node/32521

Ολοκαίνουργιο Opel Astra το 2021

Το Astra 6ης γενιάς θα πατά πάνω στην πλατφόρμα EMP2 της PSA, θα έχει πολλά κοινά στοιχεία με το Grandland X, έκδοση Sports Tourer και μοτέρ βενζίνης, ντίζελ και plug-in hybrid.

Από την άφιξή της στην οικογένεια PSA, η Opel πρέπει να κάνει απογραφή όλων των μοντέλων της και να τα προσαρμόσει όσο το δυνατόν περισσότερο στα μηχανικά μέρη του γαλλικού γκρουπ. Το επόμενο φρεσκάρισμα του Astra που προγραμματίζεται για το 2019 θα επιτρέψει στο μικρό οικογενειακό Opel να φορέσει τους καινούργιους κινητήρες του γκρουπ, αλλά η ολοκαίνουργια γενιά που θα λανσαριστεί το 2021 θα πρόκειται εξ ολοκλήρου για προϊόν PSA.

Μεταξύ του γαλλικού ομίλου και του Γερμανού κατασκευαστή πρόκειται για μια συνεργασία που ουσιαστικά θα κλιμακωθεί στο 100%, καθώς υπήρχαν ήδη βιομηχανικές συμφωνίες μεταξύ των δύο εταιρειών που επέτρεψαν και οδήγησαν στο πρόσφατο λανσάρισμα τριών μοντέλων: Το Opel Crossland X (ξάδερφος του Citroën C3 Aircross), το Opel Grandland X (ξάδελφος του Peugeot 3008) και το Opel Combo Life (ξάδελφος του Citroën Berlingo και του Peugeot Rifter). Στο επόμενο βήμα όμως, όλα τα μοντέλα της Opel θα είναι παράγωγα (ή μελετημένα από κοινού) της Citroën ή της Peugeot.

Κυνήγι για χαμηλές τιμές
Αυτή η τεχνολογική συγχώνευση είναι υποχρεωτική για να μειωθεί το κόστος εξέλιξης και παραγωγής, αλλά επίσης για να μειώσει την τιμή αγοράς πρώτων υλών και εξαρτημάτων από τους προμηθευτές. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η νέα γενιά του Opel Corsa που πρόκειται να παρουσιαστεί εφέτος έχει καθυστερήσει. Ο στόχος είναι να μπορεί το Corsa να έχει το μάξιμουμ των εξαρτημάτων από τα άλλα μοντέλα του Group PSA, ειδικά τους κινητήρες και τα στοιχεία της πλατφόρμας.

Opel Astra 2016

EMP2 για όλα τα κόμπακτ μοντέλα
Για το υφιστάμενο Opel Astra και την ανανέωσή του, τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά. Δεν υπάρχει καθυστέρηση στον ορίζοντα. Το μικρομεσαίο Opel θα φρεσκαριστεί στις αρχές του επόμενου έτους και με αυτή την ευκαιρία θα υιοθετήσει τους νέους κινητήρες PSA. Η μελλοντική γενιά του κόμπακτ Opel είναι αυτή που θα υποστεί τις σημαντικότερες αλλαγές. Η έκτη γενιά του μοντέλου Opel Astra που θα λανσαριστεί το 2021 δεν θα φορά μόνο τους κινητήρες του γαλλικού γκρουπ, αλλά θα υποστηρίζεται και από την πλατφόρμα EMP2. Οπότε, το Opel Astra L θα διαθέτει στην γκάμα του εκτός από μοτέρ βενζίνης και ντίζελ, ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα κίνησης με 200+ άλογα.

Μάξι μέγεθος, μάξι πορτμπαγκάζ
Το μέλλον του Opel Astra θα έχει πολλά να κάνει με το αντίστοιχου μεγέθους SUV της φίρμας, το Grandland X. Εκτός από την ίδια πλατφόρμα και τα μηχανικά και άλλα μέρη που πηγαίνουν πακέτο, ο σχεδιασμός θα είναι επίσης εμπνευσμένος από αυτόν του crossover. Αυτό σημαίνει πιο δυναμική εμφάνιση που θα υποδηλώνει ότι μεταξύ των παλιών και των νέων μοντέλων της Opel υπάρχει πραγματική διαφορά. Ωστόσο, αυτό που δεν πρέπει να αλλάξει, είναι το μέγεθος του αυτοκινήτου. Το υφιστάμενο Astra είναι ένα μεγάλο μικρομεσαίο με μήκος 4,37 m και η έκτη γενιά του θα πρέπει να είναι αντίστοιχα μεγάλη. Τόσο, που να επιτρέψει στην Opel με την κατάλληλη χωροταξική μελέτη να αυξήσει τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ του αυτοκινήτου. Με 370 lt, ο χώρος αποσκευών του Astra δεν είναι ανταγωνιστικός για μοντέλο αυτής της κατηγορίας, οπότε το πορτμπαγκάζ της επόμενης γενιάς θα πρέπει ξεπερνά τα 400 λίτρα.

Ο δεκάλογος του μελλοντικού Opel Astra 6ης γενιάς

  1. Μικρομεσαίο με πέντε πόρτες και πέντε θέσεις
  2. Γκάμα με 5θυρο χάτσμπακ και στέισον (Sports Tourer)
  3. Εκτιμώμενο λανσάρισμα το 2021
  4. Πλατφόρμα EMP2 (PSA)
  5. Μήκος περίπου 4,35 m
  6. Πολλά κοινά στοιχεία με το Opel Grandland X
  7. Κινητήρες βενζίνης από 110 έως 220 PS
  8. Κινητήρες ντίζελ από 100 έως 180 PS
  9. Προβλεπόμενη επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση
  10. Τιμή εκκίνηση από περίπου €21.000
node/39169

Διαρροή: Η πρώτη φωτογραφία της BMW M4

Η αμφιλεγόμενη γρίλια της νέας γενιάς BMW M4 σε όλο της το μεγαλείο.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Διαρροή: Η πρώτη φωτογραφία της BMW M4

Μόλις χθες γράψαμε για τη νέα BMW M4, και σήμερα έκανε την εμφάνισή της στο διαδίκτυο η πρώτη - και ιδιαίτερα αποκαλυπτική - φωτογραφία από το εμπρός μέρος του μοντέλου χωρίς καμουφλάζ που ανέβασαν οι συνάδελφοί μας στο bimmerpost.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Πλησιάζει η ώρα της νέας BMW M4

Αν κρίνουμε από παλαιότερες διαρροές από το εργοστάσιο της BMW, η εικόνα μοιάζει να είναι γνήσια. Όπως περιμέναμε, η κορυφαία έκδοση της 4 Series Coupé ξεχωρίζει από τις πιο ταπεινές εκδόσεις από την πρώτη ματιά.

Ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας εμπρός περιλαμβάνει διαφορετική διαμόρφωση της αμφιλεγόμενης γρίλιας η οποία έχει μαύρο φόντο και πλαισιώνεται πλέον από μια κεντρική εισαγωγή αέρα που θυμίζει την E92. Έχουμε ακόμα πιο έντονο σπλίτερ, δύο λεπτές πλευρικές εισαγωγές αέρα για ψύξη των φρένων, και φουσκωμένα φτερά - κάτι που υποδηλώνεται από το σκαλοπάτι που κάνουν τα φώτα LED με τεχνολογία Laserlight. Ακόμα, το καπό απέκτησε πιο έντονες νευρώσεις και δύο εσοχές που αντιστοιχούν στα δύο στοιχεία της kidney grille.

BMW M4 2020

Στο προφίλ μπορούμε να διακρίνουμε προεκτάσεις των μαρσπιέ, αεροδυναμικά καλύμματα για τους καθρέφτες και επιπλέον εισαγωγές αέρα στα εμπρός φτερά, ενώ καινούριο είναι και το σχέδιο των τροχών σε μαύρη απόχρωση.

Για την ουρά της BMW M4 δεν έχουμε ακριβή εικόνα, όμως φτιάξαμε για εσάς το παρακάτω rendering βασισμένοι στις επίσημες φωτογραφίες της νέας 4 Series Coupé. Θεωρούμε δεδομένο πως η M4 θα έχει τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης, μεγαλύτερο διαχύτη, φουσκωμένα φτερά, φαρδύτερα ελαστικά, ανθρακονημάτινη οροφή και μια διακριτική αεροτομή από ανθρακονήματα.

BMW M4 rendering

Όσον αφορά τον κινητήρα, ολόκληρη η οικογένεια των M3 Sedan, M4 Coupé, M4 Convertible και M4 Gran Coupé θα χρησιμοποιεί μια σημαντικά αναβαθμισμένη έκδοση του 6κύλινδρου σε σειρά twin-turbo 3,0 λίτρων. Το μοτέρ θα αποδίδει από 480 PS στις απλές εκδόσεις έως και 510 PS στην κορυφαία Competition. 

Η δύναμη θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων Steptronic και του συστήματος τετρακίνησης xDrive, ενώ πίσω θα υπάρχει σπορ διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Φυσικά, το σπορ κουπέ θα διαθέτει όλα τα καλούδια του τμήματος M, όπως μεγαλύτερα φρένα, σπορ τιμόνι και ενεργή ανάρτηση.

TAGS
node/39159

Mazda3: Έρχεται τετρακίνητη έκδοση με τούρμπο

Πληροφορίες που διέρρευσαν από αντιπροσώπους της εταιρείας στις ΗΠΑ, κάνουν λόγο για μια κορυφαία σπορ έκδοση του Mazda3.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mazda3: Έρχεται τετρακίνητη έκδοση με τούρμπο

Η Mazda φαίνεται πως ετοιμάζει μια υπερτροφοδοτούμενη, τετρακίνητη έκδοση του Mazda3 όπως αποκαλύπτουν πληροφορίες που διέρρευσαν από το αμερικανικό δίκτυο αντιπροσώπων και έφερε στη δημοσιότητα το Jalopnik.

Η κορυφαία έκδοση του μοντέλου θα παρουσιαστεί μέσα στο 2020 και θα είναι διαθέσιμη σε συνδυασμό με πεντάθυρο και τετράθυρο αμάξωμα. Όσο για τον κινητήρα, είναι πολύ πιθανό να φορά τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο 2,5 λίτρων με 231 PS και 420 Nm που γνωρίζουμε ήδη από τα Mazda6, CX-5 και CX-9. Το μοτέρ θα συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης.

Αν κρίνουμε από τη στρατηγική της Mazda και τον premium χαρακτήρα των μοντέλων της, η έκδοση επιδόσεων του Mazda3 θα έχει αρκετά διαφορετικό προσανατολισμό από τις εκρηκτικές εκδόσεις MPS των προηγούμενων γενιών. Με άλλα λόγια, οι θαυμαστές της ιαπωνικής φίρμας δεν πρέπει να περιμένουν έναν ανταγωνιστή των Hyundai i30N, Ford Focus ST και Renault Megane RS, αλλά ένα μοντέλο με πιο ήπιο χαρακτήρα και προσέγγιση κοντά σε αυτήν ενός Grand Tourer.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Aγωνιστικό Mazda3 TCR με 350 PS

Δε γνωρίζουμε αν η Mazda σκοπεύει να φέρει την εν λόγω έκδοση και στην Ευρώπη, καθώς οι αυστηρότεροι περιορισμοί για τις εκπομπές ρύπων στη Γηραιά Ήπειρο και το μειωμένο εμπορικό ενδιαφέρον για τέτοιου είδους μοντέλα ίσως την αποτρέψουν από μια τέτοια κίνηση.

*Στις εικόνες βλέπετε την αγωνιστική έκδοση του Mazda3 προδιαγραφών TCR που παρουσιάστηκε το 2019.