node/41749

Škoda Fabia: Επιθετική σχεδίαση για το τσέχικο σουπερμίνι

Βελτιωμένες αναλογίες και έντονες πτυχώσεις για το αμάξωμα της τέταρτης γενιάς Škoda Fabia.

Μετά από τα ανανεωμένα SEAT Ibiza και Volkswagen Polo, σειρά για το Volkswagen Group έχει η συγγενική ολοκαίνουργια τέταρτη γενιά του Škoda Fabia για την οποία μας προετοιμάζει η τσέχικη φίρμα με μια σειρά από επίσημα σκίτσα του εξωτερικού πριν από την επίσημη πρεμιέρα τον Μάη.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Škoda Fabia: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη νέα γενιά [video]

Από τις επίσημες φωτογραφίες καμουφλαρισμένων πρωτοτύπων ήταν εμφανείς οι βελτιωμένες αναλογίες του νέου Fabia και οι αυξημένες εξωτερικές διαστάσεις (4.108 x 1.780 x 1.459 mm) λόγω της νέας πλατφόρμας MQB-A0 του Volkswagen Group. Τα νέα σκίτσα όμως μας δίνουν καλύτερη εικόνα για λεπτομέρειες όπως τα έντονα νεύρα σε προφίλ, καπό και προφυλακτήρες, τα επιθετικά φώτα και τη μεγαλύτερη γρίλια με χρωμιωμένο πλαίσιο. Τα φώτα LED εμπρός είναι στάνταρ ενώ τα πίσω που υιοθετούν μακρόστενο σχήμα στα πρότυπα άλλων μοντέλων της Škoda θα είναι προαιρετικά full-LED.

Skoda

Χάρη στη δουλειά που έκαναν οι σχεδιαστές της τσέχικης φίρμας (ενεργή εισαγωγή αέρα, πλευρικές εσοχές, κάλυμμα του πατώματος, αεροδυναμικοί καθρέφτες και αεροτομή στην ουρά), το αμάξωμα έχει συντελεστή οπισθέλκουσας 0.28 cd από 0.32 cd της προηγούμενης γενιάς, ένας αριθμός ρεκόρ για την κατηγορία των σουπερμίνι που συμβάλλει σε χαμηλότερη κατανάλωση.

Στο εσωτερικό θα έχουμε ψηφιακό πίνακα οργάνων Virtual Cockpit, κεντρική οθόνη αφής στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας και διακοσμητικές λωρίδες σε διάφορα χρώματα ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού (Active, Ambition και Style). Δεν θα λείπουν επίσης οι λύσεις Simply Clever (θήκες για smartphone στα καθίσματα, αφαιρούμενες ποτηροθήκες, γάτζοι πρόσδεσης αντικειμένων στον χώρο αποσκευών κ.α.).

Να θυμίσουμε πως η γκάμα των κινητήρων του νέου Fabia θα περιλαμβάνει τον ατμοσφαιρικό τρικύλινδρο 1.0 MPI EVO (65 PS / 80 PS / 95 PS) σε συνδυασμό με χειροκίνητο πεντάρι κιβώτιο, τον τούρμπο τρικύλινδρο 1.0 TSI EVO (110 PS) με χειροκίνητο εξάρι ή αυτόματο DSG 7 σχέσεων και τον τούρμπο τετρακύλινδρο 1.5 TSI EVO (150 PS) αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο.

Η επίσημη πρεμιέρα του Škoda Fabia είναι προγραμματισμένη για τον Μάη, με το εμπορικό του ντεμπούτο στην Ευρώπη να ακολουθεί μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2021. Εκτός από το πεντάθυρο χάτσμπακ, ο CEO της Škoda έχει επιβεβαιώσει πως το νέο Fabia θα διατεθεί και σε μακρύτερη έκδοση Combi.