Αυτές είναι οι νέες "βασικές" Porsche 911 Carrera και 911 Carrera Cabriolet

Αυτές είναι οι νέες "βασικές" Porsche 911 Carrera και 911 Carrera Cabriolet

Κινούνται από τον τρίλιτρο twin-turbo κινητήρα που αποδίδει 384 PS στις 6.500 rpm.

Η Porsche επεκτείνει τη νέα σειρά 911. Μετά την παρουσίαση των 911 Carrera S και 4S, οι νέες  911 Carrera και 911 Carrera Cabriolet συμπληρώνουν τη γκάμα.

Πρόκειται για την «βασική» έκδοση της όγδοης γενιάς της 911, η οποία αισίως συμπλήρωσε 55 χρόνια ζωής και η οποία είναι διαθέσιμη σε δύο τύπους αμαξώματος, ανοικτό (Cabriolet) και κλειστό (Coupe).

Όπως και οι Carrera S και 4S , οι νέες 911 Carrera και 911 Carrera Cabriolet κινούνται από τον τρίλιτρο twin-turbo των 3,0 λίτρων. Η ισχύς φτάνει τους 384 PS στις 6.500 rpm (15 περισσότεροι από την προηγούμενη γενιά) και η ροπή τα 450 Nm που αποδίδονται από τις 1.950 - 5.000 rpm.

Για τη μετάδοση φροντίζει το PDK κιβώτιο των 8 σχέσεων (Porsche Doppelkupplung) με τα 100 km/h να έρχονται από στάση στα 4,2’’, ενώ αν το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με το προαιρετικό πακέτο Sport Chrono, η επίδοση μειώνεται στα 4,0’’. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 293 km/h με την Porsche να υπόσχεται κατανάλωση της τάξης των 9,2 l/100 km.  

Oι νέες 911 Carrera και 911 Carrera Cabriolet είναι εξοπλισμένες με το σύστημα PASM (Active Suspension Management). Όπως και στις 911 Carrera S και 4S, το ηλεκτρονικά μεταβαλλόμενο σύστημα απόσβεσης είναι στάνταρ και προσφέρει δύο επιλογές, "Normal" και "Sport", με έμφαση στην ποιότητα οδήγησης και το χειρισμό. Οι τροχοί είναι διαμέτρου 19 ιντσών εμπρός και 20 πίσω και φορούν ελαστικά διαστάσεων 235/40 ZR 19 και 295/35 ZR 20, αντίστοιχα. Μεγαλύτεροι τροχοί 20 ιντσών εμπρός και 21 πίσω διατίθενται προαιρετικά. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από αεριζόμενους δίσκους  διαμέτρου 330 mm που συνδυάζονται με τετραπίστονες δαγκάνες μαύρου χρώματος.Ωστόσο προαιρετικά διατίθενται και κεραμικά φρένα με την ανάλογη βέβαια οικονομική επιβάρυνση.

Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται και το σύστημα Wet Mode. Αυτή η λειτουργία ανιχνεύει αυτόματα το νερό στο δρόμο και προετοιμάζει ανάλογα τα συστήματα ελέγχου της ευστάθειας του οχήματος. Ο οδηγός μπορεί στη συνέχεια να επιλέξει ρυθμίσεις που είναι ιδιαίτερα κατάλληλες για βρεγμένους δρόμους με το πάτημα ενός κουμπιού ή μέσω του διακόπτη λειτουργίας στο τιμόνι (όταν είναι εξοπλισμένο με το προαιρετικό πακέτο Sport Chrono).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Δοκιμάζουμε την Porsche 911 Carrera S Cabriolet [video]

Οπτικά, οι νέες 911 Carrera χαρακτηρίζονται από τα ίδια εντυπωσιακά σχεδιαστικά στοιχεία, όπως οι πιο ισχυρές εκδόσεις S, με τις διαφορές να εντοπίζονται στις διαστάσεις των τροχών και στις απολήξεις της εξάτμισης. Ωστόσο οι δύο οβάλ απολήξεις της σειράς S διατίθενται και εδώ προαιρετικά.

Στο εσωτερικό, οι νέες 911 Carrera κυριαρχούν τα στοιχεία που είδαμε και στις Carrera S.

Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει  το αναλογικό στροφόμετρο το οποίο περιβάλλεται από 2 συμπληρωματικά όργανα σε κάθε πλευρά. Στην κεντρική κονσόλα φιλοξενείται η έγχρωμη οθόνη των 10,9 ιντσών η οποία φιλοξενεί όλες τις λειτουργίες του Porsche Communication Management, ενώ για άμεση πρόσβαση του οδηγού σε βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου, ακριβώς κάτω από αυτήν υπάρχουν πέντε διακόπτες.

Οι νέες 911 Carrera και 911 Carrera Cabriolet είναι άμεσα διαθέσιμες για παραγγελία με τιμές που στις ΗΠΑ ξεκινούν από $97.400 για την 911 Carrera και $110.200 911 Carrera Cabriolet. Οι τιμές αυτές είναι προ φόρων και δεν περιλαμβάνουν ούτε τα μεταφορικά που χρεώνονται $1.350.

Τέλος η Porsche ανακοίνωσε πως σύντομα η νέα  911 θα εμπλουτιστεί με τις τετρακίνητες Carrera 4 Coupe και Carrera 4 Cabriolet.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube