Επίσημο: Νέο διτούρμπινο ντίζελ Opel Insignia GSi Sports Tourer

Επίσημο: Νέο διτούρμπινο ντίζελ Opel Insignia GSi Sports Tourer

Το νέο Opel Insignia GSi Sports Tourer με διτούρμπινο δίλιτρο μοτέρ ντίζελ θα ντεμπουτάρει στη Φρανκφούρτη, σε πέντε ημέρες.

Για να βάλουμε τα πράγματα εξ αρχής στη θέση τους, αν χρειάζεσαι επιδόσεις το βενζινοκίνητο μοντέλο είναι η πρώτη επιλογή.

Αλλά χτες, η Opel έδωσε και τον εναλλακτικό συνδυασμό οικονομίας/επιδόσεων, παρουσιάζοντας το 4κύλινδρο, διτούρμπινο, δίλιτρο μοτέρ ντίζελ κάτω από το καπό του Insignia GSi Sports Tourer. Κινητήρας που αποδίδει 50 άλογα λιγότερα σε σχέση το βενζινοκίνητο συνονόματό του, 210 PS, αλλά με πολύ πιο γενναιόδωρη ροπή που φτάνει τα 48,9 kgm που είναι διαθέσιμα μάλιστα από τις 1.500 μόλις στροφές.

Το νέο μοτέρ με υπερτροφοδότηση δύο σταδίων, σπρώχνει το μεσαίο στέισον της Opel από στάση στα 100 m/h σε 7,9”, σταματώντας την επιτάχυνσή του στα 231 km/h. Αν σου αρέσουν τα ελαστικά, ροπάτα από χαμηλά μοτέρ σαφώς δεν θα θέλεις να θυσιάσεις οκτώ και πλέον χιλιογραμμόμετρα που αποδίδει λιγότερα το βενζινοκίνητο GSi. Αλλά αν οι απόλυτες επιδόσεις είναι το ζητούμενο, οι 260 ίπποι του δίνουν καλύτερη τιμή στην τυπική επιτάχυνση του 0-100 km/h με 7,5”, αλλά μισό δευτερόλεπτο δεν είναι για να κόψεις και τις φλέβες σου. Πόσω μάλλον όταν μιλάμε για ένα πρακτικό αυτοκίνητο. Αντίθετα, η τελική ταχύτητα στο βενζινοκίνητο είναι πιο πειστική για ένα αυτοκίνητο ρουτιέρ, φτάνοντας τα 245 km/h.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τo Opel Insignia Grand Sport 1.6 CDTi 136 PS

Και σε αυτή την περίπτωση, όπως συμβαίνει με την οικογένεια πλέον των Insignia GSi, το ντίζελ στέισον συνδυάζεται με αυτόματο 8άρι σασμάν που μοιράζει τη ροπή σε όλους τους τροχούς, με το σύστημα τετρακίνσης να είναι εφοδιασμένο με torque vectoring. Το αυτοκίνητο κάθεται ένα πόντο χαμηλότερα σε σχέση με τα στάνταρ Sports Tourer, αλλά και με ελαφρά πιο επιθετικό ντιζάιν.

Το πακέτο για πιο σπορτίβ συμπεριφορά ολοκληρώνεται με 20άρες φαρδιές ζάντες, 4πίστονα δισκόφρενα 345 mm της Brembo εμπρός και με την επιπλέον οδηγική ρύθμιση «Competition» στο FlexRide για όλους όσοι θα ήθελαν να βγάλουν «εκτός» το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα για χειροκίνητες αλλαγές στο αυτόματο 8άρι μέσω των paddles στο τιμόνι.

Κατά το πρότυπο της σειράς Sports Tourer, το πορτμπακάζ διαθέτει βασική χωρητικότητα τα 560 lt, φτάνοντας μάξιμουμ τα 1.665 lt με ριγμένα τα καθίσματα- πέφτουν και σε αναλογία 40/20/40. Στο πλαίσιο της ίδια πρακτικότητας, η πόρτα του πορτμπαγκάζ ανοίγει και κλείνει ηλεκτρικά, περνώντας απλώς το πόδι κάτω από τον αισθητήρα που βρίσκεται στον πίσω προφυλακτήρα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τo Opel Insignia Grand Sport 1.5 Turbo 165 PS

Το Insignia GSi Sports Tourer εξοπλίζεται επίσης με όλα τα προηγμένα τεχνολογικά συστήματα, αρχής γενομένης από το πρωτοποριακό σύστημα φωτισμού IntelliLux LED, μέχρι τα συστήματα Forward Collision Alert με σύστημα ανίχνευσης πεζού και του αυτόματου φρεναρίσματος ανάγκης (ΑΕΒ).

Στο σταντ της Opel στην ΙΑΑ 2017, στη Φρανκφούρτη την άλλη εβδομάδα, τα δύο Insignia GSi θα βρίσκονται σε περίοπτη θέση μαζί με τον άλλο φρέσκο σταρ του Russelsheim, το Grandland X.

[Πηγή Opel]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube