Porsche: Σκέψεις για νέο βασικό μοντέλο στην γκάμα της

Η αναβίωση της κεντρομήχανης Porsche 914 είναι πιθανή, με έμφαση στην απλότητα και τη γνήσια οδηγική εμπειρία.

Η Porsche εξετάζει το ενδεχόμενο ενός νέου βασικού μοντέλου στη γκάμα της, το οποίο θα προσφέρει μια γνήσια εμπειρία οδήγησης, όπως αποκάλυψε ο αρχισχεδιαστής Michael Mauer στα πλαίσια συνέντευξης του για την 914 (1969-1976).

Σύμφωνα με τον Michael Mauer, «Είμαστε διαρκώς σε συζητήσεις για μια βασική Porsche. Πιστεύω πως είναι πολύ ενδιαφέρον, όμως οι απόψεις διαφέρουν όσον αφορά τα χαρακτηριστικά του οχήματος. Η Porsche είναι πιθανότατα η μόνη μάρκα που θα επέτρεπε κάτι τέτοιο να γίνει με αντισυμβατικό τρόπο. Ένα βασικό μοντέλο - όχι από την άποψη της τιμής - αλλά υπό την έννοια της μείωσης».

Ο Γερμανός σχεδιαστής αποκάλυψε πως τα σενάρια που εξετάζουν είναι δύο: 

Το πρώτο -του οποίου δηλώνει ένθερμος υποστηρικτής- αφορά ένα μοντέλο σχεδόν χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα, όλα μηχανικά, το οποίο θα απευθύνεται στους οπαδούς της αγνής εμπειρίας οδήγησης και θα επιστρέφει στις ρίζες της Porsche. «Ένα πολύ απλό και ανεπιτήδευτο αυτοκίνητο, μια μοντέρνα 550 με την ευρύτερη έννοια

Από την άλλη μεριά υπάρχει και η πιο συμβατική προσέγγιση που θα στοχεύει σε εκείνους που οδηγούν αυτοκίνητα όπως τα Audi TT RS και VW Golf R32. Όπως αναφέρει ο σχεδιαστής: «Οι πωλήσεις μπορεί να βλέπουν τα πράγματα διαφορετικά. Από τη δική τους οπτική γωνία, μια σημαντικά φθηνότερη, βασική Porsche θα ήταν η σωστή κίνηση - όμως αυτό δεν είναι η δική μου προσέγγιση».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Porsche 914 1969-1976 [videos]

Ο σχεδιασμός της νέας Porsche είναι πιθανό να ακολουθήσει τη λογική «form-follows-function» της κεντρομήχανης 914 (1969-1976), σε συνδυασμό με στοιχεία από τον χαρακτήρα της εμβληματικής 550 Spyder (1953-1956). Από τη συνέντευξη του Michael Mauer είναι εμφανές πως η σχεδιαστική εξέλιξη του μοντέλου έχει ήδη ξεκινήσει: «Μοντέρνα, μίνιμαλ - όσο περισσότερο δουλεύω με την 914, για αυτό παλεύω αυτή τη στιγμή. Αυτή την μειωμένη και καθαρή προσέγγιση με την ενσωμάτωση των στοιχείων. Ούτε μια περιττή γραμμή».

Δεν γνωρίζουμε το σύστημα κίνησης που θα χρησιμοποιεί η αναβίωση της 914 η οποία πιθανότατα θα διατηρεί την κεντρομήχανη διάταξη του μακρινού της προγόνου. Πάντως αν κρίνουμε από τον χαρακτήρα του οχήματος, καταλαβαίνουμε πως είναι λιγότερο πιθανό να ακολουθήσει το δρόμο του εξηλεκτρισμού όπως η επόμενη γενιά των 718 Boxster και Cayman.

TAGS