node/10973

Πλησιάζει η παρουσίαση της BMW M2

Το νέο μικρό κουπέ του M Division θα έχει περίπου 400 ίππους, θα εξοπλίζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και θα κοστίζει 55.000 ευρώ.

Το M Division της BMW ετοιμάζεται για την αποκάλυψη της νέας M2, μοντέλο που θα τοποθετηθεί εμπορικά ανάμεσα στην M235i και τη νέα M3/M4.

Οι ψηφιακά επεξεργασμένες φωτογραφίες των άγγλων συναδέλφων μας, παρουσιάζουν ένα ιδιαίτερα, όπως αναμενόταν, αθλητικό σουλούπι με επιθετικότερους προφυλακτήρες, χαμηλωμένη ανάρτηση, μεγαλύτερους τροχούς 19” και φαρδύτερα μετατρόχια από την M235i. Κύριοι ανταγωνιστές του νέου μοντέλου είναι η αναβαθμισμένη έκδοση της Mercedes-Benz A45 AMG και η δεύτερη γενιά του Audi RS3.

Όπως συνέβαινε και με την 1M Coupe που αντικαθιστά, η νέα BMW M2 εφοδιάζεται με 3λιτρο 6κύλινδρο σε σειρά κινητήρα, άμεσου ψεκασμού και τούρμπο. Σύμφωνα όμως με το «αφεντικό» του M Division, Friedrich Nitschke, το συγκεκριμένο μοτέρ δεν είναι αυτό που χρησιμοποιείται στις νέες M3 και M4 (S55 B30). Πιο συγκεκριμένα, ο κινητήρας που θα εφοδιάζει την M2 έχει κωδική ονομασία S57 B30 και βασίζεται στον νέο 3λιτρο Twin Power Turbo B57 που θα παρουσιαστεί με τη νέα γενιά της Σειράς 7. Ακόμα, σύμφωνα με δηλώσεις το κ. Nitschke o νέος κινητήρας θα αποδίδει περισσότερους ίππους από τον ανταγωνισμό, κοντά στους 400.

Η νέα κορυφαία έκδοση M της Σειράς 2 θα εφοδιάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ή με ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων με paddles στο τιμόνι. Ακόμα, θα διαθέτει σύστημα stop/start και ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα. Οι επιδόσεις, όπως είναι αναμενόμενο, είναι πάρα πολύ καλές, αλλά υποδεέστερες των M3 και M4. Για να πιάσει τα 100 km/h από στάση θα χρειάζεται 4,4 sec, ενώ η τελική του θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h.

Το πισωκίνητο κουπέ θα έχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό μαζί με torque vectoring control. Επιπλέον, υπάρχει ενδεχόμενο να δούμε και έκδοση xDrive για μερικές αγορές, σαν προάγγελος των 4κίνητων εκδόσεων M που έρχονται.

Τέλος, η M2 αναμένεται να μην ξεπερνά σε βάρος τα 1.530 kg, λιγότερα από M235i, μιας και χρησιμοποιεί αρκετά ανθρακονημάτινα και πλαστικά μέρη.

Η νέα BMW M2 θα παρουσιαστεί σαν πρωτότυπο στην έκθεση της Φρανκφούρτης, με την εμπορική της διάθεση να ξεκινά το 2016. Αμέσως μετά, προς τα μέσα του 2016, θα ακολουθήσει και η ανοιχτή convertible έκδοση.

[Πηγή: Autocar UK]

TAGS
node/39722

Η ανανεωμένη Porsche Panamera έκανε ρεκόρ στο Nürburgring

Η Porsche θα παρουσιάσει σύντομα την ανανεωμένη έκδοση της δεύτερης γενιάς Panamera - την ταχύτερη λιμουζίνα στην Πράσινη Κόλαση.

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Η ανανεωμένη Porsche Panamera έκανε ρεκόρ στο Nürburgring

Η Porsche ανακοίνωσε πως η επερχόμενη ανανεωμένη έκδοση της Panamera έσπασε το ρεκόρ της ταχύτερης λιμουζίνας (executive car) στην πίστα του Nürburgring με χρόνο 7:29.81.

Πίσω από το τιμόνι της ελαφρώς καμουφλαρισμένης Panamera αγνώστων λοιπών στοιχείων (αν και από τις εξατμίσεις εικάζουμε πως είναι η έκδοση Turbo) βρέθηκε ο οδηγός εξέλιξης Lars Kern που κάλυψε τα 20.832 m της πίστας στο ιδιαίτερα σεβαστό χρόνο των 7:29.81 - ιδιαίτερα αν λάβουμε υπόψην το βάρος και την κατηγορία του μοντέλου. Το ρεκόρ έγινε στις 24 Ιουλίου με εξωτερική θερμοκρασία 22ο Κελσίου και θερμοκρασία ασφάλτου 34ο Κελσίου. Το αυτοκίνητο είχε αγωνιστικό κάθισμα και ρολ κέιτζ για λόγους ασφαλείας όμως κατά τα άλλα βρισκόταν σε εργοστασιακή μορφή, με τα προαιρετικά ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 που εξελίχθηκαν αποκλειστικά για τη νέα Panamera.

«Οι βελτιώσεις στο στήσιμο και τον κινητήρα της νέας Panamera ήταν διαρκώς αντιληπτές κατά τη διάρκεια αυτού του γύρου σε μια πίστα που θεωρείται μια από τις πιο δύσκολες στον κόσμο. Συγκεκριμένα στα τμήματα Hatzenbach ή Bergwerk και Kesselchen, η νέα ρύθμιση του ηλεκτρομηχανικού συστήματος ελέγχου των κλίσεων ήταν αξιόπιστα αποδοτικό, χαρίζοντας στην Panamera απίστευτη σταθερότητα παρά τις ανωμαλίες στην επιφάνεια της πίστας. Στην Schwedenkreuz, το αυτοκίνητο επωφελήθηκε από το βελτιωμένο κράτημα και την αυξημένη πρόσφυση των νέων ελαστικών Michelin sports. Κατάφερα να πιάσω ταχύτητες στις στροφές που δεν θα πίστευα ότι είναι δυνατές με την Panamera.», δήλωσε ο Kern.

H σημερινή, δεύτερη γενιά (971) της Porsche Panamera παρουσιάστηκε το 2016. Τότε, ο ίδιος οδηγός με την Panamera Turbo είχε σημειώσει χρόνο 7:38:46 στην πίστα μήκους 20,6 km (χρονομετρήθηκε σε απόσταση 200 m μακρύτερη από το σημερινό μήκος). Η ανανεωμένη Panamera κάλυψε την αντίστοιχη διαδρομή σε 7:25:04, κάτι που την καθιστά περίπου 13" ταχύτερη από τον προκάτοχό της.

[Πηγή: Porsche]

node/39720
BMW M3 Touring MY2022

Η BMW επιβεβαιώνει την M3 Touring

Χρειάστηκαν σχεδόν 30 χρόνια για την BMW να διαβεί το Ρουβίκωνα: Είναι πλέον επίσημο, η M3 Touring θα δει το φως της παραγωγής. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται υπό εξέλιξη και θα φορέσει το μοτέρ S58 με 510 PS.

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Η BMW επιβεβαιώνει την M3 Touring

Κανένας πια δεν το θεωρούσε πιθανό, σε σημείο μάλιστα κάποιοι να σκέφτονται να φτιάξουν μια «δικιά» τους M3 Touring. Η BMW αρνιόταν εδώ και χρόνια, από καταβολής του μοντέλου, να φτιάξει μια στέισον M3, χωρίς να επικαλείται κάποια δικαιολογία που να ευσταθεί. Αλλά το 2020 είναι η χρονιά που οι φαν του Μονάχου, της M3 και του συγκεκριμένου τύπου αμαξώματος, μπορούν να βάλουν ένα «τικ» στο δελτίο με τα «αιτήματά» τους. Η BMW σήμερα επιβεβαίωσε τη φήμη στην οποία είχαμε αναφερθεί πριν από δύο ημέρες: Η M3 Touring βρίσκεται υπό εξέλιξη.

«Τι θα λέγατε για ένα πολύ μεγάλο, πολύ σπονδυλωτό χώρο αποσκευών σε ένα σπορ αυτοκίνητο υψηλής απόδοσης;» διερωτάται η BMW στο δελτίο Τύπου της. Οι πελάτες της κατηγορίας, που βρίσκονται κυρίως σε αγορές που ενδιαφέρονται για στέισον (Γερμανία, Ελβετία, Σκανδιναβία), θα αποκριθούν ότι είναι σαφώς ευχαριστημένοι, αλλά θα πρέπει και να είναι υπομονετικοί.

Προφανώς θα προσπεράσουμε το μοναδικό πρωτότυπο Touring της M3 E46 που κατασκευάστηκε στις αρχές της δεκαετίας του ’00. Αυτή τη φορά, είμαστε εμπρός σε ένα μοντέλο παραγωγής που, ωστόσο, δεν λανσαριστεί εμπορικά πριν από το 2022. Μέχρι τότε, η BMW διασφαλίζει τον απαιτούμενο χρόνο για να λανσάρει τις νέες M3 και M4. Η M3 Touring θα μοιράζεται όμως τον κινητήρα με τα πιο κλασικά αδέρφια της, δηλαδή τη υφιστάμενη μονάδα S58 που υπάρχει ήδη κάτω από το καπό των X3 και X4 M, με 510 ίππους.