Πρεμιέρα στο Μόναχο για το νέο Leapmotor B05

Πρεμιέρα στο Μόναχο για το νέο Leapmotor B05

To Leapmotor Β05 αποκαλύφθηκε επίσημα στο Σαλόνι του Μονάχου ως ένα ακόμα σημαντικό βήμα στην ευρωπαϊκή στρατηγική της κινεζικής φίρμας.

Το Leapmotor B05 είναι ένα ολοκαίνουργιο, στιλάτο ηλεκτρικό χάστμπακ που θα κληθεί να αντιμετωπίσει μοντέλα όπως το Volkswagen ID.3., BYD Dolphin και MG4.

Επί της ουσίας, το B05 με μήκος στα 4,43 μέτρα και πλάτος 1,88 μέτρα (το φαρδύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας του) είναι το μοντέλο που επί της ουσίας θα καλύψει το κενό ανάμεσα στο μικρό Τ03 και το επίσης νέο C-SUV, B10. Με το οποίο μοιράζεται την πλατφόρμα και τα περισσότερα μηχανικά μέρη.

Όπως μπορούμε να δούμε και στις φωτογραφίες, η σχεδίασή του είναι σύγχρονη κι ελκυστική, χωρίς εκλάμψεις πρωτοτυπίας αλλά και χωρίς φάλτσα. Ιδιαίτερα όμορφη λεπτομέρεια είναι και οι ζάντες αλουμινίου 19” «Swift-Wing» που γεμίζουν τους θόλους αλλά και οι πόρτες χωρίς πλαίσιο.

Το Leapmotor B05 αναμένεται στην Ευρώπη το πρώτο τρίμηνο του 2026 και στόχος της κινεζικής φίρμας είναι η τιμή να μείνει κάτω από τις €30.000

Leapmotor B05

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αποκάλυψη για το νέο Volkswagen ID.Cross Concept

Στο εσωτερικό, το Leapmotor Β05 ακολουθεί μια μινιμαλιστική προσέγγιση, χωρίς αυτό να σημαίνει πως στερείται τεχνολογίας. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων θα έχει διαγώνιο 8,8” και η κεντρική οθόνη για το infotainment θα φτάνει τις 14,6” και θα υποστηρίζει όλες τις σύγχρονες δυνατότητες συνδεσιμότητας.

Αν και η εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει επίσημα τις τεχνικές προδιαγραφές του Leapmotor Β05, εκτιμάται ότι θα προσφέρει επιλογές παρόμοιες με το B10, το νέο, μεσαίο SUV της φίρμας. Αν οι εκτιμήσεις επιβεβαιωθούν, η βασική έκδοση θα αποδίδει 177 ίππους με μπαταρία LFP 56,2 kWh ενώ η κορυφαία έκδοση θα φτάνει τους 215 ίππους με μπαταρία LFP 67,1 kWh. Και με δεδομένη την πιο αεροδυναμική σχεδίαση σε σχέση με το B10, η αυτονομία του είναι πιθανό να αγγίζει τα 500 χιλιόμετρα.

Leapmotor B05

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Σαλόνι Μονάχου: Η νέα Mercedes-Benz GLC EQ από κοντά

Το αυτοκίνητο αναμένεται στην Ευρώπη το πρώτο τρίμηνο του 2026 και στόχος της Leapmotor είναι η τιμή να μείνει κάτω από τις €30.000 (γύρω στις €27-28.000). Σε κάθε περίπτωση, η κινεζική φίρμα φαίνεται πως έχει κυκλώσει για τα καλά την αγορά της Γηραιάς Ηπείρου μιας και μέχρι το 2027 θα παρουσιάσει έξι νέα μοντέλα. Με την τιμή του ενός να κυμαίνεται κοντά στις €20.000.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube