Škoda Octavia RS 2.0 TDI: Τώρα με έξτρα τετρακίνηση και DSG

Škoda Octavia RS 2.0 TDI: Τώρα με έξτρα τετρακίνηση και DSG

Η Škoda προίκισε το Octavia RS 2.0 TDI με τη δυνατότητα εφοδιασμού του με σύστημα τετρακίνησης και ημιαυτόματου σασμάν διπλού συμπλέκτη DSG6.

Από εδώ και στο εξής, τα ντίζελ Škoda Octavia RS θα διατίθενται έξτρα με τετρακίνηση, αλλά και 6άρι αυτόματο σασμάν διπλού συμπλέκτη, συνδυασμός τόσο στο χάτσμπακ όσο και στο Combi –στέισον.

Το μοτέρ, που παρέμεινε απαράλλαχτο με αυτό των προσθιοκίνητων μοντέλων, δίλιτρο τουρμποντίζελ με 184 PS και 38,7 kgm, με την αλλαγή στη μετάδοση κέρδισε μισό δευτερόλεπτο στην επιτάχυνση 0-100 km/h, φτάνοντας τα 7,6” αντί των 8,1”, με την τελική ταχύτητα να μειώνεται ανεπαίσθητα –κατά 4 km/h. Όσον αφορά την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2, αυτές είναι στην τυποποιημένη μέτρησή τους είναι 4,9 lt/100 km και 129 g/km αντίστοιχα.



Σύμφωνα με τη Škoda, η τετρακίνηση στα ντίζελ Octavia RS προσφέρει «εντυπωσιακή ελκτική πρόσφυση, ακόμη και σε σαθρή επιφάνεια», αλλά και όπως καταλαβαίνουμε από τα νούμερα αυτή βοηθά εξίσου και την επιτάχυνση από στάση. Κατά τα λοιπά, το Škoda Octavia RS 4×4 διαθέτει όλα εκείνα τα συστατικά που απαρτίζουν και το προσθιοκίνητο αδέρφι το, δηλαδή σπορ ανάρτηση, ηλεκτρονικό μπλοκέ XDS+, τιμόνι με μεταβλητή υποβοήθηση και τα ίδια συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης και της ασφάλειας.

Με αυτή την τελευταία προσθήκη του Octavia RS 4×4, η Škoda διαθέτει πλέον εννέα τετρακίνητα μοντέλα στην γκάμα της: Octavia 4×4, Octavia Combi 4×4, Octavia RS 4×4, Octavia Combi RS 4×4, Octavia Scout, Yeti 4×4, Yeti Outdoor 4×4, Superb 4×4 και Superb Combi 4×4.

[Πηγή Škoda]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube