Και έκδοση κουπέ για το Škoda Enyaq iV 

Και έκδοση κουπέ για το Škoda Enyaq iV 

Σε πέντε εκδόσεις με ισχύ από 149 έως 306 ίππους, με κίνηση πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς. 

Λίγο μετά την επίσημη είσοδο στην αγορά του Škoda Enyaq iV, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού SUV της μάρκας, στο φως της δημοσιότητας ήρθε η πρώτη φωτογραφία της coupe έκδοσης του μοντέλου. 

Η διαφορά του από το υπάρχον μοντέλο έχει να κάνει με τον σχεδιασμό του αμαξώματος το οποίο -όπως φαίνεται από τη φωτογραφία που έχει διαρρεύσει- έχει μια έντονα κεκλιμένη γραμμή οροφής και διαφορετικά πίσω φώτα, ως αποτέλεσμα του σχεδιασμού της πέμπτης πόρτας και συνολικά του πίσω μέρους του αυτοκινήτου.

Διαφορετικές είναι οι ζάντες -τουλάχιστον αυτές που φαίνονται στην φωτογραφία- μαύρες με ασημένιες πινελιές που μοιάζουν να έχουν σχήμα λεπίδας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Škoda Enyaq iV 60

Κατά τα λοιπά θα έχουμε πέντε διαφορετικές εκδόσεις με ισχύ από 149 έως 306 ίππους, με κίνηση είτε στον πίσω άξονα, είτε και στους τέσσερις τροχούς και με αυτονομία από 340 έως 510 km. 

Στις βασικές εκδόσεις ο ηλεκτροκινητήρας θα είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα, ενώ στις τετρακίνητες (και πιο δυνατές) θα υπάρχει ένας δεύτερος ηλεκτροκινητήρας στον εμπρός άξονα.

Η βασική έκδοση Enyaq iV Coupé 50 θα φορά μπαταρία με χωρητικότητα 55 kWh με τον ηλεκτροκινητήρα να αποδίδει 149 ίππους και 220 Nm ροπής, εξασφαλίζοντας αυτονομία έως και 340km. Στο Enyaq iV 60 έχουμε μπαταρία 62 kWh έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 179 ίππων και 310 Nm ροπής και αυτονομία που μπορεί να φτάσει τα 390 km. 

H έκδοση Enyaq iV 80 θα φορά μπαταρία μπαταρία 82 kWh και ο ηλεκτροκινητήρας θα αποδίδει 204 ίππους και 310 Nm ροπής με την αυτονομία να φτάνει τα 510 km, πάντα κατά WLTP.

Η ίδια ακριβώς μπαταρία θα εξοπλίζει και τις τετρακίνητες εκδόσεις, αυτές δηλαδή που θα έχουν έναν ακόμη ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα οι οποίες σύμφωνα με πληροφορίες θα είναι δύο και θα ακούνε στο όνομα Enyaq iV 80X και Enyaq iV vRS και θα αποδίδουν 265 και 306 ίππους αντίστοιχα. Εδώ η αυτονομία δεν θα ξεπερνά τα 460 χιλιόμετρα.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube