node/36944

H Škoda μας δείχνει το νέο Octavia

Η εταιρεία δημοσιοποίησε τις πρώτες teaser εικόνες για το αυτοκίνητο που θα αποκαλυφθεί στις 11 Νοεμβρίου.

Τις πρώτες εικόνες-σκίτσα του νέου Octavia έδωσε στη δημοσιότητα η Škoda, σε μια προσπάθεια να μας προϊδεάσει για το πώς θα είναι το αυτοκίνητο που θα αποκαλύψει επίσημα στις 11 Νοεμβρίου.

Αν δεχτούμε ότι η τέταρτη γενιά του επιτυχημένου μοντέλου της τσέχικης εταιρείας θα μοιάζει σε αυτό που απεικονίζουν τα σκίτσα, τότε βλέπουμε έναν επιθετικό και συνάμα μοντέρνο σχεδιασμό, που δίνει έναν κουπέ χαρακτήρα στο αυτοκίνητο.

Η εταιρεία υπόσχεται κορυφαίους χώρους (όχι πως το απερχόμενο μοντέλο δεν είχε), που ως φαίνεται θα «παντρεύονται» με ένα μοδάτο αμάξωμα. Ωστόσο, αμφιβάλλουμε ότι η οροφή θα έχει πίσω τόσο μεγάλη κλίση, καθώς αυτό ίσως κλέβει χώρο από τα κεφάλια των επιβατών.

sko

Η Škoda δεν είναι πρόθυμη να αποκαλύψει το εσωτερικό του νέου Octavia, αλλά κάποιες κατασκοπευτικές λήψεις αποκάλυψαν ότι θα υπάρξουν κάποιες δραστικές αλλαγές στο ταμπλό καθώς θα χρησιμοποιήσει ένα σύστημα ψυχαγωγίας ανάλογο του Scala. Επίσης το χειρόφρενο θα είναι ηλεκτρικό, ο πίνακας οργάνων ψηφιακός και το τιμόνι διάκτινο. Αλλαγές έχουμε και στα φωτιστικά σώματα τόσο εμπρός όσο και πίσω.

Τις επόμενες μέρες αναμένεται η Škoda να δώσει και άλλες teaser εικόνες στη δημοσιότητα, από τις οποίες θα δούμε αν το νέο Octavia θα έχει και έκδοση plug-in hybrid, ενώ οι εκδόσεις Scout και RS θα παρουσιαστούν αργότερα μέσα στο 2020.

Τέλος, παρά το γεγονός ότι τα στέισον αμαξώματα φαίνεται να μην έχουν καλή εμπορική πορεία, το νέο Octavia θα έχει και έκδοση Combi, αφού σε αντίθεση με άλλες μάρκες, η Škoda σε αυτήν την κατηγορία πάει πολύ καλά.

node/39112
Mercedes-AMG E 53 Coupé

Η Mercedes-Benz κόβει τις «63άρες AMG» από τις E-Class Coupé και Cabriolet

Εάν αναρωτιόσασταν για την άφιξη του V8 στην ανανεωμένη E-Class, να ξέρετε ότι δεν θα υπάρχει πλέον στις κουπέ και κάμπριο. Επομένως θα επιβιώσει μόνο η μπερλίνα AMG E 63, αφήνοντας το πεδίο ελεύθερο σε Audi RS7 και BMW M8.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Η Mercedes-Benz κόβει τις «63άρες AMG» από τις E-Class Coupé και Cabriolet

Η Mercedes-Benz επανεξετάζει διαρκώς τα πολλά μοντέλα της: Κάποια διατηρούνται, κάποια νέα εμφανίζονται και άλλα εξαφανίζονται. Έτσι μπορεί ο κινητήρας V8 4.0 biturbo της AMG να δίνει σήμερα το παρών σχεδόν σε όλα τα SUV, αρχής γενομένης από την GLC, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και για την E-Class. Ανανεωμένη εφέτος, μία από τις γηραιότερες Mercedes-Benz μαζί με την C-Class, η Ε διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις: μπερλίνα, στέισον, κουπέ και καμπριολέ.

Οι δύο τελευταίες, που επικεντρώνονται περισσότερο στο φαν, δεν θα έχουν πρόσβαση ωστόσο στον διτούρμπινο V8. Σύμφωνα με το αμερικανικό website Motor1, ο Γερμανός κατασκευαστής αποφάσισε να μην εντάσσει πλέον τις 63άρες εκδόσεις AMG στον κατάλογο των E-Class Coupé και Cabriolet, επειδή απλώς «δεν υπάρχει πλέον αυτή η ανάγκη».

Μια περίεργη επιλογή, δεδομένης της λιγότερο οικογενειακής τοποθέτησής τους στην γκάμα της E-Class σε σχέση με την μπερλίνα και τη στέισον. Οι 6κύλινδρες E 53 των 435 ίππων είναι κατά τα φαινόμενα επαρκείς και κατάλληλες για τη Mercedes-Benz σε αυτή την κατηγορία. Και επίσης κατά τα φαινόμενα, δεν θεωρεί πρόβλημα να αφήσει τις Audi και BMW να παίζουν μόνες τους μπάλα με μοντέλα όπως τα RS7 και M8.

node/39108

Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Για εκείνους που δεν θέλουν να αγοράσουν SUV αλλά διατηρούν ένα δραστήριο τρόπο ζωής.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Το Jazz Crosstar, δηλαδή η περιπετειώδης έκδοση του νέου Jazz, θα ανοίξει το δρόμο και για άλλα μοντέλα της Honda με εμφάνιση που θα παραπέμπει σε SUV, καθώς η ιαπωνική φίρμα αναγνωρίζει την αυξημένη ζήτηση τους από το κοινό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Νέο Honda Jazz

Όπως δήλωσε ο Takeki Tanaka, υπεύθυνος εξέλιξης του Honda Jazz: «Η ζήτηση για συμπαγή πολυχρηστικά οχήματα είναι μια νέα μόδα, και στο μέλλον θα έχουμε μερικές εκδόσεις σε αυτή την κατεύθυνση. Οι αγοραστές του Jazz ανήκουν σε πολλά διαφορετικά ηλικιακά γκρουπ, και μας ενδιέφερε συγκεκριμένα να ικανοποιήσουμε πελάτες που ενδιαφέρονται για προηγμένη τεχνολογία και ένα δραστήριο τρόπο ζωής. Αυτό ήταν το κίνητρό μας για την εξέλιξη του Crosstar.»

«Μερίδα του αγοραστικού κοινού δεν συμμερίζεται την ανάγκη για SUV, λόγω του μεγάλου όγκου και του μειονεκτήματος στην οικονομία καυσίμου. Αυτοί είναι οι πελάτες που δεν θα ήθελαν ένα hatchback ή ένα saloon, αλλά προτιμούν να ξεχωρίζουν με ένα όχημα που να επικοινωνεί προς τα έξω τον δραστήριο τρόπο ζωής τους, και σε αυτούς πιστεύουμε πως το Crosstar ταιριάζει ιδανικά.»

Εκτός από τη Honda, αρκετοί άλλοι κατασκευαστές δείχνουν να ακολουθούν την τάση της αγοράς για μοντέλα crossover, όπως η Subaru με το XV, η Ford με τα Fiesta Active και Focus Active, η KIA με το xCeed, η Toyota με το Corolla Trek και η Audi με το A1 Citycarver.

[Πηγη: Autocar]