Opel, 15 χρόνια OPC

Opel, 15 χρόνια OPC

Η Opel γιορτάζει τα 15χρονα των μοντέλων OPC κάνοντας μια αναδρομή στο πρώτο, αυθεντικό Astra OPC του 1999.

To Astra OPC του 1999 σχεδιάστηκε για να αποτελέσει την πιο σπορ έκφανση της Opel με προφανή στοιχεία του τις αεροδυναμικές προσθήκες, τα μπάκετ της Recaro και τις 17άρες ζάντες της BBS.

Εκείνο που δεν φαινόταν όμως ήταν ό,τι κρυβόταν κάτω από το καπό: Το δίλιτρο μοτέρ ECOTEC άλλαξε τα πιστόνια του με άλλα σφυρήλατα, φόρεσε πιο άγριους εκκεντροφόρους, μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα και αναβαθμισμένη ECU. Έτσι σκαρφάλωσε από τους 136 στους 160 PS, σημαντική ισχύς για τα δίλιτρα ατμοσφαιρικά δεδομένα της εποχής.

Οι άνθρωποι του Opel Performance Center όμως δεν σταμάτησαν εκεί αλλά αναθεώρησαν τη ρύθμιση της ανάρτησης επί το πιο σπορ, τοποθετώντας μεταξύ των άλλων και αμορτισέρ της Bilstein. Επίσης μεγάλωσαν και χόντρυναν τα φρένα, ενώ έδωσαν και πιο άμεσα χαρακτηριστικά απόκρισης στο τιμόνι.

Το Astra OPC ακολουθήθηκε ύστερα από δύο χρόνια από το δίλιτρο τούρμπο Zafira OPC με τους 192 PS. Η ιπποδύναμή του το έστεψε εκείνη την εποχή ως το «ταχύτερο κόμπακτ MPV του κόσμου».

To Opel Performance Center, έκτοτε, έβαλε γερά θεμέλια και απ’ ό,τι φαίνεται αποτελεί μια πολύ επικερδή επιχείρηση για την εταιρεία. Κορυφαίο σύγχρονο μοντέλο της αποτελεί το Insignia OPC με τον 2,8λιτρο κινητήρα V6 που αποδίδει 325 PS και 44,3 kgm. Νούμερα ικανά για να επιταχύνουν το Insignia από στάση στα 100 km/h σε 6” και να σταματήσουν το κοντέρ στα 270 km/h. Χωρίς να παραγνωρίζουμε και τα Astra OPC [video] και Corsa OPC [video], αλλά και το νέο Opel Adam S.

[Πηγή Opel]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube