Porsche: Οριστικό τέλος στα ατμοσφαιρικά μοτέρ για τις 911 Carrera

Porsche: Οριστικό τέλος στα ατμοσφαιρικά μοτέρ για τις 911 Carrera

Δεν είναι οικονομικά συμφέρουσα η εξέλιξη ενός νέου εξακύλινδρου boxer για τις 911 Carrera.

Η Porsche 911 Carrera δεν θα είναι ξανά διαθέσιμη με ατμοσφαιρικό κινητήρα λόγω αυξημένου κόστους εξέλιξης ενός νέου μοτέρ αποκλειστικά για τις ανάγκες της σειράς. Παρόλα αυτά, η Porsche παραμένει πιστή στην παράδοση που θέλει τις GT3 και GT3 RS με ατμοσφαιρικό μοτέρ, τουλάχιστον όσο αυτό είναι οικονομικά βιώσιμο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε την Porsche 911 Carrera S Cabriolet [video]

Ο Dr Frank-Steffen Waliser, υπεύθυνος των σπορ μοντέλων της Porsche επιβεβαίωσε στο βρετανικό Evo πως δεν θα υπάρξει επιστροφή σε ατμοσφαιρικό εξακύλινδρο boxer κινητήρα για τη γκάμα της 911 Carrera. Ο ατμοσφαιρικός flat-six 4,0 λίτρων που συναντάμε στις εκδόσεις GTS, GT4 και Spyder των 718 Boxster και 718 Cayman, δεν είναι δυνατόν να περιστραφεί 180 μοίρες ώστε να χωρέσει σε μια 911.

«Τα κόστη σχεδιασμού και εξέλιξης είναι υπερβολικά υψηλά ωστε να προσαρμόσουμε ένα τέτοιο μοτέρ στην Carrera. Και η παραγωγή ανεξάρτητων κινητήρων για αγορές όπως η Κίνα, οι ΗΠΑ και η Ευρώπη δεν είναι κάτι βιώσιμο. Η Carrera θα παραμείνει για πάντα υπερτροφοδοτούμενη για το μέλλον.» δήλωσε ο Waliser.

Porsche

Να θυμίσουμε πως η σημερινή γενιά 992 φορά twin-turbo εξακύλινδρο boxer κινητήρα 3,0 λίτρων με απόδοση 384 PS στις Carrera και Carrera 4 και απόδοση 450 PS στις Carrera S και Carrera 4S (η μετάβαση από τα ατμοσφαιρικά σε υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ για τις Carrera έγινε στην αμέσως προηγούμενη γενιά 991.2). Εκτός από το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK, οι Carrera S και 4S διατίθενται και με χειροκίνητο 7 σχέσεων ικανοποιώντας ένα πιο ρομαντικό κοινό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Porsche: Χειροκίνητο κιβώτιο 7 σχέσεων για τις 911 Carrera S και 4S

Για το θέμα του κιβωτίου ο Waliser εξήγησε: «Το χειροκίνητο κιβώτιο δίνει στους πελάτες μας μια αίσθηση οδήγησης που την απολαμβάνουν. Είναι σημαντικό για την εμπειρία. Έπρεπε να μιλήσουμε με το διοικητικό συμβούλιο εφτά φορές ώστε να τους εξηγήσουμε γιατί χρειάζεται να προσφέρουμε ένα χειροκίνητο κιβώτιο. Θα το προσφέρουμε για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο διάστημα, όμως μια μέρα θα πάψει να είναι εφικτό. Όμως ελπίζω πως αυτή η μέρα είναι ακόμα αρκετά μακριά».

[Πηγή: Evo.co.uk]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube