Scoop: Opel Astra GSi παραγωγής με 1.6 τούρμπο

Το εκρηκτικό κόμπακτ οικογενειακό της Opel βαδίζει επί τα ίχνη του the Insignia GSi που έχουμε δει ήδη σε εκδόσεις χάτσμπακ και στέισον.

To επερχόμενο Astra GSi είναι πιθανότατα το πρώτο πρωτότυπο δοκιμών που βλέπουμε με ατσάλινες ζάντες και από πίσω τους κόκκινες δαγκάνες φρένων!

Και αυτό το εκρηκτικό(;) κόμπακτ χάτσμπακ της Opel βαδίζει επί τα ίχνη του Insignia GSi που διαθέτει ήδη στην γκάμα του, τόσο 5θυρο όσο και στέισον έκδοση.

Όσον αφορά το μοτέρ, είμαστε σχεδόν βέβαιοι ότι το Astra GSi θα αφήσει στα αζήτητα το δίλιτρο μοτέρ που κινούσε τα προγενέστερα OPC προς χάριν ενός 1.600άρη κινητήρα τούρμπο. Ένα παιχνίδι downsizing που θα το φέρει στα ίσα απέναντι στις επιλογές του ανταγωνισμού.

Παλαιότερες αναφορές στα μίντια υπέθεταν ότι αυτός ο 1.6 θα απέδιδε γύρω από τα 300 άλογα, αλλά δεν βλέπουμε τίποτα στο αμάξωμα που να υποστηρίζει μια τέτοια μεγάλη ιπποδύναμη. Αντίθετα πρόκειται για ένα τυπικό αμάξωμα παραγωγής του Astra και αν είχαμε κάτι να παρατηρήσουμε θα ήταν οι δύο πλευρικές αεροεισαγωγές και το καλυμμένο πάνω μισό της γρίλιας στη μάσκα. Η δεύτερη γρίλια χαμηλά είναι αρκετά στενή, κάτι που μας αφήνει να υποθέσουμε ότι η ανάγκη του ψυγείου για αέρα δεν είναι ιδιαίτερα υψηλή.



Στο πίσω μέρος, οι μπούκες είναι απλώς διακοσμητικά στοιχεία, αφήνοντας να φανεί ένα πολύ πιο μικρό σύστημα εξάτμισης από πίσω τους. Από την άλλη δεν μπορούμε να κρίνουμε από τη φωτογραφία αν η δεξιά πρόκειται για ψευτομπούκα, όπως στην περίπτωση των Renault Mégane GT και Škoda Octavia RS TDI.

Οπότε και με δεδομένο το 1.600άρι μοτέρ θα πρέπει να μιλάμε για 210 με 220 άλογα, ισχύς παρόμοια με του Corsa OPC και που θα το φέρει αντιμέτωπο με αυτοκίνητα, όπως το Renault Mégane GT που προανανφέραμε και το Peugeot 308 GT. Πάντως, δεν θα θέλαμε να είμαστε κατηγορηματικοί σχετικά με την ισχύ, καθώς η «μητρική» Peugeot για παράδειγμα έχει έκδοση 270 PS με το 308 GTi.

Πάντως αυτό το παιχνίδι, όχι μόνο από την Opel, είναι κομμάτι παράδοξο. Από τη στιγμή που σουπερμίνι όπως τo MINI Cooper S ή το VW Polo GTI παίζουν με «ξεκούραστο» δίλιτρο μοτέρ, ακούγεται περίεργο μεγαλύτερα hot hatch να φορούν 1.600άρι.

TAGS