεπτά φώτα LED και ελαφρώς διαφορετικό προφυλακτήρα που διατηρεί τα χρωμιωμένα διακοσμητικά.

Οι μεγαλύτερες αλλαγές εντοπίζονται στο πίσω μέρος το οποίο είχε δεχτεί και την πιο έντονη κριτική στο υφιστάμενο μοντέλο. Όπως βλέπουμε από την αντανάκλαση στο teaser, στην ουρά δεν υπάρχει πλέον διπλό παρμπρίζ, ενώ τα φώτα δεν ενώνονται μεταξύ τους, έχουν πιο συμβατικό σχήμα και διαφορετική υπογραφή LED.

Mitsubishi Eclipse Cross

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, το ανανεωμένο Mitsubishi Eclipse Cross θα κυκλοφορήσει στην αγορά των ΗΠΑ μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2021. Όσο για την αγορά της Ευρώπης, δε γνωρίζουμε πότε και αν θα έρθει, καθώς υπάρχουν φήμες για κατάργηση των SUV από τη γκάμα της στη Γηραιά Ήπειρο. Εκτός από το Eclipse Cross, η Mitsubishi ετοιμάζει και τη νέα γενιά του Outlander που θα παρουσιαστεί το δεύτερο τρίμηνο του 2021.

[Πηγή: Mitsubishi]